• -

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 0:25 ]


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik herken dit gevoel. Mijn neuroloog neemt mij ook niet serieus. Hij beantwoordt mijn vragen niet en hij luistert niet als ik een argument geef waarom ik iets niet wil of dat ik het niet met hem eens ben. Hij drukt gewoon zijn eigen mening door, terwijl ik mijn eigen lichaam toch echt veel beter ken dan hij dat doet.
    Ik zou om een andere uroloog vragen, als dat mogelijk is. Misschien neemt een ander je wel serieus.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik herken dit gevoel. Mijn neuroloog neemt mij ook niet serieus. Hij beantwoordt mijn vragen niet en hij luistert niet als ik een argument geef waarom ik iets niet wil of dat ik het niet met hem eens ben. Hij drukt gewoon zijn eigen mening door, terwijl ik mijn eigen lichaam toch echt veel beter ken dan hij dat doet.
    Ik zou om een andere uroloog vragen, als dat mogelijk is. Misschien neemt een ander je wel serieus.


    Ja, ik word de 11e door de uroloog zelf gebeld en daar ga ik alles even uitleggen want ik ben het totaal niet met haar eens.. ik voel me ook helemaal niet fijn bij haar, laat staan dat ze over twee weken iets in m'n lichaam gaat zitten duwen waar ik me totaal niet goed bij voel.. als ik de 11e nog niet tevreden ben dan vraag ik meteen een andere..


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Heb je een nieuwe profielfoto? (:

    Dat is echt zeer vervelend, als je niet serieus wordt genomen! Ik herken het niet, aangezien ik wel altijd serieus ben genomen in het ziekenhuis. Maar ik kan het wel begrijpen dat jij het niet leuk vindt!
    En ik weet dat dit misschien een hele slechte suggestie is, aangezien er zoveel drama op het internet is wat vaak ook fout is: Maar is het een idee om zelf eens rond te neuzen naar of er inderdaad geen mogelijkheden zijn waardoor je er vanaf kunt komen?
    Het is echt onwijs jammer dat het je hele leven beïnvloed. Meh, ik mag dan wel niet meemaken wat jij meemaakt, maar ik vind het wel onwijs jammer voor je!

    *hugs you*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Binnen de verzekering heb je recht op een 2nd opinion, dus misschien moet je dat eens doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat ontzettend rot dat ze je zo behandelen!
    Zelf heb ik soms ook het gevoel dat ik niet serieus genomen wordt, inderdaad door mijn leeftijd - vaak bespreken ze dingen met mijn ouders en heb ik vrijwel niks te zeggen. Maar je hoeft dit allemaal niet te pikken hoor!
    Misschien naar een ander ziekenhuis?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat is heel erg vervelend, hier herken ik mijn huisarts wel in. Toen ik met een vervelend prikkend gevoel in mijn darmen zat ben ik wel drie of vier keer naar hem moeten terug gaan voor hij me echt serieus nam. Ik irriteer me wel aan dokters en verplegers enz die doen alsof je je aanstelt en je gewoon niet serieus nemen.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 21:19 ]


    16 - 09 - '17

    Madden schreef:
    Wat ontzettend rot dat ze je zo behandelen!
    Zelf heb ik soms ook het gevoel dat ik niet serieus genomen wordt, inderdaad door mijn leeftijd - vaak bespreken ze dingen met mijn ouders en heb ik vrijwel niks te zeggen. Maar je hoeft dit allemaal niet te pikken hoor!
    Misschien naar een ander ziekenhuis?


    Ik kon met mijn probleem maar naar 2 ziekenhuizen; Nijmegen of Maastricht.. en ik koos voor Maastricht omdat ik daar meer bekend ben omdat mijn zus daar vroeger werd geopereerd. En mijn oma had precies dezelfde symptomen en zij is 3 maanden geleden geopereerd.. ook in Maastricht en bij haar hebben ze een matje geplaatst en haar namen ze wel serieus. En ik moet juist nóg langer wachten tot ik eindelijk ook eens van mijn probleem af ben. Maar af en toe denk ik inderdaad; was ik maar naar Nijmegen gegaan..

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 21:22 ]


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Soe schreef:
    Dat is heel erg vervelend, hier herken ik mijn huisarts wel in. Toen ik met een vervelend prikkend gevoel in mijn darmen zat ben ik wel drie of vier keer naar hem moeten terug gaan voor hij me echt serieus nam. Ik irriteer me wel aan dokters en verplegers enz die doen alsof je je aanstelt en je gewoon niet serieus nemen.


    Ik werd ook helemaal niet serieus genomen, ik zei dat ik was flauwgevallen en toen ik eindelijk kon plassen nadat onderzoek ging ik kapot van de pijn. En dan zegt ze doodleuk dat ze dat onderzoek opnieuw wil doen.. Ik slaap er echt zo slecht van.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik herken het. Ik heb een gehoorprobleem en dat wordt door mijn KNO-arts ook niet serieus genomen, terwijl de huisarts wel vindt dat het een serieus probleem is.
    Ik heb trouwens slechte dingen gehoord over het AZM, maar ik ben onder behandeling geweest voor een groeiprobleem in het Radboudziekenhuis in Nijmegen en daar werd ik wel erg goed behandeld, al heb je in Nijmegen meerdere ziekenhuizen.


    Take risks and conquer your fears.

    Same problem here.

    Ik heb een speciale huidaandoening.(lichen planus)
    Het kan verholpen door een huidtranspertrantie.
    Maar de dermatolog vind dat ik me aanstel omdat het alleen om mijn benen gaat.

    Die uroloog heeft toch ook een vervanger?
    Vraag eens na de vervanger.
    Hopelijk kan die je helpen.

    Kruml schreef:
    (...)

    Ik kon met mijn probleem maar naar 2 ziekenhuizen; Nijmegen of Maastricht.. en ik koos voor Maastricht omdat ik daar meer bekend ben omdat mijn zus daar vroeger werd geopereerd. En mijn oma had precies dezelfde symptomen en zij is 3 maanden geleden geopereerd.. ook in Maastricht en bij haar hebben ze een matje geplaatst en haar namen ze wel serieus. En ik moet juist nóg langer wachten tot ik eindelijk ook eens van mijn probleem af ben. Maar af en toe denk ik inderdaad; was ik maar naar Nijmegen gegaan..


    Nu kwam ik daar voor een heel ander probleem [ traumaletsel, botten etc. ] maar Nijmegen staat echt goed aangeschreven.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb altijd al een soort haat gehad voor ziekenhuizen. Omdat ze mijn moeder niet serieus namen loopt ze nu met een bijna blind oog rond. Ik hoop voor je dat het je beter vergaat, dat je je uroloog kan bereiken en het word opgelost. Heel veel succes!

    Fenoglio schreef:
    Ik heb altijd al een soort haat gehad voor ziekenhuizen. Omdat ze mijn moeder niet serieus namen loopt ze nu met een bijna blind oog rond. Ik hoop voor je dat het je beter vergaat, dat je je uroloog kan bereiken en het word opgelost. Heel veel succes!


    Pff.. wat erg!
    Dankjewel!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Soe schreef:
    Dat is heel erg vervelend, hier herken ik mijn huisarts wel in. Toen ik met een vervelend prikkend gevoel in mijn darmen zat ben ik wel drie of vier keer naar hem moeten terug gaan voor hij me echt serieus nam. Ik irriteer me wel aan dokters en verplegers enz die doen alsof je je aanstelt en je gewoon niet serieus nemen.


    Ik herken mijn huisarts hier ook wel in. Eerst nam hij het probleem met mijn knieën niet serieus en duurde het anderhalf (!) jaar voordat ik doorverwezen werd, maar toen hoorde ik dat ik eerder had moeten komen omdat het al te laat was (ik was teveel gegroeid) en ik er maar mee moest leren leven. En ik heb nu ook al bijna een half jaar last van mijn polsen, en mijn dokter nam mij ook pas heel laat serieus. Bleek ik beide polsen overbelast te hebben en ook nog mijn linkerpols zwaar gekneusd. Oh, en het leukste deel is dat er dus iets mis is met de hele linkerhelft van mijn lichaam, van nek tot teen. Fantastisch.

    DiNozzo schreef:
    Heb je een nieuwe profielfoto? (:

    Dat is echt zeer vervelend, als je niet serieus wordt genomen! Ik herken het niet, aangezien ik wel altijd serieus ben genomen in het ziekenhuis. Maar ik kan het wel begrijpen dat jij het niet leuk vindt!
    En ik weet dat dit misschien een hele slechte suggestie is, aangezien er zoveel drama op het internet is wat vaak ook fout is: Maar is het een idee om zelf eens rond te neuzen naar of er inderdaad geen mogelijkheden zijn waardoor je er vanaf kunt komen?
    Het is echt onwijs jammer dat het je hele leven beïnvloed. Meh, ik mag dan wel niet meemaken wat jij meemaakt, maar ik vind het wel onwijs jammer voor je!

    *hugs you*


    Ik word ook echt niet serieus genomen. Ik moest een 'plasdagboek' inleveren waarin stond hoevaak ik op één dag naar het toilet ben geweest. Ik was overdag 19 keer geweest, en 's nachts 4 keer. De uroloog keek er naar en zei met een strak gezicht: ik vind dat helemaal niet veel? dat is normaal.
    Ik kon m'n oren echt niet geloven, dit is gewoon onzin.
    Heel erg bedankt!
    *hugs back*


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.