• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omg vertel pleaseh D': maar laat me niet al te hard lachen anders sta ik nogal voor paal nu op dit moment :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je zult het zien, ik ben het nu aan het schrijven :') hopelijk gaat campbell hem niet hatrn door dit x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    'Waarom wíl je mij leren kennen als je me haat; George Weasley. Misschien is dit allemaal slechts een droom. Het lijkt levensecht maar het zijn slechts de hersenen die een spelletje met je spelen.’
    'Omdat het soms handiger is om je vijanden beter te kennen dan je vienden, maar dat is slechts een tip. Want we zijn net overnieuw begonnen, of niet?' Zei ik kalm.
    ‘Dit ís een droom. Niemand kan over míj heersen.’ Mompelde hij en keek uit het raampje. Een grijns sierde om mijn lippen en ik liet mijn armen weer los zodat hat langs mijn lichaam hing. Campbell liep naar het raam toe en keek afwisselend van naar mij terug naar het raam toe. En ergens had ik de domme voorgevoel dat hij er uit zou springen. Oké, leuk maar dan zou ik mijn zoektocht naar Fred door kunnen zetten. Ik zuchte zachtjes en verklaarde dat ik Campbell ren handje moest "helpen." Nog steeds met de grijns op mijn gezicht balde ik mijn handen in een vuist en beukte die met al mijn kracht in Campbell zijn wang waardoor mijn vuist er zelfs rood en blauw van werd. Ik grinnik even en hield dat onder koud water van het kraan voordat ik me weer terug trok.
    'En nu,' begon ik kalmljes.
    'Als je een soort woedde voelt opborrelen in je onderbuik, soort tinteling in je hoofd, dan ben je niet aan het dromen.' Zei ik.
    'En als je voelt dat je pijn hebt, dus een soort elektrische shock in je wang, dan ben je ook niet aan het dromen.' Ik zweeg even en leunde weer tegen de wc deurtje aan.
    'En als je nu de neiging krijgt om me ook te slaan en aan te vallen zodat ik ook pijn lijd, jammer maar dat zie je in je dromen. Want ik hielp je daarnet. Graag gedaan hoor.'

    :'D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 12:23 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OMFG; George doet Campbell lief naar je doe je dit D:.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Het is om hem te helpen begrijp het niet verkeerd (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Als je wilt verander ik het als de cage kansen nu weer eens op 0% staan :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Als je wilt verander ik het als de cage kansen nu weer eens op 0% staan :')


    Nee ik laat Campbell niet agressief worden of verdrietig. Hij word gewoon emotieloos en kijken wat George ermee doet ('x
    hij word ook niet boos of blij ;p

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 19:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee ik laat Campbell niet agressief worden of verdrietig. Hij word gewoon emotieloos en kijken wat George ermee doet ('x
    hij word ook niet boos of blij ;p


    ohi gelukkig maar want George wilde hem gewoon helpen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ohi gelukkig maar want George wilde hem gewoon helpen (:


    jaja... dan sla je hem. ik heb het gevoel dat George hem echt in het diepst van zijn hart haat :ó


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    jaja... dan sla je hem. ik heb het gevoel dat George hem echt in het diepst van zijn hart haat :ó


    nee, hij slaat hem omdat hij denkt dat het een droom is en uit het raam gaat springenn.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nee, hij slaat hem omdat hij denkt dat het een droom is en uit het raam gaat springenn.


    Ik ga het uitproberen. Wanneer een vriend(in) van me uit het raam kijkt ga ik hem slaan en als hij/zij beledigt kijkt of boos word zeg ik dat ik bang was dat hij zelfmoord ging plegen en hem juist hielp (cat) kijken hoe hen het intrepeteren


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ga het uitproberen. Wanneer een vriend(in) van me uit het raam kijkt ga ik hem slaan en als hij/zij beledigt kijkt of boos word zeg ik dat ik bang was dat hij zelfmoord ging plegen en hem juist hielp (cat) kijken hoe hen het intrepeteren


    x'D ja, probeer het maar :'') je gaat zien dat ik gelijk had (Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik slikte omdat er nogal een eigenaardig grote risico aanhing. Ik beet op mijn lip en net wanneer ik wilde springen voelde ik een harde klap tegen mijn wang wat me tegen de muur bonkte. Verstijfd bleef ik stil staan terwijl Georges gegrinnik in mijn oren weerklonk terwijl mijn hand naar mijn wang gleed. De klap was vernederend. Hij mocht me pijn doen maar niet zo. Niet op de manier wat oude herinneringen naar boven kwamen drijven van de pleeggezin waar ik ooit in gezeten had. Slechts een keer was ik in een pleeggezin beland. Helaas had de weeshuis niet uitgezocht wat voor lui het waren en hadden ze niet aan mijn gevoelens gedacht. Net zoals niemand dat ooit deed waardoor ik wist dat gevoelens niet telde. Je was gewoon een product die moest doen wat gezegd werd. Net zoals toen. Ik wilde wachten tot mijn vader en moeder me kwamen halen ook al waren ze al aantal jaar te laat. Ook al had ik ze nog nooit gezien. Maar toch luisterde ze daar niet naar. Ik moest naar mensen toe die ik totaal niet kende en ook niet wilde kennen. Vooral niet toen ze hun eerste zet hadden gezet. Ik was machteloos terwijl hun hen praktijken op mij botvierde. Zodra ik zeventien word dan zou ik hen terugpakken. Ik zou dan mogen toveren buiten Zweinstein en dan zou ik hen de pijn geven die ze mij gaven. Alleen dan tien keer erger. Ik kon mijzelf niet verdedigen op mijn zesjarige leeftijd. Nu wel en George was precies hetzelfde als hen. Dat verklaarde de glimlach; de grijns op zijn gezicht toen mijn ogen langs zijn gezicht flitste. Ik zag zijn lippen bewegen maar het interesseerde me totaal niet wat hij zei. Ik schoof met mijn rug langs de muur en trok mijn benen op waar ik mijn handen op vouwde terwijl mijn rug kaarsrecht overeind stond evenals mijn gezicht. Emotieloos keek ik naar voren terwijl ik slechts in het niets staarde. Ze zullen allemaal boeten en vooral hén.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat moet george nu dan doen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wat moet george nu dan doen :')


    Verzin maar wat (cat) jij sloeg hem.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya