• In vijf jaar kan veel veranderen, heel veel. Iets wat de jongens van One Direction maar al te goed weten waardoor het cijfer hun voor het leven heeft getekend, een cijfer wat zij nooit zullen vergeten. De jongens rezen in vijf jaar van een simpele nobody naar de top van de wereld, wat vijf jaar heeft geduurd. Ook hun break duurde precies vijf jaar.
    Nou ja, break?
    De hele wereld heeft een beeld over het uiteen gaan van de jongen. Ruzie, een en al ruzie. Iets wat simpel gezegd alleen maar opgezet spel was, zodat de jongens onder het contract uit konden komen. Er waren misschien wel ruzies, maar dat is menselijk. Iedereen kon gewoon nog met elkaar door een deur en ergens hing zelfs misschien nog wel wat liefde. Niet dat dit bekend was, want daar stak het management wel een stokje voor.
    De vijf jaar van de break heeft de jongens nooit veranderd, maar de wereld van hun wel. De vijf hebben onderling altijd contact gehouden en hebben de vrijheid terug gekregen. De fake-vriendinnen, al die zooi, zijn nog altijd in het spel, maar niet meer op de manier zoals het was. Alles is naar hoe het hoort te zijn. Maar wat als de jongens nog voor een keer teruggeroepen zullen worden voor een laatste meeting? Word dan weer alles schijn of komen de waarheden boven tafel?

    Rollen:
    De jongens:
    • Niall James Horan • MrFluke
    • Harry Edward Styles • NinjaTurtle
    • Louis William Malik -Tomlinson • MichaelClifford
    • Zayn Javadd Tomlinson -Malik • NinjaTurtle
    • Liam James Payne • Ashey



    Overige rollen:
    Denk hierbij aan familie, vrienden, iemand uit hun verleden

    • Michael Clifford • Shinohara
    • Marcel Styles • MichaelClifford
    [R]• Cole Matthew Payne • aestivate
    • Nimra Inaya Malik • DanielInTheDen
    • Emely Jordan-Smorth • ArianatorXx
    ••




    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:

    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 300 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Topics worden alleen aangemaakt door NinjaTurtle en MichaelClifford

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashey schreef:
    (...)
    Het vriendje van Cole? Ik heb het al besproken met aestivate hij vond het goed.


    Ergens wil ik zeggen dat het prima is, maar ik wacht ook nog op een aantal mensen die nog helemaal geen rol hebben. Is het goed dat ik eerst kijk wat die zouden willen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MichaelClifford schreef:
    (...)

    Ergens wil ik zeggen dat het prima is, maar ik wacht ook nog op een aantal mensen die nog helemaal geen rol hebben. Is het goed dat ik eerst kijk wat die zouden willen?

    Is goed


    How far is far

    Naaomss, is het goed dat ik een normale vriendin van Marcel maak? Dat ze zwanger is, maar niemand heeft om haar dochter op te voeden, dus dat Marcel helpt? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mikaelsons schreef:
    Naaomss, is het goed dat ik een normale vriendin van Marcel maak? Dat ze zwanger is, maar niemand heeft om haar dochter op te voeden, dus dat Marcel helpt? :')


    Ja, ik vind het prima. Marcel kan zoiets denk ik ook wel gebruiken, want misschien leert hij dan een beetje met mensen omgaan en alles.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ashey schreef:
    (...)
    Is goed


    Vul eigenlijk maar in ook.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jheej :D!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2014 - 10:30 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Ooh btw mag het dat mijn personage, ook goed overeenkomt met de leden van 1D? Omdat hij ze ook al van kinds af aan kent door Liam?


    "Music expresses everything I can't say in words."



