• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    Hij steekt zijn hand met de pil naar mij uit. Ik kijk hem boos aan.
    'Fred pak verdomme die pil aan anders gooi ik het in de sneeuw en gaat geen van ons beiden het in nemen, ik ben langer een weerwolf dan jij bent ik weet wat ik moet doen als ik heb vergeten om een pil in te nemen, pak het gewoon aan freheed! Het spijt me zo, zo erg maar neem die pil. Alsjeblieft. Sorry, ik neem het wel als je nu boos op me bent ik bedoel, ik wilde je niet teleur stellen of boos maken dus neem ik het wel. Ik bedoel.. 'Pak die pil.' Ik zucht en pak de ketting op.
    'Deze houdt mij wel. Ik denk alleen dat hij jou echt niet kan houden. Jij bent veel sterker dan dat ik ben dus jij moet de pil innemen.' Ik kijk hem met tranen in mijn ogen aan. 'Alsjeblieft Ralf. Doe het voor mij,' smeek ik.


    Sorry kort


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Hij zuchtte wat mij maar negatieve gevoelens opleverde waarna hij de ketting vastpakte.
    'Deze houdt mij wel. Ik denk alleen dat hij jou echt niet kan houden. Jij bent veel sterker dan dat ik ben dus jij moet de pil innemen. Alsjeblieft Ralf. Doe het voor mij,' smeekt hij. Ik zucht en keek naar de ketting.
    'Jij bent sterker dan mij, Fred.' Murmelde ik en deed mijn handen in mijn zakken dus ook de pilletje.
    'Oké dan..' mompelde ik. En ja, ik ga het echt niet in nemen.
    'Maar ik ga je niet vast binden met deze ketting. Wat als je het gewoon tegen je ouders vertelt, ze regelen vast wel een pil voordat het middernacht is..' stelde ik da voor.

    Onze posts worden steeds korter en korter x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    'Jij bent sterker dan mij, Fred.' Hij stopt zijn handen en daarmee ook het pilletje in zijn zakken. 'Oké dan.. Maar ik ga je niet vast binden met deze ketting. Wat als je het gewoon tegen je ouders vertelt, ze regelen vast wel een pil voordat het middernacht is..' Ik zucht.
    'Dan bind ik mezelf wel vast. Ik durf het ze echt niet te vertellen, Ralf. Ik ben gewoon ontzettend bang dat ze me niet zullen accepteren en niets meer met me te maken willen hebben.' Ik kijk naar zijn grijze ogen. 'Bedankt dat je de pil in wil nemen. Dat geeft mij een veiliger gevoel. Dan kan je zorgen dat ik vannacht niet mijn familie uitmoord. Ik weet dat je sterker bent, als weerwolf kan ik vrijwel niks.' Ik kijk naar de bezems die in het schuurtje staan. 'Misschien kunnen we zo meteen met de rest zwerkballen,' stel ik voor. Volgens mij is iedereen hier een zwerkballer dus dat kan wel leuk worden. Ik knuffel Ralf en glimlach. 'Dit wordt een leuke vakantie, dat beloof ik.' Ik glimlach bemoedigend hoewel ik er helemaal niet zeker van ben of het wel een leuke vakantie wordt. Misschien worden mijn ouders wel ontzettend boos omdat ik een weerwolf ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Dan bind ik mezelf wel vast. Ik durf het ze echt niet te vertellen, Ralf. Ik ben gewoon ontzettend bang dat ze me niet zullen accepteren en niets meer met me te maken willen hebben.' Afkeurend schudde ik met mijn hoofd. Ik ken die ouders van hem niet zo goed maar ze zijn vast niet net als mijn ouders; of wel?
    'Bedankt dat je de pil in wil nemen. Dat geeft mij een veiliger gevoel. Dan kan je zorgen dat ik vannacht niet mijn familie uitmoord. Ik weet dat je sterker bent, als weerwolf kan ik vrijwel niks.' Ik glinlach zachtjes en keek nerveus weg waarna ik begon te twijfelen of ik de pil gewoon moet aan nemen. Ik knikte zachtjes met mijn hoofd.
    'Misschien kunnen we zo meteen met de rest zwerkballen,' stelde hij voor. Nogmaals, ook spontaner knikte ik met mijn hoofd en glimlachte wat breder.
    'Dat zou fantastisch zijn ja,' lachte ik en keek nog steeds naar mijn voeten. Fred trok me in een knuffel wat mijn glinlach deed bevriezen.
    'Dit wordt een leuke vakantie, dat beloof ik.' Ik bleef maar glimlachen en drukte me dichter tegen hem aan en gooide ook mijn armen om hem heen.
    'Het wordt al een leuke vakantie aangezien je dicht bij mij bent.' Zei ik zachtjes.
    'Tenminste, als ik hier nog ben. Je vader heeft me al geaccepteerd en je moeder nog en dan wil ik even een glaasje water aangezien mijn binnenste in vuur en vlam staat.' Zei ik dan en trok me weer terug.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh wat heb ik gemist??


