• Rollentopic

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hallooooo. (:
    Mijn moeder had seizoen één gedownload (badass) en ik hoop stiekem dat ze dat ook bij seizoen twee kan doen. Ik vind het een geweldige serie!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Is goed. Vader, oom of iets in die richting?


    Vader lijkt me wel leuk! Als jij dat ook goed vindt.

    Nuevo schreef:
    (...)

    Vader lijkt me wel leuk! Als jij dat ook goed vindt.


    Is goed! Lijkt me ook leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Auryon schreef:
    Hallooooo. (:
    Mijn moeder had seizoen één gedownload (badass) en ik hoop stiekem dat ze dat ook bij seizoen twee kan doen. Ik vind het een geweldige serie!


    Seizoen twee staat nog niet eens helemaal op watchseries.it hahahah. Dus je kunt alleen maar tot en met 5 downloaden denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga morgen beginnen met seizoen twee te kijken via internet totdat ik bij loop.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    Ik ga morgen beginnen met seizoen twee te kijken via internet totdat ik bij loop.


    Ik kan je vertellen; Het is zo verwarrend in het begin. Ik ben nu bij afl 3 en snap er nog niets van soms ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snapte af en toe al niks van seizoen 1, haha. Maar ik keek ook niet alles.


    Your make-up is terrible

    Aia schreef:
    (...)

    Ik kan je vertellen; Het is zo verwarrend in het begin. Ik ben nu bij afl 3 en snap er nog niets van soms ;'D


    Ah dankje. Dan zou ik het proberen te volgen.

    Ik ben nu trouwens het boek aan het lezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    In oktober is UtD ook te zien in Nederland -- het tweede seizoen, bedoel ik. c:

    EDIT: IK LEES NU DAT HET OP 25 AUGUSTUS TERUGKOMT HELL YES.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 22:27 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Ah dankje. Dan zou ik het proberen te volgen.

    Ik ben nu trouwens het boek aan het lezen.


    Uuugh ik kom niet door het boek heen D: het is veel te moeilijk voor mij...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kit schreef:
    In oktober is UtD ook te zien in Nederland -- het tweede seizoen, bedoel ik. c:



    Nee 25 Augustus al!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kit schreef:
    In oktober is UtD ook te zien in Nederland -- het tweede seizoen, bedoel ik. c:



    Maar dat duurt nog zo lang. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Handles schreef:
    Ik snapte af en toe al niks van seizoen 1, haha. Maar ik keek ook niet alles.


    Hahah, stout jij! (N)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Uuugh ik kom niet door het boek heen D: het is veel te moeilijk voor mij...


    Ik ben nu bijna op de helft en ik vind het af en toe ook best lastig. Helemaal als er dan weer van die personages tussen komen die mij totaal niet boeien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Ik ben nu bijna op de helft en ik vind het af en toe ook best lastig. Helemaal als er dan weer van die personages tussen komen die mij totaal niet boeien.


    Ik vind het boek té veel beschreven en te weinig gepraat. Ik zit ergens in het begin maar kom er echt niet doorheen, ik vind het vreselijk want ik houd van de serie :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.