    Rol:
    Een vriendin van Marcel
    Naam:
    Claire Nina Tonkin
    [Claire; Franse vorm van 'Clara', wat helder, rein en beroemd betekent.]
    [Nina; Korte vorm van Antonina of Giannina, het betekent 'kleine meid'.
    Leeftijd:
    20, haar verjaardag is op 5 november.
    Nationaliteit:
    Engelse.
    Innerlijk:
    Claire is een achterhoudend, maar toch outgoing iemand. Ze kan vrij arrogant uit de hoek komen en een bitch zijn tegen de mensen die ze absoluut veracht, maar om haar dierbaren houdt ze tot haar dood en als iemand het dan ook waagt om haar dierbaren pijn te doen, dan krijg je haar op je hielen. Ze is zo'n iemand die niet graag met vreemden praat, maar toch graag vrienden maakt - ze wilt niet graag alleen zijn. Haar andere kant is wanneer ze met goede vrienden is, dan lacht ze erg veel en is dan ook een vrij leuk mens om erbij te hebben.
    Claire is toch wel een ander mens als ze wat glazen alcohol heeft geconsumeerd, ze is dan iemand met een kort lontje en wordt snel geïrriteerd, zelfs door de kleinste dingen kan ze uit haar dak gaan. Als ze dronken is, wordt alles zodoende 'vergroot', dus haar grote mond wordt 'groter', haar woede wordt erger en ga zo maar door.
    Uiterlijk:
    Claire heeft bruine lokken die net over haar borsten reiken, haar mosgroene ogen poppen zogezegd in haar uiterlijk. Ze heeft een lengte van elke gemiddelde vrouw - 1.75 en draagt dan ook niet erg vaak hoge hakken, die vindt ze namelijk overbodig. Haar kledingstijl is casual, maar laat toch haar vrouwelijke vormen zien. Ze heeft slanke, lange benen die ze ook gebruikt in haar jurken voor speciale gelegenheden en dan draagt ze ook wel hoge hakken. Op een normale dag draagt ze negen van de tien keer een paar skinny jeans, een plain shirt met een overhemd en sneakers of laarzen. De hoeveelheid make-up die ze draagt is normaal, ze doet niet erg veel op, maar gaat ook niet graag zonder make-up de deur uit. Je zal haar dan ook niet zien met een knotje de deur uitlopen, ze probeert er wel altijd verzorgd uit te zien tenzij het echt niet meer kan en écht te laat is voor haar afspraak.
    Extra:
    Claire is hoogzwanger, namelijk acht maanden en een week. Ze had een normaal leven voordat ze een kind kreeg - ze had een vriend, een gelukkige familie en een carrière voor zich. Haar droom was om modeontwerpster te worden en daar is ze nog steeds mee bezig, maar gaat toch een break nemen als haar baby wordt geboren. Het begon allemaal bij haar vriend, Colton. Ze waren van kinds af aan goede vrienden en het bloeide op tot een relatie. Claire verloor haar maagdelijkheid aan hem, maar daar was het niet bij gebleven en ze werd per ongeluk zwanger van Colton's kind. Nadat hij het nieuws had gehoord, brak het contact met hem en heeft ze hem sindsdien nooit meer gezien, zelfs geen bericht. Dat terwijl ze sinds de middelbare school elkaar kenden. Haar ouders hadden haar laten vallen, omdat ze een echte carrière voor zich had, maar alles viel in één toen ze zwanger bleek. 'Een schaamte', waren de woorden van haar vader. Haar ouders waren uitermate teleurgesteld in hun enige dochter en hadden het contact half verbroken - ze sturen zo af en toe wel geld naar Claire toe. Claire was resoluut dat ze haar kind wilde houden, want ze vond abortus belachelijk en ze zou haar kind niet weggeven aan een vreemde. Ze was helemaal alleen, maar vond weer een oude vriend terug - Marcel die haar weer hielp. Tot nu toe probeert ze weer haar leven op beide benen te krijgen en gewoon het beste ervan te maken.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 23:29 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Claire is wel klaar, als Naomi hiermee eens is.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Prima ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer