• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3

    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 13:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Het is te donker.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen bij zijn antwoord. Hetgeen wat hij opmerkte viel onder blindelings vertrouwen toch? Alleen was het nu wel erg letterlijk. Toch ging ik lopen. Ze zouden me vanzelf wel volgen als ze wilde blijven leven en algauw voelde ik een hand mijn hand omsluiten en voelde ik zijn adem over mijn oor strijken waardoor er rare gevoelens door mij heen streken die ik nog steeds niet begreep. Dit kon niet houden van zijn; houden van bestond niet. Ik haatte George. Dit was pure haat. Een haat die ik nooit eerder gevoeld heb. ‘Ik snap je niet meer.’ Voordat ik kon antwoorden voelde ik zijn lippen tegen die van mij en automatisch beantwoorde ik zijn kus terwijl het schreeuwde om meer maar daar zou ik mijzelf voor moeten bedwingen. Dit was fout wat ik deed en toch kon ik het niet stoppen. Zelfs niet nu zijn lippen de mijne loslieten. ‘Maar dat maakt mij niets meer uit.’ Zijn hand liet de mijne los maar toch boog ik op de tast naar zijn oor in het donker. ‘Ik snap door jou mijzelf ook niet meer.’ Fluisterde ik en beet zachtjes op zijn oor voordat ik dat het beter was om door te lopen waar direct Scorpius naast mij kwam staan. ‘Ik ben er klaar mee. Je gedraagt je altijd alsof ik jouw slaaf ben. Alsof ik niet voor mezelf na kan denken. Nou ik ben er klaar mee. Zoek maar iemand anders die je al het vuile werk laat opknappen. Ik haat je Campbell, ik haat je. Ach stik toch. Ik ga liever dood dan dat ik nog langer met jullie hier ben.’ Ik zuchtte en ik was totaal niet onder de indruk toen ik Scorpius hoorde wegstormen precies de verkeerde richting op. ‘George; Ik weet wat die gek gaat doen in zijn boze bui gezien dit mijn zesde jaar met hem word op Zweinstein. Volg het noorden en je vind het terrein van Zweinstein. We zijn niet zo diep. Vertrouw me.’ Ik glimlachte bemoedigend hoewel hij me niet kon zien voordat ik de passen van Scorpius volgde die akelig veel lawaai maakte. ‘Irritant.’ Mompelde ik geïrriteerd zachtjes. Ik hoorde een groot wezen neer ploffen en ik wist dat het Scorpius moest zijn. Ik kon dat voelen aan de trillingen en de aura die er heerste. Ik liep naar de donkere gedaante toe bij de boom en knielde voor hem neer en pakte op tast zijn kin. ‘Scorpius; ik weet dat je me niet haat dus zeg dat soort dingen niet. Net zo goed dat ik jou niet als slaaf zie. Ik ken je al van leerjaar een en het zou zonde zijn dat nu onze vriendschap verloren zou gaan omdat ik een bepaalde gevoel van jou niet kan beantwoorden. Het is niet alsof ik zo bijzonder ben; Scorpius.’ Ik glimlachte en wreef met mijn duim over zijn wang. Ik wist wel degelijk dat ik bijzonder was maar het was beter dat ik niks van mijn arrogantie liet tonen.
    ‘Je bent lief; aardig, zorgzaam en soms wat onzeker maar dat heeft ook zijn charme.’


    Bám


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En jij debkt dat george weg gaat xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En jij debkt dat george weg gaat xq


    Ja want ik ben bang voor wat Scorpius gaat doen ('x Linde is onvoorspelbaar ;3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    WACHT. Ik ben al bezig met een Scorpius post Sphinx


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    Ik hoor iemand aankomen en heb al snel door dat het Campbell is. ‘Scorpius; ik weet dat je me niet haat dus zeg dat soort dingen niet. Net zo goed dat ik jou niet als slaaf zie. Ik ken je al van leerjaar een en het zou zonde zijn dat nu onze vriendschap verloren zou gaan omdat ik een bepaalde gevoel van jou niet kan beantwoorden. Het is niet alsof ik zo bijzonder ben; Scorpius.’ Hij veegt mijn tranen weg met zijn hand. Ik weet dat hij dit enkel doet omdat hij me nodig heeft om dingen voor hem te doen. Maar natuurlijk moet mijnheer weer eens niet meewerken. ‘Je bent lief; aardig, zorgzaam en soms wat onzeker maar dat heeft ook zijn charme.’ Ik sla zijn hand weg, hoe jammer ik dat dan ook vind. Na dat ik weer zijn vriend ben is het natuurlijk weer gewoon als altijd. Ik doe alles wat hij vraagt, zelfs dingen die hij niet vraagt.
    'Dit is geen vriendschap, Campbell. Dat weet jij even goed als ik dat weet. Het maakt jou helemaal niks uit wat er met mij gebeurt. Ik weet dat je wel iets voelt voor die idioot van een Weasley maar je het niet toe wil geven omdat je bang ben om van iemand te houden.' Ik ben even stil. 'Ik meende het toen ik zei dat ik je haat. Ik haat je zoveel omdat ik van je hou. En jij kijkt me een keer aan met die grote bruine ogen en ik doe weer alles voor jou. Maar ik ben daar klaar mee. Ik wil nu gewoon dat je me rust laat.' Ik sta op en loop weg. Nog één keer draai ik me om. 'Ga me niet achterna, Campbell. Niet als het je niet echt uitmaakt wat er met me gebeurt.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik haat je Scorpius met heel mijn hart je zou lief doen :@


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SORRY maar ik wil Scorpius niet té lief maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag george er tussen in komen of moet hij nog wachten :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wacht


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Bruut werd mijn hand weggeslagen en het was maar goed dat het donker was zodat hij de woedde niet van mijn gezicht kon lezen die ik voor een seconde niet had weten te verbergen.
    ‘Dit is geen vriendschap, Campbell. Dat weet jij even goed als ik dat weet. Het maakt jou helemaal niks uit wat er met mij gebeurt. Ik weet dat je wel iets voelt voor die idioot van een Weasley maar je het niet toe wil geven omdat je bang ben om van iemand te houden. Ik meende het toen je zei dat ik je haat. Ik haat je zoveel omdat ik van jou hou. En jij kijkt me een keer aan met die grote bruine ogen en ik doe weer alles voor jou. Maar ik ben daar klaar mee. Ik wil gewoon dat je me rust laat. Ik gleed met een hand door mijn haar. Ik kon hem niet met rust laten. Hij wist te veel van mij. Van mijn emotionele kant. Hoewel hij nog lang niet alles wist. Nog niet eens een kwart maar toch was die kwart kostbaar. Net zoals hemzelf aangezien hij het dichtst bij vriendschap kwam dat ik ooit werkelijk vriendschap heb kunnen noemen. ‘Ga me niet achterna, Campbell. Niet als het je niet echt uitmaakt wat er met me gebeurt.’ Voordat hij zichzelf weer kon omdraaien greep ik naar zijn hand. ‘Scorpius; Als je míj dit aandoet. Dan ben je net zo erg als mijn ouders die mij achtergelaten hebben in een weeshuis. Een krot waar ik verplicht in moet zitten omdat niemand anders míj wilt. Niemand; Scorpius. Zelfs de weeshuis is mij liever kwijt dan rijk. Denk je niet dat ik dat niet voel? Denk je niet dat ik het niet voel als ik de persoon die ik vertrouw als enige kwijtraak?’ ik schudde mijn hoofd. ‘Laat me niet smeken; Scorpius. Je weet dat ik dát haat en als je een greintje om mij gaf liet je me niet alleen. Je weet dat je mij kan vertrouwen; dat ik je altijd zou helpen en ik vind het gek dat je denkt dat we geen vrienden zijn. Je weet meer van me dan iemand ooit te weten is gekomen. Ik heb me zwak tegen je opgesteld en je weet hoe moeilijk dat voor mij is; hoe pijn dat doet.’


    Laatste kans Malfoy (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @Sphinx mag ik eerst reageren of jij?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Doe jij maar daarna komt george


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    ‘Scorpius; Als je míj dit aandoet. Dan ben je net zo erg als mijn ouders die mij achtergelaten hebben in een weeshuis. Een krot waar ik verplicht in moet zitten omdat niemand anders míj wilt. Niemand; Scorpius. Zelfs de weeshuis is mij liever kwijt dan rijk. Denk je niet dat ik dat niet voel? Denk je niet dat ik het niet voel als ik de persoon die ik vertrouw als enige kwijtraak? Laat me niet smeken; Scorpius. Je weet dat ik dát haat en als je een greintje om mij gaf liet je me niet alleen. Je weet dat je mij kan vertrouwen; dat ik je altijd zou helpen en ik vind het gek dat je denkt dat we geen vrienden zijn. Je weet meer van me dan iemand ooit te weten is gekomen. Ik heb me zwak tegen je opgesteld en je weet hoe moeilijk dat voor mij is; hoe pijn dat doet.’ Ik kijk hem even aan. In mij is een grote burgeroorlog bezig. De ene helft van mijn schreeuwt dat ik weg moet gaan nu het nog kan, maar de andere helft smeekt om niet bij hem weg te gaan. Voor ik goed na kan denken trek ik hem naar me toe en druk ik mijn lippen tegen de Zijne. Al snel laat ik weer los.
    'Als je me nu manipuleert ga ik je vermoorden, Saunders,' probeer ik serieus te zeggen. Ik heb geluk dat het donker is, want de glimlach kan ik niet van mijn gezicht vegen. Hoewel ik weet dat hij me nog steeds niet als een vriend ziet weet ik dat hij ook de enige is die ik heb. Ik kan niet zonder hem en ik heb zo'n idee dat hij ook niet echt zonder mij kan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Ik snap door jou mijzelf ook niet meer.’ hoorde ik Campbell fluisteten en beet op mijn oor waardoor ikzelfop mijn lip begon te knagen. Ik moet ophouden met dit, straks bloed het nog.. en dat is niet de enige probleem dan.
    ‘Ik ben er klaar mee. Je gedraagt je altijd alsof ik jouw slaaf ben. Alsof ik niet voor mezelf na kan denken. Nou ik ben er klaar mee. Zoek maar iemand anders die je al het vuile werk laat opknappen. Ik haat je Campbell, ik haat je. Ach stik toch. Ik ga liever dood dan dat ik nog langer met jullie hier ben.’ ik sta verbaasd toe te kijken toen Scorpius wrg liep en tegen een boom aan leunde. Oh god, eigenlijk heb ik het verpest. Die twee waren goede vrienden toch? Perfect, ik heb een vriendschap geruïneerd. ‘George; Ik weet wat die gek gaat doen in zijn boze bui gezien dit mijn zesde jaar met hem word op Zweinstein. Volg het noorden en je vind het terrein van Zweinstein. We zijn niet zo diep. Vertrouw me.’ hij liep van me weg richting Scorpius toe. Ik zucht even en bleef gewoon staan. Ik ga echt niet weg nu. Ik weet het niet maar aangezien dit alles mijn schuld blijkt te zijn kan ik echt niet weg. Ik stak mijn stok uit en zorgde weer voor de kleine lichtbolletje op de punt van mijn stok en liel naar ze toe maar bleef achter een boom staan. Een gesprek afluisteren is ook niet bepaald de beste oplossing maar ik kan er niet doodnormaal bij staan.
    ‘Je bent lief; aardig, zorgzaam en soms wat onzeker maar dat heeft ook zijn charme.’
    'Dit is geen vriendschap, Campbell. Dat weet jij even goed als ik dat weet. Het maakt jou helemaal niks uit wat er met mij gebeurt. Ik weet dat je wel iets voelt voor die idioot van een Weasley maar je het niet toe wil geven omdat je bang ben om van iemand te houden.'
    'Ik meende het toen ik zei dat ik je haat. Ik haat je zoveel omdat ik van je hou. En jij kijkt me een keer aan met die grote bruine ogen en ik doe weer alles voor jou. Maar ik ben daar klaar mee. Ik wil nu gewoon dat je me rust laat. Ga me niet achterna, Campbell. Niet als het je niet echt uitmaakt wat er met me gebeurt.' Ik kwam achter de boom vandaan en zag Scorpius weg lopen. Oh god, wat zou hij doen? Iets afschuwelijks, hij zou iers afschuwelijks doen. Misschien met zichzelf? Campbell greep hem al bij zijn pols en voor een lange tijd bleven ze zo praten. Ik wilde ook opduiken maar verstijfde toen Scorpius zijn lippen op die van Campbell drukte.
    'Oh' mompelde ik en schuifelde wat dichterbij.
    'Uhm, Scorpius,' ik bleef stil staan voor de twee koppels en stak mijn stok naar ze uit zodat mijn lichtje op hun zou schijnen.
    'Ik ken Campbell maar een dag en ik ken hem niet eens zo goed. Je hoeft niet bang te zijn dat ik hem van je afpak.' Zei ik stilletjes.
    'En ik val niet eens op jongens..' murmelde ik dan en liep weed weg naar de padje toe waar we net waren. Ik haat mezelf officieel. Ik weet het niet of het jaloezie of haat is, verdriet of verwarring, maar ik snap mezelf ook niet meer Campbell Saunders. Door jou snap ik niets meer. Niet eens liefde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Uch ik haat deze liefdes driehoeks verhouding met Campbell George en scorpius D'; wil je reageren @ Goblet (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya