• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ooeh, it's story time :]

    Je weet toch dat ik twee parkieten heb? Toen mijn zus de ene jongen kocht waarvan we dachten dat het een meisje wasz en hem bij de andere jongen in het kooi opsloten hadden ze erg vaak ruzie. Ze vichten altijd en ik en mijn zus werden vaak gek van hun geschreeuw. Tot op een dag ze verliefd op elkaar werden en ondanks dat ze twee jongens waren, een koppel werden. En ze waren als enige opgesloten in een kooi..

    Geen wonder hoe en waarom de andere parkiet die langer bij ons was bi was geworden.


    Oke ik dacht aan elkaar opeten maar verliefd worden is ook goed ('x Jammer dat het zomer is want als het winter was konden ze het koud hebben ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oke ik dacht aan elkaar opeten maar verliefd worden is ook goed ('x Jammer dat het zomer is want als het winter was konden ze het koud hebben ^^.


    Nu hebben ze het warm en smelten in het wx x] maar elkaar opeten mag ook hoor


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nu hebben ze het warm en smelten in het wx x] maar elkaar opeten mag ook hoor


    laten we dat maar voor Gibus bewaren ('x Kannibalisme :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik haalde een hand door mijn haar terwijl ik mijn opties overwoog maar hij ging gewoon aan de kant. Ik had eerder gelijk had. Hij zou mij zo alleen laten als dat kon.
    ‘Ik zei daarnet niets meer over dat jij harteloos bent, Campbell. En hoe weet jij dat mij iets scheelt?’ Ik keek weg. Iets wat ik te veel gedaan had op een dag.
    ‘Ga je gang. Je mag weg.’ Mijn blik gleed naar zijn hand naar de klink die ik vervolgens demonstratief vastpakte om hem open te drukken maar hij ging niet open. Ik gaf er een hardere ruk aan en keek hem geergerd aan.
    ‘Flauw hoor; de deur op slot doen.’ Ik greep naar mijn toverstok en deed non-verbaal Alohomora maar de deur schoot niet open en zelfs toen ik er aan trok ging hij niet open. Ik tikte weer met mijn toverstok en probeerde een aantal spreuken maar geen een leek te werken waarna ik nog eens er hard aan drukte voordat ik voor de deur stil bleef staan. Ik durfde niet om te draaien. Ik wilde niet zijn zelfvoldane gezicht zien dat hij mij had opgesloten.

    Oops slecht stukje i know x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    laten we dat maar voor Gibus bewaren ('x Kannibalisme :'D


    Als we echt ibsporatieloos zijn en het saai worden gaan we wel over naar kannibalisme. Deal x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omg dit word zo leuk :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Omg dit word zo leuk :')


    ben benieuwd ('x ohoh :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Zoals ik het al verwacht had pakte hij de deurklink vast en trok er aan, maar tot mijn grootete angst ging dke niet open. Oh ja, ik en Fred hadden het "bijgewerkt" en dat had ij even vergeten. Shit. Ik zette een laar stappen achteruit waardoor ik weer tegen de kraantje aan stond, ergens achter Campbell tot hij zich omdraaide en me even aankeek.
    'Flauw hoor; de deur op slot doen.’
    Ik shudde mijn hoofd maar hij draaide zich al om en stak zijn stok naar de deur uit. Ik wist wat hij probeerde, maar het zou niet werken. Ik en Fred hebben het zo gedaan dat het voor niets en niemand open zou gaan. Ik beet op mijn lip en ging even mrt mijn hand door mijn haren. Door eat kon het wel open? Hebben we niets gedaan waardoor het door IETS open kon gaan? Ik denk dat we dat vergeten waren of gewoon voor de grap er niet eens bij hadden gevoegd.
    'Laat mij eens proberen.' Zei ik haastig en duwde Campbell zachtjes maar gespannen weg om bij de deur te komen. Ik stak ook mijn stok uit en vuurde allrs wat ik maar wist. Van alahamora tot bombarda maxima. Van schoppen en duwen tot ik het bestormde met mijn zij, en me verslagen terug duwde en verklaarde dat we officieel vast zaten, en liever zei ik niet dat het kwam door de grap van mij en George.
    'Nou, je hebt me zo te zien nog lang niet kwijt..' mompelde ik.
    'Ik denk dat we vast zitten.' Zei ik dn met nadruk op "denk"


    There we go x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha kut George ('x Dit kan nooit goed gaan ;'3 xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit laat me herinneren aan de ene keer waar ik en mijn vriendin opgesloten zaten in de computer kamer.toen was ik ook kalm, 10 keer kalmer dan george nu x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    haha kut George ('x Dit kan nooit goed gaan ;'3 xD


    Word niet boos op george. Fred was het ook. Dus word boos op fred en george ;')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Word niet boos op george. Fred was het ook. Dus word boos op fred en george ;')


    Zeg de waarheid maar NIET tegen Campbell oke? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Dit laat me herinneren aan de ene keer waar ik en mijn vriendin opgesloten zaten in de computer kamer.toen was ik ook kalm, 10 keer kalmer dan george nu x')


    ('x Computer kamer op school of? En trouwens opgesloten in een computer kamer zou ik niet erg vinden ;3. kan me dan nog vermaken tenzij internet weg is pampampampam.... x.o' a story just became a horror...! xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Zeg de waarheid maar NIET tegen Campbell oke? ('x


    Sowieso niet, george is ook al weer niet zo dom :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Voordat ik me om hoefde te draaien duwde George me aan de kant. ‘Laat mij eens proberen.’ Ik zag hem ook allerlei dingen met zijn toverstok proberen en aan zijn gemompel te horen probeerde hij haast alle spreuken die ik al geprobeerd had. Tot hij zichzelf lichamelijk te werk ging en er geen beweging in kwam.
    ‘Nou, je hebt me zo te zien nog lang niet kwijt.. Ik denk dat we vast zitten.’ Ik zuchtte en haalde nerveus een hand door mijn haar. Waarom was ik überhaupt nerveus. Mijn blik gleed van George door de ruimte. Het was een veels te kleine wc maar wat had je ook gedacht in een trein. Hoe lang moest ik met hem hier zitten. Ik beet op de binnenkant van mijn wang en door te hard meerdere malen te bijten sprong het open en proefde ik bloed waarna ik tegen de muur weer omlaag zakte en mijn knieën optrok. Ik plantte mijn handen tegen mijn hoofd terwijl mijn polsen op mijn knieën rusten. Ik wist niet waarom maar er kwam een gemene hoofdpijn opsteken.


    boom snelle post :'D ja George let op HET krijgt hoofdpijn x') be kind :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya