• Hoi!
    Ik wil graag al mijn make up vervangen door make up dat niet getest is op dieren én geen producten heeft gemaakt ván dieren. Nu ken ik daar wel enkele merken van (Elf, Wet 'n wild, Manic Panic, Essence), maar ik vroeg me af of jullie nog andere merken kennen? Het liefst niet ál te duur, maar echt goedkoop hoeft het ook niet te zijn. (:

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Essence is heel goedkoop, redelijk goed en op hun site staat een heleboel informatie over hun procedures zonder testen op dieren etc ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik wist niet eens dat zoiets bestond ;X sorry..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Kawena schreef:
    Essence is heel goedkoop, redelijk goed en op hun site staat een heleboel informatie over hun procedures zonder testen op dieren etc ^^

    Ohja, essence was ik vergeten op te noemen. Hun kwaliteit (buiten de mascara's) vind ik eigenlijk niet zo denderend. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Ohja, essence was ik vergeten op te noemen. Hun kwaliteit (buiten de mascara's) vind ik eigenlijk niet zo denderend. x'D


    Vooral hun foundations niet o.o
    Ze lieten mijn huid altijd oranje kleuren xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik check die dingetjes altijd de blog 'Advice for vegans' op Tumblr. Zij beantwoordt vaak dit soort vragen in uitgebreide posts. Deze lijst heb ik alvast kunnen vinden. Er is ook een gratis app, 'cruelty-free', met een lijst van vegan merken en producten (cosmetica).

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 22:53 ]


    Caution first, always.

    Essence vind ik persoonlijk een bijzonder goede prijs-kwaliteit verhouding hebben eigenlijk. Ik heb niet heel veel producten van ze, maar wat ik heb ben ik zeer tevreden over (vooral de oogschaduw *-* ). Anyhow, ik hou me zelf eigenlijk nooit bezig met diervriendelijkheid van make-up, dus ik kan je niet echt verder helpen. Ik vind het wel heel gaaf dat je er zoveel waarde aan hecht ^^.


    i put the fun in funeral

    Ik denk dat je aan deze lijst een heel hoop hebt ^^
    Lijst


    To infinity and beyond •

    Ik ken Catrice, China Glaze en Essence als dierproefvrije producten.
    Oh, Hema en Etos trouwens ook.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 23:01 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dankjullie! *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    In Nederland mogen ze sowieso niet testen op dieren voor cosmetische producten, toch? Balen dat de meeste make-up uit het buitenland komt, maar oké. Dus die van Nederlandse afkomst zou diertestvrij moeten zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hey! Sorry als het al vernoent is, maar dit zijn de mijne:
    Catrice
    Hema
    Essence.
    Zoek je ook iets voor haar/lichaams verzorging?
    Say yes to carrots
    Dr organic

    Hoop dat het hielp!


    "Be childish. Be irresponsible. Be disrespectful. Be everything this society hates."

    Lush is middelduur zeg maar, en enorme prijs-kwaliteit. Ze hebben ook skincare en veeeuuuul bad en douchedingetjes. Niet alles is vegan, maar alles is dierentest vrij en vegetarisch. Verder is Urban Decay enorm goed, wel aan de duurdere kant, maar volledig vegan en goede prijs-kwaliteit. UD is van de naked palettes enzo, en voor die paletten betaal je eigenlijk 4 euro per oogschaduw, wat ENORM meevalt voor high end.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.