• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sneak preview:

    Ik zucht en liep richting het keuken toe waar ik een glaasje met water vulde en die aan de nerveuze jongen overhandigde. voordat hij een slok kon nemen pakte ik een bijl en sloeg hem meteen in zijn hoofd.

    Ik heb dit echt waar geschreven hoor ^^


    Sorry xq maar molly gaat alleen wat met hem praten, wees nirt bamg x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Sneak preview:

    Ik zucht en liep richting het keuken toe waar ik een glaasje met water vulde en die aan de nerveuze jongen overhandigde. voordat hij een slok kon nemen pakte ik een bijl en sloeg hem meteen in zijn hoofd.

    Ik heb dit echt waar geschreven hoor ^^


    Sorry xq maar molly gaat alleen wat met hem praten, wees nirt bamg x)


    omfg x.o' ik zou het water niet drinken! er zit sws wat in D'; chloor ofzo :p sterft hij langzaam xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Molly Weasley

    Campbell stapte de huis in en ik gooide de deur achter hem dicht. Mijn glinlach verdween op mijn gezicht en ik keek de jongen tegenover me van top tot teen aan. Arthur zei al tegen ons over de klammfels studenten en ik heb er genoeg over gelezen, hoe moet ik hem voor mijn jongen accepteren? Laat staan dat, hij is een jongen, George kan echt niet iets hebben met een jongen..
    'Kom maar verder, Campbell.' Zei ik nog met mijn hand op de deurknop en volgde met mijn blik de nerveuze jongen die de woonkamer in liep.
    'Ja, neem maar plaats.' Zei ik zo aardig mogelijk en Campbell nam ook plaats. Ik zucht en liep richting het keuken toe waar ik een glaasje met water vulde en die aan de nerveuze jongen overhandigde en voor hem met gekruiste armen bleef staan.
    'Campbell Saunders was de naam, toch?' Mompelde ik en bestudeerde hem even weer.
    'Een beroemde zwerkbalspeler, komt uit klammfels en is een jongen die de hart van mijn zoon op een of andere manier heeft kunnen beroven.' Ik probeerde kalm te blijven, maar helaas. Alsof Campbell mijn eigen zoon was die ik een preek gaf wegens een regel breken begon ik ook te "praten".
    'Arthur kan je makkelijk accepteren misschien, maar ik niet, Saunders. We kennen je ouders niet eens, we weten niet wie je bent en je bent een jongen, je kunt ook een dooddoener zijn en kun je mijn George van achteren gaan doden als we het niet in de gaten hebben, ik kan die risico niet nemen, Campbell!' Ik kruiste weer mijn armen en liep richting het raam toe waar ik George zag staan bij Fred en nog een andere jongen en meteen voelde ik me weer rood worden.
    'Maar als George gelukkig en veilig is, heb ik niet meer te zeggen.' Ik keerde me weer terug naar Campbell Saunders.
    'Je kunt hier blijven voor kerst, maar ondertussen wil ik wel een familielid van je leren kennen. Ik wil geen een klacht van George horen of merken dat hij zich ongemakkelijk gaat voelen bij jou. Als ik maar zie dat je iemand uit deze huis verdrietig gaat maken of maar gaat aanvallen, ik gooi je de deur uit en stuur je ouders een uil om je te komen ophalen. Of niet eens dat. Ik wil je volledige vertrouwen winnen en ik ben bang dat het moeilijk zal worden aangezien je een jongen uit klammfels bent.' Zei ik op een zeer strenge toon en meteen tkverde ik weer een glinlach tevoorschijn.
    'Vergeet dat dus niet. Wil je nog een kopje thee of iets te eten? Je hebt vast wel honger gekregen door al dat rijzen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    omg als ik Campbell was zou ik het water niet opdrinken en zeker geen eten aanvaarden x.o' (als ik Campbell dan was he :p ik zou denken dat ze gif er in doet x.o' zo eng die transformatie :o) ohja en familielid leren kennen? Dat word nog wat. Misschien komt Nathaniel wel na kerst een bezoekje brengen muhahaha Ik verraad niks (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    omg als ik Campbell was zou ik het water niet opdrinken en zeker geen eten aanvaarden x.o' (als ik Campbell dan was he :p ik zou denken dat ze gif er in doet x.o' zo eng die transformatie :o) ohja en familielid leren kennen? Dat word nog wat. Misschien komt Nathaniel wel na kerst een bezoekje brengen muhahaha Ik verraad niks (A)


    Je gad al eerder gezegd dat Nathaniel Ou komen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je gad al eerder gezegd dat Nathaniel Ou komen :Y)


    Ja ik wilde eerst na kerstvakantie maar mss kan hij ook wel tijdens komen als Molly het zo graag wilt ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    De glimlach die zojuist nog bij George op mevrouw Weasleys gezicht gepreikt had was verdwenen en het leek alsof ik in een storm terecht was gekomen. Ik keek ongemakkelijk weg toen de vrouw mij in haar opnam. Letterlijk van top tot teen; iedere centimeter. Alsof ze een afwijking bij mij zocht die ze waarschijnlijk wel gauw zou vinden.
    ‘Kom maar verder, Campbell.’ Ik keek nog een keer naar de buitendeur om misschien te vluchten of iets dergelijks maar door de hand van mevrouw Weasley keerde ik me om en liep gehoorzaam de woonkamer in.
    ‘Ja, neem maar plaats.’ Ik aarzelde even en verwachtte dat er een monster uit de kussens zou opspringen maar ging toch zitten terwijl de vrouw verdween en terug kwam met een glas water die ze aan mij gaf voordat ze voor me kwam staan met gekruiste armen wat ik zo herkende van George.
    ‘Campbell Saunders was de naam, toch?’ ik knikte en waagde een blik op haar maar aangezien ze me bekeek keek ik naar de glas water in mijn hand. Ik vertrouwde dit zeker niet. Niet na het liefdesdrankje van George naar mij en van Angelique naar George en dan weer het wisseldrankje. Misschien zat hier wel gif in. Ze had alle redenen om me om zeep te helpen.
    ‘Een beroemde zwerkbalspeler, komt uit klammfels en is een jongen die de hart van mijn zoon op een of andere manier heeft kunnen beroven.' Ik kneep automatisch mijn hand steviger in het glas. Haar stem klonk woest en ik kon haast beweren dat ze het buiten kon horen. Maar het kon nog erger; nog veel erger dan de brulbrief en daar was ik een van de weinig nog levende bewijs van.
    ‘Arthur kan je makkelijk accepteren misschien, maar ik niet, Saunders. We kennen je ouders niet eens, we weten niet wie je bent en je bent een jongen. Je kunt ook een dooddoener zin en kun je mijn George van achteren gaan doden als we het niet in de gaten hebben. Ik kan het risico niet nemen, Campbell!’ ik hield me adem in. Waarschijnlijk zou dat helemaal over haar streep helpen. De hele buurt kon haar stem horen. Dat wist ik zeker. De personen die mijn naam nog niet kende wisten het nu wel. Ik wist niet wat ik moest antwoorden op haar tirade en ik wist ook niet of ze dat verwachten aangezien ze naar het raam liep.
    ‘Maar als George gelukkig en veilig is, heb ik niets meer te zeggen. Je kunt hier blijven voor kerst, maar ondertussen wil ik wel een familielid van je leren kennen. Ik wil geen klacht van George horen of merken dat hij zich ongemakkelijk gaat voelen bij jou. Als ik maar zie dat je iemand uit deze huis verdrietig gaat maken of aanvallen., ik gooi je de deur uit en stuur je ouders een uil om je te komen ophalen. Of niet eens dat. Ik wil je volledige vertrouwen winnen en ik ben bang dat het moeilijk zal worden aangezien je een jongen uit Klammfels bent.’ Ik knikte hoewel haar woorden nog tienduizendkeer nagonste in mijn oren en mijzelf in een krimpten op de bank. Ergens dacht ik dat er nu een eind kwam van haar woedde maar je wist maar nooit. Ik wist niet dat zo’n klein mollige vrouw op een bloeddorstige sabeltandtijger kon lijken die je elk moment ging verscheuren.
    Plotseling verscheen er een glimlach op haar gezicht en argwanend keek ik achterom. Alsof Fred, George of iemand anders achter me stond waar ze naar glimlachte. Toch was ik de enige en mijn mond viel een klein stukje van verbazing open.
    ‘Vergeet dat dus niet. Wil je nog een kopje thee of iets te eten? Je hebt vast wel honger gekregen door al dat reizen.’ Om eerlijk te zijn had ik alles behalve honger. Mijn maag was zo geslonken dat er niks meer in paste. Ondanks dat mevrouw Weasleys tirade voorbij leek te zijn had ik vermoede dat het slechts stilte voor de storm was.
    ‘I-ik wilde u echt niet bezwaren of- iets; maar ik ben wel dankbaar voor uw kans naar mij omdat ik zonder blikken of blozen van George; uw zoon houd. Ik zou hem wel even halen.’ mompelde ik gauw en wierp de vrouw nog een blik voordat ik zo normaal mogelijk naar de deur liep en toen ik hem achter mij sloot naar George toe renden en hem weg van Fred en Ralf trok. ‘Ik denk dat je moeder mij gaat vergiftigen met eten. Ik denk probeerde ze het al eerder met water- maar dat dronk ik niet op na jou en Angelique heb ik wel wat geleerd.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell is zo schattig :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga proberen te reageren maar door jou verga ik van de honger ondanks dat het al 12 uur is, ik moet wat eten D':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ga proberen te reageren maar door jou verga ik van de honger ondanks dat het al 12 uur is, ik moet wat eten D':


    heb je niet avondgegeten? D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    heb je niet avondgegeten? D';


    Nope xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nope xq


    Stout! in je mand D':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Stout! in je mand D':


    Maar ik wik niet in de mand D= heb gegeten xq en reageer jij voor george @generation en ik schrijf post voor campbell hiet (':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar ik wik niet in de mand D= heb gegeten xq en reageer jij voor george @generation en ik schrijf post voor campbell hiet (':


    Done :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Een hand trok me weg van Fred en Ralf en ik zag dat het Campbell was. Wow, hij ziet er nerveus uit.
    ‘Ik denk dat je moeder mij gaat vergiftigen met eten. Ik denk probeerde ze het al eerder met water- maar dat dronk ik niet op na jou en Angelique heb ik wel wat geleerd.’
    Ik trok mijn wenkbrauwen op en schudde lachend mijn hoofd.
    'Campbell, mam dood geen mensen. Noch vergiftigd ze hun. Ze geeft vaak van deze woeste preken en zelfs ik en Fred zijn bang voor haar velen preken. Maar daar houdt het dan ook op.' Stelde ik hem gerust en zette een hand op zijn schouder.
    'Je leedt nu, of niet? Als het moet praat ik ook wel even met ma. Ik zei toch dat het goed zou komen. Ze heeft je in ieder geval niet geslacht.' Zei ik en drukte een kleine kus op zijn voorhoofd.
    'Wat zei ze eigenlijk?' Vroeg ik dan nieuwsgierig.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••