• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wie weet (cat)


    Ok wat dacht je hier van: Campbell rent weg George vloert hem. Campbell gaat knock-out en dan wordh ij wakker in het nest ('x zo goed? Heh :"< je geeft hem niet eens een alleen momentje met iemand anders


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ok wat dacht je hier van: Campbell rent weg George vloert hem. Campbell gaat knock-out en dan wordh ij wakker in het nest ('x zo goed? Heh :"< je geeft hem niet eens een alleen momentje met iemand anders


    Wie weet (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wie weet (cat)


    lekker duidelijk (cat) xD ogh je laat me twijfelen. :p Je moet trouwens nog reageren @ Generations xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha, irriteer ik je al xq maar doe maar wat je wilt. Alles kan en ik kijk wel wat ik dan met George kan doen :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    lekker duidelijk (cat) xD ogh je laat me twijfelen. :p Je moet trouwens nog reageren @ Generations xd


    Whoops, vergeten. Maar eerst kijk ik even wat mijn zus van me wilt die me maar staat te roepen dan ga ijreageren


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Whoops, vergeten. Maar eerst kijk ik even wat mijn zus van me wilt die me maar staat te roepen dan ga ijreageren


    haha :p ja ik zit te twijfelen met C Uch D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Campbell, ik weet alles. Jij had alles zelf aan me verteld en zelf Perkamentus, weet je dat niet meer? Ik weet alles van af de jongen die je had gedood tot aan de afschuwelijke dingen die personen je aan deden. En ondanks dit alles probeer ik voor jou van alles het beste te maken. Begrijp je dat niet?' Ik beet op mijn lip. Nog lang niet alles is aanspraken gekomen bij Perkamentus en dat wilde ik liever zo houden. Die oude man wist te veel van mij. Te veel.
    'Ik begrijp je, ik begrijp dat je nu boos bent. Boos op de wereld, op jezelf en mij, op iedereen en dat je zelfmoord wilde plegen, echt waar. En je hebt gelijk om al deze dingen te roepen, denken en te voelen, Echt. maar je bent nu hier, ver weg van klammfels, ver weg van Karkarov en Nathaniel en wie dan ook, je staat nu in een dood normale en veilige zone, en verdomme ik ken mijn moeder beter dan jij kent, dus hou al die negatieve en slechte herinneringen buiten deze zone want je bent veilig hier.' Ik voelde tranen opkomen bij zijn woorden. Door de toon in zijn stem. Hij was boos op mij en dat kon ik hem niet kwalijk nemen. Het had toch vroeg of laat moeten gebeuren. Zoals Karkarov zei; wat weet ik nou van liefde. Niks en dat was om het feit dat ik het niet verdiende anders had de persoon van het hogere hand wel gezorgd dat mijn leven anders was. Dat alles anders was. Dat ik een lieve moeder had die om mij gaf met een vader erbij en broers die zich niet om mij schaamde. Dit alles had George; en dan ben ik zo egoïstisch om hem om een onnaspeurbare reden verliefd op mij te laten worden. Waarschijnlijk is dat nu ook wel over. Ik wilde dat ik de tijd terug kon keren. De tijd toen ik op Zweinstein kwam en George me voor het eerste keer hielp. Ik wilde dat ik naar Karkarov was gegaan en niet George gevolgd had.
    'Ik zei het al eerder en zeg het voor de laatste keer; ik wil en ga je helpen, Campbell. En als je het zo graag wilt dat ik je het beloof, fijn. Ik beloof het.' Ik kon zweren dat ik irritatie in zijn stem kon horen. Ik wilde alles vergeten en door hem in een omhelzing getrokken worden maar ik durfde niet. Ik kon het niet. Er was zojuist een soort barrière ontstaan tussen ons die ik gecreëerd had en die ik niet kon doorbreken omdat ik te laf was. ‘Ik wil je hulp niet; denk je niet dat ik mijzelf niet kan redden? Ik wil je nooit meer zien. Nooit meer spreken of horen.’ Het was een leugen wat ik zei maar het maakte me niet meer uit. Zijn moeder zou blij zijn; George zelf zou vroeg of laat een ander hebben. Wie weet wel Angelique en dan zou hij beseffen dat wat ik gedaan heb een gift is en ik. Mijn ziel zou gesplitst zijn net zoals nu terwijl hetgeen wat ik nu nog als liefde kon noemen; verdriet en pijn zou opsluiten in een kooi zodat nooit iemand dat meer zou zien. Zodat ik nooit meer hoefde te voelen. Ik beet op mijn wang en draaide me abrupt om voordat ik weg renden de sneeuw door. Weg van alles. Weg van de plek waar ik voor het laatst nog liefde gevoeld had.

