• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij schudde zijn hoofd waarna ik een halve stap naar achteren deed om zijn blik te kunnen bestuderen.
    ‘Altijd moet ik jou dingen beloven en nu kan je niet eens mijn belofte vervullen. Waarom zou ik hier überhaupt nog blijven. Je moeder haat me en eerlijk gezegd geef ik haar ook geen ongelijk. Ze denkt dat ik je elk moment kan gaan vermoorden en waarschijnlijk heeft ze gelijk.’ alweer schudde ik mijn hoofd en ging met een hand door mijn haren die nu warrig.stonden. waarom denkt hij aan dit alles, precies nu terwijl ik van alles de beste probeer te maken voor hem.
     ‘Je hebt totaal geen weet van wat ik heb gedaan; George. Wat ik gezien heb. Wat ik moet doen en wat ik voel. Je ziet alleen maar de blije, onzekere, verdrietige kant van mij terwijl ik heel anders ben. Ik ben een monster die mensen pijn doet. Iedere avond zie ik nog hen gezichten voor me wanneer ik met Nathaniel mee moest om te leren in zijn voetstappen te treden waarna ik zelf de dupe van zijn agressie werd. Iedere avond. Ik kan niet slapen; George. Ik kan niet slapen om hen en om wat er boven mijn hoofd hangt. Ik kan niet slapen omdat ik pijn voel en het ergste is dat fysiek me niet meer uitmaakt maar mentaal wel. Littekens die nooit meer weggaan zowel op mijn lichaam als innelijk op mijn hart.’ ik zuchtte en sloot mijn ogen even terwijl ik hem wanhopig hoorde lachen. Ik weet wel wat hij bedoelt, hij heeft alles zelf aan me verteld. Over hoe hij iemand doodde tot wat personen hem allemaal aan deden. Ik hoorde alles zowel van Perkamentus van Campbell zelf.
    ‘En dan te weten dat mijn leven nog op een dun draadje hangt vanwege jou anders had ik allang zelfmoord gepleegd. Hoe zielig ben ik wel niet om dat te denken; te voelen en zelfs nu te zeggen.’
    Weer ging ik met mijn handen door mijn haren en haalde gespannen adem.
    'Campbell, ik weet alles. Jij had alles zelf aan me verteld en zelf Perkamentus, weet je dat niet meer? Ik weet alles van af de jongen die je had gedood tot aan de afschuwelijke dingen die personen je aan deden. En ondanks dit alles probeer ik voor jou van alles het beste te maken. Begrijp je dat niet?' Ik stop even en keek Campbell even aan. Hij was boos. Ik weet niet, woest, of misschien haat hij me nu zelfs.
    'Ik begrijp je, ik begrijp dat je nu boos bent. Boos op de wereld, op jezelf en mij, op iedereen en dat je zelfmoord wilde plegen, echt waar. En je hebt gelijk om al deze dingen te roepen, denken en te voelen, Echt. maar je bent nu hier, ver weg van klammfels, ver weg van Karkarov en Nathaniel en wie dan ook, je staat nu in een dood normale en veilige zone, en verdomme ik ken mijn moeder beter dan jij kent, dus hou al die negatieve en slechte herinneringen buiten deze zone want je bent veilig hier.' Zei ik op een iets te harde toon en keek Campbell strak aan.
    'Ik zei het al eerder en zeg het voor de laatste keer; ik wil en ga je helpen, Campbell.' Ik stop even en haalde diep adem.
    'En als je het zo graag wilt dat ik je het beloof, fijn. Ik beloof het.' Zei ik dan zachtjes.


    Dit is moeilijk x'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    'Dat zou fantastisch zijn ja. Het wordt al een leuke vakantie aangezien je dicht bij mij bent.' Ik glimlach. 'Tenminste, als ik hier nog ben. Je vader heeft me al geaccepteerd en je moeder nog en dan wil ik even een glaasje water aangezien mijn binnenste in vuur en vlam staat.' Even kijk ik naar het huis. Als ik Campbell en George mag geloven werd ze net ontzettend boos op Campbell. Ik zucht en kijkt naar Ralf.
    'Misschien jezelf eerst gewoon even voorstellen en kijken hoe ze reageert voor we meteen alles vertellen. Als ze boos is dan denk ik dat we beter kunnen wachten.' Ik zucht en begin naar het huis te lopen, zonder Ralfs hand vast te pakken. Het voelt raar om voor hem uit te lopen. Ik loop naar mijn moeder in de keuken.
    'Hoi mam, dit is Ralf Auron. Ik heb je een uil gestuurd dat hij mee kerst komt vieren.' Ik schenk een glas met water in voor Ralf en geef dat aan hem. Als onze handen elkaar ontmoeten terwijl ik hem het glaasje geef, kijk ik even in zijn ogen. Snel kijk ik weer weg en ga ik op een stoel zitten terwijl ik mams gedachten probeer te pijlen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Campbell en ralf gaan molly echt gek maken. Ze wachten letterlijk op hun beurt om een preek van molly te krijgers xq maar molly denkt ook dat Ralf een gewone vriend is van Fred, of niet?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    hmm ik twijfel met Campbell :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god wat ga je met hem doen ;-;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh god wat ga je met hem doen ;-;


    Dat weet ik juist dus niet. Ik kan hem laten;

    -Wegrennen
    -Goed maken met George
    -Boos laten blijven
    -Verdwijnselen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Dat weet ik juist dus niet. Ik kan hem laten;

    -Wegrennen
    -Goed maken met George
    -Boos laten blijven
    -Verdwijnselen


    Serieus? Drie slechte dingen en een goede ;-; jij hebt zin in drama denk ik ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Serieus? Drie slechte dingen en een goede ;-; jij hebt zin in drama denk ik ;p


    Ik denk Campbell laten wegrennen en Draco hem laten volgen :3. als Linde het goed vind xd

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 18:22 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik denk Campbell laten wegrennen en Draco hem laten volgen :3. als Linde het goed vind xd


    *insert XXL huil plaatje*

    George gaat weer aan de drank en hakt draco zijn kop er van af.als hij iets verkeerds doet


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    *insert XXL huil plaatje*

    George gaat weer aan de drank en hakt draco zijn kop er van af.als hij iets verkeerds doet


    Als George aan de drank gaat dan laat ik campbell dood gaan (cat) dus George moet maar gewoon geduld hebben.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Als George aan de drank gaat dan laat ik campbell dood gaan (cat) dus George moet maar gewoon geduld hebben.


    Maakt niets uir want als Campbell dood gaat laat ik George ook dood gaan (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maakt niets uir want als Campbell dood gaat laat ik George ook dood gaan (cat)


    Ik haat jou :'3 je laat gewoon George niet aan de drank zitten ja; Campbell heeft gewoon even hulp nodig van iemand die hem begrijpt; iemand die uit hetzelfde wereldje komt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik haat jou :'3 je laat gewoon George niet aan de drank zitten ja; Campbell heeft gewoon even hulp nodig van iemand die hem begrijpt; iemand die uit hetzelfde wereldje komt


    Hij gaat alsnog verdwijnselen en verlaat George. Dat is al erg genoef en het is dus nog erger als Draco zo achter hem aan springt. George gaat denken dat het officieel geëindigd is tussen die twee en word depressief en denkt Campbell komt nooit meer terug blablabla, gaat naar de zolder en gaat wat drinken (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij gaat alsnog verdwijnselen en verlaat George. Dat is al erg genoef en het is dus nog erger als Draco zo achter hem aan springt. George gaat denken dat het officieel geëindigd is tussen die twee en word depressief en denkt Campbell komt nooit meer terug blablabla, gaat naar de zolder en gaat wat drinken (cat)


    Oke wat als ik hem weg gaat laten rennen en George gaat hem zoeken... en vind hem met ginny X'D ogh


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oke wat als ik hem weg gaat laten rennen en George gaat hem zoeken... en vind hem met ginny X'D ogh


    Wie weet (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••