• Rollentopic

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Raven is helemaal af (:


    Kit schreef:
    Iemand voor Elizabeth?



    Ik heb Abby er heen gestuurd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind de eerste post van een RPG altijd zo moeilijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vond het eigenlijk niet zo moeilijk, ik had al een heel scenario uitgedacht en het was alleen nog maar een kwestie van uittypen ;3


    26 - 02 - '16

    Ik maak Brody nu ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand in voor wat er in de serie ook gebeurd? ; Dat er vier mensen zomaar vallen en dat ze iets mompelen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    Iemand in voor wat er in de serie ook gebeurd? ; Dat er vier mensen zomaar vallen en dat ze iets mompelen?


    Ik vindt het goed. Het lijkt me wel leuk. Maar welke vier?

    Nuevo schreef:
    (...)

    Ik vindt het goed. Het lijkt me wel leuk. Maar welke vier?


    Denk dat het het eerlijkst is als die getrokken worden met zo'n random picker ding.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aia schreef:
    Iemand in voor wat er in de serie ook gebeurd? ; Dat er vier mensen zomaar vallen en dat ze iets mompelen?


    Raven hoeft dat niet per se te zijn – want ik moet de serie nog kijken (heb lang geleden een aantal afleveringen gezien, maar dat is vervaagd) dus weet niet precies wat er gebeurd.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:26 ]


    Ourania schreef:
    (...)

    Denk dat het het eerlijkst is als die getrokken worden met zo'n random picker ding.


    Is goed.

    Ik zeg, de vier jongste (Owen niet want die vind ik iets té jong, hahah)

    Brody
    Abbigail
    Lucy

    En dan Ian of Beth. Jullie mogen kiezen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik doe het gewoon, want ik wil verder kunnen schrijven nu x'D
    Brody is één van de vier :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paracosm > Vandinha.


    Aia schreef:
    Ik zeg, de vier jongste (Owen niet want die vind ik iets té jong, hahah)

    Brody
    Abbigail
    Lucy

    En dan Ian of Beth. Jullie mogen kiezen (:


    Ik vind het best. Ik doe dat over een paar post want alles gebeurd dat allemaal zo snel op elkaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zal nu nog even reageren met Elizabeth -- daarna ga ik slapen :3.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "