• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    'Kalm aan Fred, ik denk dat ik er nog twee heb. Mijn oom zou voor morgen avond een uil naar me sturen met een nieuw pakje met pillen. Want hij dacht dat de volle maan volgende week was.. Geen reden tot pan..' Zijn mond valt open en ik zie dat er maar één pilletje in zit. 'Ik bedoel, ik heb er een.' Hij stopt de pil in mijn hand. Ik wil iets zeggen maar hij is me voor. 'Gebruik jij hem maar, ik red het wel zonder aangezien het me vaker is overgekomen dat ik mijn pillen vergat en ik er eigenlijk aan gewend ben geraakt.' Ik schud mijn hoofd en pak Ralfs hand. Daar doe ik de pil in en ik sluit zijn hand.
    'Jij bent een sterkere wolf. Jij kan mij in bedwang houden. Als jij geen pil hebt...' In angst kijk ik naar mijn familie. 'Ik weet niet of ik je tegen kan houden als je mensen wilt gaan vermoorden. Ik ga vanavond gewoon ergens ver weg in een hol zitten en dan kom jij me opzoeken als je getransformeerd bent, oké?' Ik kijk hem streng aan. George komt aangelopen.
    'Oh god, Mam gaat Campbell slachten geloof ik. Ze heeft haar woede ingehouden, ik heb ma nog nooit gezien terwijl ze haar woede inhield! Dat is geen goed teken..' Ik knik. Dat is inderdaad geen goed tegen. Als ze Campbell niet accepteert, is de kans dat ze Ralf accepteert nog minder. Ik weet niet wat ik wil zeggen en Campbell komt na een tijdje ook aangelopen. Hij trekt George mee waardoor Ralf en ik alleen achter blijven.
    'Ik eh... Ik denk dat het beter is dat we even wachten. Als mam boos is wordt ze onredelijk en dat willen we niet hebben.'

    Draco Malfoy
    Ik sta in mijn eentje op het erf terwijl iedereen met elkaar aan het praten is. Ik wacht tot Ginny klaar is met praten met haar vader, maar ze lijkt erg boos. Het gevoel wat ik net ook had, dat ze mij gebruikt om op te staan tegen haar ouders, wordt enkel erger.
    ‘Dus Fred en George mogen wel kiezen wie ze leuk vinden en ik niet- Natuurlijk; waarschijnlijk hebben ze nog niet verteld met wie ze verkering hebben. Misschien oordeel je dan anders hoewel ik dat betwijfel want laat ik jou maar ergens aan herinneren; jij had een auto behekst die Ron gebruikte naar Zweinstein te komen. Ron doet wel meerdere domme dingen en iemand kan daarop reageren en dat heeft Draco gedaan. Ze zijn beide fout geweest maar jij kan het licht niet in Draco’s ogen zien schijnen; je wilt me gewoon niet gelukkig zien terwijl ik dat voor het eerst ben. Voor het eerst geeft iemand om me. Bekijk het maar.’ Het was niet mijn bedoeling om af te luisteren, maar ik stond gewoon dichtbij. Ik ren naar Ginny toe en trek haar weg van haar vader, die mij boos aankijkt.
    'Ginny, rustig. Ik ga wel naar Zweinstein terug als ik hier niet gewenst ben. Ik denk dat het misschien niet de beste keuze ooit was om mij mee te nemen hier naartoe. Geen enkel lid van jou familie vertrouwt mij en eerlijk gezegd kan ik ze dat ook niet kwalijk nemen. Dus ik denk dat ik maar moet gaan.' Ik zeg niks en kijk haar alleen even aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell is een dooddoener he ('x naja in spé dus Ralf word juist makkelijker te accepteren als Campbell of Draco :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf is een weerwolf :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Ralf is een weerwolf :'D


    ja maar mevrouw Weasley accepteerd zonder problemen Bill als weerwolf later de HP editie. dus het is in principe geen probleem. Evenals ze Lupos accepteerde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja maar Bill is haar zoon en Lupos heeft niks met een van haar zoons ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    George werd al weer weg getrokken door Campbell en ik keek Fred weer aan. Denk heb ik te snel gejuicht. Helemaal toen Fred mijn hand vastpakte en de pil er in stopte.
    'Jij bent een sterkere wolf. Jij kan mij in bedwang houden. Als jij geen pil hebt... Ik weet niet of ik je tegen kan houden als je mensen wilt gaan vermoorden. Ik ga vanavond gewoon ergens ver weg in een hol zitten en dan kom jij me opzoeken als je getransformeerd bent, oké?'
    Ik wilde demonstratief mijn hoofd schudden maar in plaats van dat keek ik naar mijn hand waar de pil er in lag.
    'Ik eh... Ik denk dat het beter is dat we even wachten. Als mam boos is wordt ze onredelijk en dat willen we niet hebben.'
    Ik knikte met mijn hoofd en zuchtend trok ik Fred in een knuffel.
    'Ik ben bang. En dat gaat me nerveus maken en dan ga ik het weer verpesten. Hoe gaat ze me accepteren? En als ze eenmaal hoprt dat we een weerwolf zijn, dan is de onderwerp helemaal afgesloten en moet ik vast en zeker weg.' Ik liet hem even weer los en keek hem aan.
    'Ik wil je niet kwijtraken, Fred.' Murmelde ik dan en drukte een kus op zijn kaak voordat ik hem los liet. Naja, wat hij niet weet is dat ik de pil stiekem in zijn zak liet glijden toen ik hem knuffelde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    Ja maar Bill is haar zoon en Lupos heeft niks met een van haar zoons ;)


    :D wat een logica :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Tot mijn verbazing ging George lachen waardoor ik hem verontwaardigd aan keek. Vond hij het lachwekkend dat mijn moeder me langzaam wilt vermoorden?
    ‘Campbell, mam dood geen mensen. Noch vergiftigd ze hun. Ze geeft vaak van deze woeste preken en zelfs ik en Fred zijn bang voor haar velen preken. Maar daar houdt het dan ook op.’ Hij legde een arm op mijn schouder en ik keek er angstig naar. Hij mocht me niet aanraken. Dan ging alles fout want dat had meneer Weasley gezegd.
    ‘Je leedt nu, of niet? Als het moet praat ik ook wel even met ma. Ik zei toch dat het goed zou komen. Ze heeft je in ieder geval niet geslacht.’ Hij drukte zijn lippen op mijn voorhoofd waarna hij zijn nieuwsgierigheid niet langer kon verbergen. ‘Wat zei ze eigenlijk.’ Ik deed een stap achteruit waardoor zijn hand van mijn schouder viel. ‘De waarheid en we mogen elkaar niet aanraken, George. We mochten niet klef doen van je vader en ik wil echt niet je moeder tegen het harnas in werken.’ Ik zweeg en pulkte wat aan mijn nagels. Meestal was dat het voorbereidend onderdeel om daarna nagel te gaan bijten. ‘Ze wilt een familielid van mij leren kennen. Deze vakantie en gezien mijn familie niet echt zuiver is.. dit is allemaal gewoon een fout; George. Dit kan niet. Ik ga terug. Ik vind wel een manier. Volg me niet.’ met die woorden draaide ik me van hem weg en liep maar een richting op. Wat George niet wist is dat ik kon verdwijnselen en ik zou zo naar mijn broer kunnen gaan. Zweinstein was geen optie. Karkarov had vast al in de gaten dat ik weg was en ik zou geen smoes kunnen verzinnen. Niet dat mijn broer zou geloven dat ik hem gemist had terwijl ik dat eerlijk gezegd wel deed. Vooral nu; nu ik mijzelf zo hulpeloos voelde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley
    Hij knuffelt me en ik werp een blik naar binnen. Gelukkig is mam bezig met eten maken, als ze naar buiten had gekeken dan was alles al voorbij geweest. 'Ik ben bang. En dat gaat me nerveus maken en dan ga ik het weer verpesten. Hoe gaat ze me accepteren? En als ze eenmaal hoort dat we een weerwolf zijn, dan is de onderwerp helemaal afgesloten en moet ik vast en zeker weg. Ik wil je niet kwijtraken, Fred.' Hij drukt een kusje op mijn kaak en ik pak zijn hand vast.
    'Ik wil jou ook niet kwijtraken en dat zal ook niet gebeuren. Ik laat haar jou niet wegsturen. We vinden wel een oplossing...' Ik kijk naar het schuurtje, waar pap al zijn spullen bewaart. Er ligt een sterke ketting van ijzer. Misschien kan ik mezelf daarmee vastmaken vanavond. Dan kan ik nergens heen. Ik trek Ralf mee naar de schuur en laat hem de ketting zien.
    'Denk je dat dit mij kan houden? Want dan bind ik mezelf vanavond vast.' Ik zucht en ik kijk hem aan. 'Beloof me dat je de pil inneemt. Ik wil niet dat we vannacht allebei een moordend wezen zonder hersens zijn.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nouja mij lijkt naar de boeken kennende dat Molly noch Arthur daar problemen mee zou hebben. Zelf denk ik persoonlijk ook dat Draco een fantastische vader voor Scorpius zou zijn hoewel hij nog wel trauma's heeft van vroeger waar hij soms in zwelgt van medelijden. Maar dat is gewoon mijn persoonlijke inzicht op dit.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Nouja mij lijkt naar de boeken kennende dat Molly noch Arthur daar problemen mee zou hebben. Zelf denk ik persoonlijk ook dat Draco een fantastische vader voor Scorpius zou zijn hoewel hij nog wel trauma's heeft van vroeger waar hij soms in zwelgt van medelijden. Maar dat is gewoon mijn persoonlijke inzicht op dit.


