• Ik kwam net terug van een wandeling toen mijn hond ergens aan het begin van de straat achter mij bleef staan. Ze was een beetje beledigd dat ik haar badeendje niet had gegooid toen ze het voor me liet vallen, denk ik, maar ze doet zoiets wel vaker en komt uiteindelijk altijd vanzelf weer in beweging, dus liep ik gewoon verder. Toen hoorde ik opeens iemand achter mij roepen: "Mevrouw, u bent uw hond vergeten!" Het was een van mijn kleine buurmeisjes die op de oprit van haar huis stond en heel bezorgd keek, alsof ze dacht dat ik zelf naar huis zou lopen en mijn hond daar zou laten staan. Ik heb de hond naar me toe geroepen en het meisje vriendelijk bedankt dat ze me daarop opmerkzaam gemaakt had, waarop ze snel haar huis in rende. Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van kleine kinderen, maar dit was toch wel erg schattig. :'D

    Duuus, waar hebben jullie vandaag al om moeten lachen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahahha naaahw, how cute! :3

    Ik heb vandaag nog niet écht gelachen. Schoonmaken is niet leuk. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hahahaha omg, aaahw<3

    jouw verhaal maakte me aan het lachen! hahahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik had vandaag een klein meisje in de winkel die make-up en nagellak nogal leuk vindt. Haar familie is daar ook slachtoffer van want, ze had haar vaders teennagel blauw gelakt. Daar kon ik vandaag wel om lachen xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Wat schattig!(:

    Wel, ik was ook gaan wandelen met de hond, toen we thuiskwamen wou ik hem zijn koekje geven maar ik zag hem nergenst. Blijkbaar had ik de poort niet goed dichtgedaan en had mijn hond de benen genomen. Gelukkig had ik hem snel weer te pakken en ligt hij nu te slapen.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat ontzettend lief! c:

    Ik heb vandaag nog niet echt gelachen, niet dat het een slechte dag was of zo, hoor. Ik moest wel lachen toen mijn neef met het syndroom van Down gisteren hier was blijven logeren en helemaal in z'n eentje naar de speelgoedwinkel was gegaan om een dvd van Kabouter Plop te kopen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 17:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Toen iemand zei dat ze kattenvoer koopt, maar zich van te voren afvraagt wat zij lekker zou vinden als ze een kat zou zijn, voordat ze het voor haar katten koopt :'D!

    Dat is schattig. :3
    Ik lach me altijd dood om mijn zusje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dit vind ik goud waard! Mijn dag zou weer helemaal goed zijn.
    Echt gelachen heb ik niet, maar een serie die ik nu aan het kijken ben heeft me wel heel erg vermaakt. Hoewel ik de serie niet hoogstaand vind, is de cliché liefde die er in voorkomt hart verwarmend :')


    Hamartia

    Nawh, dat is echt heel schattig ^-^.
    Ik heb ook niets met kleine kinderen, maar mijn twee jongste zusjes - een tweeling van acht maanden oud - zijn wel heel erg lief c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Sommige kinderen zijn echt heel schattig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat lief. c:
    Ik heb vooral gelachen om stomme text en audio posts op Tumblr, want ik heb geen leven. c;


    Caution first, always.

    Ik zit nu op mijn kamer, vlak naast het open raam, en het meisje dat mij gisteren aansprak stept al een tijdje heen en weer over de straat. Nou hoorde ik haar net toevallig tegen iemand praten. "Hoi. Wie ben jij?" "Ik ben de postbode." "Wat doe je hier?" "Ik bezorg de post." Ze is wel dapper. Ik zou nooit grote, enge volwassenen hebben aangesproken toen ik zo oud was als zij, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Toen ik van een kruk afpleurde omdat ik te lomp ging zitten... xD

    Vandaag heb ik nog niet gelachen, maar gisteren was ik met mijn moeder een filmpje op youtube aan het kijken, dat was echt geweldig, en daarvoor waren mijn moeder, broer en ik naar iets van de grappigste 20 momenten aan het kijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ahww how cute c:
    Ik heb vandaag nog niet echt gelachen. Maar vanmorgen had ik volleybal training dus ik heb me zeker wel vermaakt!


    I think you have to take me for me ~ Harry styles