    Yep nogal dramatisch (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    D:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    ‘Ik wil je hulp niet; denk je niet dat ik mijzelf niet kan redden? Ik wil je nooit meer zien. Nooit meer spreken of horen.’ hij draaide zich om en rende van me weg. Mijn mond viel open en als ik niet beter wist voelde ik de sneeuw onder me smelten door de hitte die ik uitstraalde. Met mijn handen ging ik door mijn haren en schudde angstig met mijn hoofd. Oh god, ik heb het verknald wat heb ik gedaan? Dit was niet de bedoeling. Ik hield de gebonk van mijn hart niet meer bij die pijn begon te doen tegen mijn borstkas. Ik voelde de littekens die in mijn hart ontstaan tot het in twee hele stukken zou breken. Tranen prikten achter mijn ogen die ik snel weer wegslikte om heel snel achter elkaar 'nee, nee, nee, Campbell, nee!' Te roepen. Ik rende ook door het sneeuw achter hem aan en greep zijn pols vast.
    'Oké Campbell dan help ik je niet, dan- dan zeg ik niets meer en volg ik je niet of wat dan ook, maar al-lsjeblieft verlaat me nu niet, Campbell!' Smeekte ik in paniek en trok een aantal keren aan zijn pols.
    'Campbell, alsjeblieft,' ik deed steeds meer en meer moeite om de glinsterende glasachtige druppels in te houden die aan het vechten waren om uit mijn ooghoeken te stromen, maar ik hield ze in. Maar ook hoe langer ik ze in hou, hoe meer littekens er op mijn hart verschijnen, de littekens die bijna Campbell zijn naam bedekken. Ik sta dat dus niet toe. Campbell doet gewoon dramatisch, net als ik nu denk ik.. maar hij kan me zo maar niet verlaten.. )':


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ohgod' Campbell heeft George bijna aan het huilen gemaakt D'; dit is ernstig


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet niet of je het het al wist maar George houd zielsveel van Campbell, meer dan wie dan ook en als hij weg gaat is het net alsof Campbell zGeorge zijn hart steelt en er mee van door gaat; voor eeuwig.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Met een ruk werd ik teruggetrokken en ik durfde niet naar de persoons gezicht te kijken. Voornamelijk omdat ik wist dat het George was. Wie zou anders achter míj aan gaan?
    ‘Oké Campbell dan help ik je niet, dan- dan zeg ik niets meer en volg ik je niet of wat dan ook, maar al-lsjeblieft verlaat me nu niet, Campbell.’ Doordat hij meerdere malen aan mijn pols trok viel mijn blik over zijn gezicht waar ik tranen achter zag blinken wat mijn hart brak. Nog nooit had ik hem verdrietig gezien. Laat staan huilen of slechts tranen en nu waren ze er. Uit het niets. ‘Campbell, alsjeblieft.’ Ik slikte en bleef naar de tranen kijken achter zijn ogen.
    ‘George..’ murmelde ik zachtjes. Ik trok me los uit Georges greep en drukte hem zo dicht tegen me aan terwijl mijn handen achter zijn rug schoven en mijn ogen dichtkneep. ‘Alsjeblieft, George. Niet huilen. Ik ben gewoon.. ik ben…’ ik vervloekte mijzelf. Deze keer moest ik sterk zijn in plaats van hem en het feit dat ik niet goed uit mijn woorden kwam was een teken van zwakte. Ik liet hem iets losser en keek hem niet aan omdat ik bang voor de verdriet in zijn altijd zo vrolijke ogen te zien. ‘Het spijt me, George. Vergeef me alsjeblieft. Ik hou van je.’ ik keek omhoog naar zijn ogen. Iedere traan die ik zag blinken deed meer pijn dan welke spreuk dan ook. ‘Ik hou van je, George. Het spijt me zo.’ Ik legde mijn armen in zijn nek om de afstand te overbruggen en drukte mijn lippen tegen die van hem.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Boe


    Spoiler alert: you will save yourself

    Trouwens het is wel rond etenstijd nu he (avond etenstijd) want dat is ook altijd als ze via Londen naar Zweinstein gaan :p Dus zullen ze zo maar aan tafel gaan allemaal naar molly? ^^ zullen we ook doen dat het morgenavond kerstavond is? Dat kan meestal wel kloppen was geloof ik dit jaar ook toen wij vakantie kregen.. althans bij mij.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja is goed :) Volgens moeten jullie allebei nog op mij reageren ;)


    Spoiler alert: you will save yourself