    Ik zie Draco juist altijd een slechte vader zijn omdat hij wil dat zijn zoon goed terecht komt, maar dat op een verkeerde manier op probeert te lossen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ik zie Draco juist altijd een slechte vader zijn omdat hij wil dat zijn zoon goed terecht komt, maar dat op een verkeerde manier op probeert te lossen.


    Draco heeft geleerd van Lucius. Daarnaast is Draco ook een hele andere persoon dan Lucius dus ik denk juist dat het tegenovergestelde is. Lucius was hard voor Draco terwijl Narcissa haar zoon verwende met allerlei lekkernij. Lucius wilde prestatie zien bij Draco waardoor hij die bezems kocht. Ik denk júist dat Draco daar veel van geleerd heeft. Vooral omdat Draco hoewel dat niet vermeld in de boeken word een mama's-kindje is hoewel hij iedere keer 'my father will hear about this.' zegt omdat zijn vader een welverdiende functie bezit wat een bepaalde vorm van status afweegt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Draco heeft geleerd van Lucius. Daarnaast is Draco ook een hele andere persoon dan Lucius dus ik denk juist dat het tegenovergestelde is. Lucius was hard voor Draco terwijl Narcissa haar zoon verwende met allerlei lekkernij. Lucius wilde prestatie zien bij Draco waardoor hij die bezems kocht. Ik denk júist dat Draco daar veel van geleerd heeft. Vooral omdat Draco hoewel dat niet vermeld in de boeken word een mama's-kindje is hoewel hij iedere keer 'my father will hear about this.' zegt omdat zijn vader een welverdiende functie bezit wat een bepaalde vorm van status afweegt.


    Ja dat kan ook, maar ik denk dus juist eerder dat hij zijn vader na gaat doen omdat hij denkt dat dat beter is voor het kind, hoewel hij zelf juist ervaren heeft dat het niet goed is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    Ik word met een ruk van mijn vader afgetrokken en herkende Draco’s gezicht. Ik verwachtte een opbeurende opmerking van hem; of iets rebels zoals vroeger maar in tegenstelling gaf hij op. Hij gaf op in míj.
    ‘Ginny, rustig. Ik ga wel naar Zweinstein terug als ik hier niet gewenst ben. Ik denk dat het misschien niet de beste keuze ooit was om mij mee te nemen hier naartoe. Geen enkel lid van jou familie vertrouwt mij en eerlijk gezegd kan ik ze dat ook niet kwalijk nemen. Dus ik denk dat ik maar moet gaan.’ Ik gaf mijn vader een woedende blik. ‘Áls je hem nu laat gaan keer ik ook terug. Ik hoef jou dan nooit meer te zien. Mijn vader zou dood zijn omdat je mij niet hetgene gunt wat jij altijd beweert had dat ik dat verdiende.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy
    ‘Áls je hem nu laat gaan keer ik ook terug. Ik hoef jou dan nooit meer te zien. Mijn vader zou dood zijn omdat je mij niet het gene gunt wat jij altijd beweert had dat ik dat verdiende.’ Ik kijk van Ginny naar haar vader en weer terug. Meneer Weasley weet niet wat ik moet zeggen en ik trek Ginny mee buiten gehoorafstand van haar vader.
    'Luister; Ginny, sinds we bij jou familie zijn doe je opeens lief tegen me en je kuste me opeens. Ik zeg echt niet dat ik dat erg vind, in tegendeel juist, maar ik wil niet gewoon een manier zijn om tegen je familie op te staan. Als dat zo is dan weet ik niet of ik je vriendje wel wil zijn.' Ik stop met praten omdat ik weet dat mijn stem breekt als ik verder praat. Ik wil dit eigenlijk niet zeggen, maar het moet. Ik wil niet gebruikt worden door iemand. Mijn vader vertelde me altijd dat ík de gene moet zijn die mensen gebruikt en niet andersom. Ik lachte hem erom uit aangezien ik het een raar idee vond dat iemand míj gebruikte, maar nu snap ik het eindelijk, maar ik ben er niet zeker van dat ik daar blij mee ben.


    Spoiler alert: you will save yourself