• Rollentopic

    Alles is normaal in Westerfield, Maine Amerika. Iedereen leid zijn dagelijkse leven, werkt in de winkel, in het ziekenhuis, bij het tankstation, in het café etc. De dag begon normaal, maar ineens gebeurde er iets vreemds; Alles begon te trillen en even was alles stil, tot er een onzichtbare koepel over Westerfield neerstreek. Alleen Westerfield en alles wat erbij hoort is ingesloten. Er is geen weg in of uit. Hoe komt deze koepel daar? Wie heeft het gedaan en waarom? Mobieltjes, laptops en alle andere technologische dingen werken niet meer. De waterdruk is weggevallen, stroomdraden zijn doorgebroken en mensen met een generator hebben alleen nog stroom. Zal dit het einde betekenen voor Westerfield, of is er altijd nog hoop?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IK LEES NU DAT HET OP 25 AUGUSTUS TERUGKOMT HELL YES


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Aia schreef:
    (...)

    Ik vind het boek té veel beschreven en te weinig gepraat. Ik zit ergens in het begin maar kom er echt niet doorheen, ik vind het vreselijk want ik houd van de serie :\


    Ik moet het lezen van mezelf. Maar je hebt wel gelijk. Het is alleen wel dat de serie helemaal niet op het boek lijkt.
    Ik moet weten wat er met Angie is gebeurd want ik geloof gewoon niet dat ze dood is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Ik moet het lezen van mezelf. Maar je hebt wel gelijk. Het is alleen wel dat de serie helemaal niet op het boek lijkt.
    Ik moet weten wat er met Angie is gebeurd want ik geloof gewoon niet dat ze dood is.


    Moet ik het via een pb sturen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kit schreef:
    IK LEES NU DAT HET OP 25 AUGUSTUS TERUGKOMT HELL YES



    Dat zei ik >.<


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow ben ik de enige die het boek niet leest? :9~


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Oké, nu voel ik me best wel dom aangezien jullie het er de hele tijd over hebben, maar waar hebben jullie het precies over?:8

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Ik moet het lezen van mezelf. Maar je hebt wel gelijk. Het is alleen wel dat de serie helemaal niet op het boek lijkt.
    Ik moet weten wat er met Angie is gebeurd want ik geloof gewoon niet dat ze dood is.


    Maar je hebt wel gelijk. Het boek is zo anders. Joe en Angie zijn niet eens familie van elkaar in het boek, like wtf x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nuevo schreef:
    Oké, nu voel ik me best wel dom aangezien jullie het er de hele tijd over hebben, maar waar hebben jullie het precies over?:8


    Over waar dit RPG op gebaseerd is; Under the Dome :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Moet ik het via een pb sturen?


    Nee. Ik heb al een vermoeden en dat is mijn motivatie om het boek te lezen. Haha.

    Aia schreef:
    (...)

    Maar je hebt wel gelijk. Het boek is zo anders. Joe en Angie zijn niet eens familie van elkaar in het boek, like wtf x'D


    Klopt. De serie lijkt meestal wel niet op het boek waarvan het is afgeleid maar bij utd is het echt helemaal veranderd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    PB me je vermoeden! :3

    Nee echt, al raakte ik wel in de war bij seizoen twee bij de eerste aflevering, want King had er zelf aan meegeschreven. Maar ik vind het wel heel jammer dat Spielberg alles zo verdraait hoor :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    Over waar dit RPG op gebaseerd is; Under the Dome :Y)


    Haha, nu voel ik me nog dommer. Ik zat vast niet op te letten of zo. Serie één heb ik wel gezien, samen met mijn moeder. Het was wel erg vervelend dat ze er de hele tijd niets van snapte, maar goed. Ik vindt het echt leuk dat het weer begint. Alleen ben ik het denk ik een beetje heel erg vergeten waar het over ging. Maar is er ook een boek van? Dat wist ik niet.

    Nuevo schreef:
    (...)

    Haha, nu voel ik me nog dommer. Ik zat vast niet op te letten of zo. Serie één heb ik wel gezien, samen met mijn moeder. Het was wel erg vervelend dat ze er de hele tijd niets van snapte, maar goed. Ik vindt het echt leuk dat het weer begint. Alleen ben ik het denk ik een beetje heel erg vergeten waar het over ging. Maar is er ook een boek van? Dat wist ik niet.


    De serie is gebaseerd op het boek x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)

    De serie is gebaseerd op het boek x'D


    In dat geval zal ik die, ooit, wel een keer gaan lezen.

    Nuevo schreef:
    (...)

    In dat geval zal ik die, ooit, wel een keer gaan lezen.

    Succes 976 bladzijden en meer en deels is uitgelegd x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)
    Succes 976 bladzijden en meer en deels is uitgelegd x'D


    O, dat maakt niet uit. Juist fijn. Ik lees werkelijk ongeveer alles.