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Niks bijzonders, fred en ralf zaten wat te ruziën over wie de laatste pilletje zou gaan in nemen x') nu zijn ze aan het knuffelen in de schuurtje (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ahw wat zullen we met Cage doen naar molly laten gaan waardoor Molly hem gaat ondervragen ofzo xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Molly heeft al genoeg stress gehad voor vandaag (gisteren) x') dus verras me maar xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja maar als ze naar MOlly gaan moet jij dingen voor Molly verzinnen om aan Camp te vragen.. maar ik weet niet iets anders wat ze kunnen doen x.o' of ik kan Campbell laten verdwijnselen en pakt George hem vast en dan komen ze op zijn erf en dan flipt campbell hem want george is hem gevolgd en kunnen ze niet terugverdwijnselen doordat George niet verbonden is aan het huis en moetne ze het erf zien af te komen wat erg moeilijk is?? xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ja maar als ze naar MOlly gaan moet jij dingen voor Molly verzinnen om aan Camp te vragen.. maar ik weet niet iets anders wat ze kunnen doen x.o' of ik kan Campbell laten verdwijnselen en pakt George hem vast en dan komen ze op zijn erf en dan flipt campbell hem want george is hem gevolgd en kunnen ze niet terugverdwijnselen doordat George niet verbonden is aan het huis en moetne ze het erf zien af te komen wat erg moeilijk is?? xD


    Verras me x) ga maar naar molly als je wilt maar ik heb echt geen inspiratie voor haar of laat hem maar verdwijnselen als je wilt ook al is het te vroeg en levens gevaarlijk of zet die ruzie soor of zo x')

    Ik merk het nu pas dat cage nooit echt boos op elkaar zijn geworden, ze zijn echt te lief tegen elkaar ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Verras me x) ga maar naar molly als je wilt maar ik heb echt geen inspiratie voor haar of laat hem maar verdwijnselen als je wilt ook al is het te vroeg en levens gevaarlijk of zet die ruzie soor of zo x')

    Ik merk het nu pas dat cage nooit echt boos op elkaar zijn geworden, ze zijn echt te lief tegen elkaar ;p


    Uch je maakt het me moeilijk D':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    quote]Leora schreef:
    (...)

    Uch je maakt het me moeilijk D':

    Sorry, ik maak wel een lijstje met mogelijkheden om het je makkelijker te maken;

    -breng ze naar molly die inspiratie loos is
    -laat camp verdwijnselen
    -ruzie voort lateb zetten
    -
    -sneeuwballen gevecht :Y)
    -Campbell krijgt misschien een uil van karkaroov?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    quote]Leora schreef:
    (...)

    Uch je maakt het me moeilijk D':


    Sorry, ik maak wel een lijstje met mogelijkheden om het je makkelijker te maken;

    -breng ze naar molly die inspiratie loos is
    -laat camp verdwijnselen
    -ruzie voort lateb zetten
    -
    -sneeuwballen gevecht :Y)
    -Campbell krijgt misschien een uil van karkaroov?

    Ik heb besloten ruzie door te zetten en dan dat Nathaniel erachter komt wat Campbell niet weet en dan met kerst een cadeautje neer te zetten afkomstig van George waardoor hij bijna dood gaat.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb besloten ruzie door te zetten en dan dat Nathaniel erachter komt wat Campbell niet weet en dan met kerst een cadeautje neer te zetten afkomstig van George waardoor hij bijna dood gaat.


    Is goed. En ik zie nu pas dat de helft van mijn lijstje is verdwenen in mijn gehandicapte post :( maar ja. Je weet dat.als.Campnell.dood gaat dat George weer gaat drinken. Of al de ruzir te heftig word waardoor Camp hem gaat verlaten (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Hij schudde zijn hoofd wat mijn blik van hem deed losscheuren. Ik moest altijd alles aan hem beloven en hij wees mijn belofte in een oogwenk af.
    ‘Ik.. Ik beloof dit pas als we beiden een gelukkige kerst hebben gevierd tot na de vakantie. Want ik bracht je hier heen omdat ik bij je wil zijn en dat kan niet als ik je dat nu beloof.’
    Ik schudde mijn hoofd terwijl mijn lippen een streep vormde. ‘Altijd moet ik jou dingen beloven en nu kan je niet eens mijn belofte vervullen. Waarom zou ik hier überhaupt nog blijven. Je moeder haat me en eerlijk gezegd geef ik haar ook geen ongelijk. Ze denkt dat ik je elk moment kan gaan vermoorden en waarschijnlijk heeft ze gelijk.’ Bij iedere woord werd mijn stem harder en ik voelde een enorme onzekerheid opborrelen wat niet bevorderend was voor mijn woedde. Ik was boos op alles terwijl George het niet verdiende maar ik leek niet meer te kunnen stoppen.
    ‘Je hebt totaal geen weet van wat ik heb gedaan; George. Wat ik gezien heb. Wat ik moet doen en wat ik voel. Je ziet alleen maar de blije, onzekere, verdrietige kant van mij terwijl ik heel anders ben. Ik ben een monster die mensen pijn doet. Iedere avond zie ik nog hen gezichten voor me wanneer ik met Nathaniel mee moest om te leren in zijn voetstappen te treden waarna ik zelf de dupe van zijn agressie werd. Iedere avond. Ik kan niet slapen; George. Ik kan niet slapen om hen en om wat er boven mijn hoofd hangt. Ik kan niet slapen omdat ik pijn voel en het ergste is dat fysiek me niet meer uitmaakt maar mentaal wel. Littekens die nooit meer weggaan zowel op mijn lichaam als innelijk op mijn hart.’ Ik lachte wanhopig. ‘En dan te weten dat mijn leven nog op een dun draadje hangt vanwege jou anders had ik allang zelfmoord gepleegd. Hoe zielig ben ik wel niet om dat te denken; te voelen en zelfs nu te zeggen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya