• Vandaag kreeg ik het bericht dat de regelgeving voor het betalen per SMS/telefoon per 1 augustus compleet wordt gewijzigd. Er komt een enorme papierwinkel bij kijken en het kost honderden euro's per jaar om deze betaalmethode aan te blijven bieden.

    Helaas is dit voor Quizlet niet op te brengen wat betekent dat er vanaf vandaag niet meer per SMS betaalt kan worden. Ik zal nog onderzoeken of het mogelijk is om dit via een andere aanbieder te omzeilen, maar ik kan niets garanderen.

    Gelukkig blijft het wel mogelijk om per Paypal, iDeal of overschrijving te betalen! (Y)


    Dit is mijn signature...

    Het betalen per SMS/telefoon is ook een beetje veroudert - als ik heel eerlijk mag zijn. Paypal, iDeal en overschrijving is gewoon van nu. Net zoals zo'n kaart wat je koopt en daarmee kan betalen - ben de naam even kwijt. Natuurlijk is het rottiger voor de wat jongere mensen onder ons (weet ook niet hoe het met Belgie zit?)


    To infinity and beyond •

    Ben ik even blij dat ik altijd iDeal gebruik. :')


    Caution first, always.

    Jammer, geen credits voor mij meer


    Part of the journey is the end

    Dauth schreef:
    (...)Dat is gewoon een prepaid kaartje met geld erop die je in de winkel kan kopen. Dat werd vroeger veel gebruikt voor Habbo Hotel, alleen bestond het toen onder een andere naam.

    @Rutger, lang leve de Nederlandse wetgeving zullen we dan maar zeggen he. Ik raad je alsnog aan om eens goed te kijken naar de payment provider die ik stuurde, omdat deze MisterCash ondersteund (iets wat voor de Belgen heel handig zou zijn).


    Vroeger heette het Wallie-card ofzo, toch?
    Ik had er toen eentje gratis gekregen, maar niks mee gedaan (ik was 6 ofzo)

    Wel balen dat je geen credits meer kopen via sms :/ dat deed ik altijd met mijn extra tegoed dat zou vervallen, zodat het niet verloren zou gaan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voor mij veranderd er niet verrassend veel, maar hoe komt het eigenlijk dat het in België nooit gewerkt heeft?

    Cale schreef:
    Voor mij veranderd er niet verrassend veel, maar hoe komt het eigenlijk dat het in België nooit gewerkt heeft?


    Het heeft wel voor de Belgen gewerkt, maar de functie zou veel te duur worden voor de Belgen onder ons. Ik quote hieronder een reactie van Rutger uit dit topic:

    Waarschijnlijk gaat er geen SMS optie vanuit Belgie komen ivm de Belgische wetgeving. Je mag niet meer dan 75 cent ofzo per smsje vragen geloof ik. Stuur dan 2 smsjes zul je zeggen. Maar dan betaal je ook 2 keer alle bijkomende kosten zodat je eigenlijk alleen de telefoon providers aan het betalen bent.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    In Nederland werkte het ook niet helemaal hoor. (bij mij werkte het al zeker een half jaar niet meer), maar goed. Jammer dan, geen credits meer voor mij. (Ik vind/vond het namelijk wél handiger om via sms te betalen),


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Trigga schreef:
    Het betalen per SMS/telefoon is ook een beetje veroudert - als ik heel eerlijk mag zijn. Paypal, iDeal en overschrijving is gewoon van nu. Net zoals zo'n kaart wat je koopt en daarmee kan betalen - ben de naam even kwijt. Natuurlijk is het rottiger voor de wat jongere mensen onder ons (weet ook niet hoe het met Belgie zit?)

    Prepaidkaart/beltegoed. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jammer, maar begrijpelijk. Gelukkig zijn er ook nog andere opties.


    † Love? I want to sleep.

    Jammer dat het voor veel mensen geen credits meer betekend. Ik heb zelf nooit credits gekocht, maar ik snap wel dat het vervelend kan zijn. Maar zeker begrijpelijk.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dauth schreef:
    (...)Dat is gewoon een prepaid kaartje met geld erop die je in de winkel kan kopen. Dat werd vroeger veel gebruikt voor Habbo Hotel, alleen bestond het toen onder een andere naam.

    @Rutger, lang leve de Nederlandse wetgeving zullen we dan maar zeggen he. Ik raad je alsnog aan om eens goed te kijken naar de payment provider die ik stuurde, omdat deze MisterCash ondersteund (iets wat voor de Belgen heel handig zou zijn).


    Mwah, er is ooit eens een tpic van Rutger geweest over Mister Cash om te polsen of mensen het gebruiken/dat een mogelijkheid was, maar daar was behoorlijk weinig reactie op en de reacties die er op waren, waren over het algemeen 'the fuck is het?' reacties. Om het even heel cru te zeggen x] We zouden dat misschien opnieuw kunnen openen en oven omhoog kunnen gooien, misschien dat er dan wat meer reacties op komen.

    Ik hoop alleen wel dat er nog een makkelijkere optie beschikbaar komt, want zo is er voor veel mensen gewoon geen mogelijkheid om simpel/snel even credits te kopen. Ik herinner me wel dat we heel vroeger inderdaad van die wallie(?) kaarten ofzo konden gebruiken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik koop één keer in het jaar voor 20€ aan credits, via een overschrijving, meer dan genoeg voor mij. zo heb ik voor een GM en voor enkele keren in de spotlight te zetten. Uiteindelijk is het veel voordeliger dan telkens via sms/telefoon, dus dat zou ik sowieso niet gebruiken, ook al zou het beschikbaar zijn...
    Voor de jongeren hier is een overschrijving en ideal ietsje lastiger, natuurlijk, maar ik ben dan weer de nuchterheid zelf en zou er gewoon eens met m'n ouders over praten. Of ze je nu zo 5€ zakgeld geven (heb je 40 credits voor) of 5€ overschrijven naar hier :-/ Maar goed, in dat opzicht zijn niet alle ouders hetzelfde, natuurlijk. Ik had dus echt van zulke zalige ouders die dat gewoon zo voor me zouden overmaken als ik het vroeg, nadat ze wel eerst gecheckt hadden wat voor een site het is :'D

    Ik volg dan ook Yoda in haar reactie en hoop dat er een makkelijkere optie beschikbaar is voor degenen die dus niet langer de mogelijkheid hebben om credits te kopen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Yoda schreef:
    (...)

    Mwah, er is ooit eens een tpic van Rutger geweest over Mister Cash om te polsen of mensen het gebruiken/dat een mogelijkheid was, maar daar was behoorlijk weinig reactie op en de reacties die er op waren, waren over het algemeen 'the fuck is het?' reacties. Om het even heel cru te zeggen x] We zouden dat misschien opnieuw kunnen openen en oven omhoog kunnen gooien, misschien dat er dan wat meer reacties op komen.

    Ik hoop alleen wel dat er nog een makkelijkere optie beschikbaar komt, want zo is er voor veel mensen gewoon geen mogelijkheid om simpel/snel even credits te kopen. Ik herinner me wel dat we heel vroeger inderdaad van die wallie(?) kaarten ofzo konden gebruiken.


    Het spijt me voor het bumpen, ten eerste, maar even over die Mister Cash, is dat hetzelfde als Bancontact? Ik denk dat veel mensen het eerder onder die naam gaan kennen - als in in elk geval al hetzelfde is, maar ik dacht van wel, door iets wat ik erover had zien staan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried