• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    Ja is goed :) Volgens moeten jullie allebei nog op mij reageren ;)


    Oh echt ik dacht dat ik al gepost had :'3. Zou ik anders even wachten met posten voor als Sphinxx goedkeurt? Dan kunnen Ginny/ Fred/Draco/Ralf/Camp/George naar binnen en zijn ze er allemaal bij mnr en mvr weasley :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Misschien jezelf eerst gewoon even voorstellen en kijken hoe ze reageert voor we meteen alles vertellen. Als ze boos is dan denk ik dat we beter kunnen wachten.' Ik knik met mijn hoofd en volgde Fred naar zijn huis toe. Oké, dit is HET moment. Als ik dit verknal ga ik dood, zo kan ik het ook zien. Want dan verlies ik Fred en dat is misschien zelfs nog erger dan de dood. Altijd blijf ik ook zo verbaasd om hoe positief Fred denkt, zegt de hele tijd dat het goed gaat komen. Ik glinlach toen Fred door de huisdeur richting een mollige vrouw toe liep die bij het raam stond.
    'Hoi mam, dit is Ralf Auron. Ik heb je een uil gestuurd dat hij mee kerst komt vieren.' Fred schonk een glaasje water voor me in en gaf het aan mij, maar zijn vingers raaktwn die van mij aan waardoor ik even naar adem hapte en de glas aan pakte die ik vervolgens leeg dronk.
    'Oh, Ralf Auron je vriend, ja ik had die uil gekregen.' Ik zag mevrouw Weasley die me bestudeerde en keek Fred weer aan.
    'Welkom, Ralf, maar het zou ook fijn zijn als ik iets te horen kreeg van je ouders.' Dit ging te simpel. Ze wist niet dat ik de vriendje was, niet een vriend. Ik wierp Fred een blik toe en zuchtte even.
    'D-dank u wel.. maar ik heb.. Geen ouders.' murnelde ik en keek naar mijn voeten. Ook al was het feitelijk ewn leugen, het was echt voor mij.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Is goed.

    Draco Malfoy
    ‘Beloof me dan dat je blijft en je niet bang laat maken door mijn vader- hoewel je van mijn moeder banger kan zijn. Maar wees niet bang. Ze doet niets meer dan een preek houden. Als jij weg moet ga ik mee; Draco.’ Ze buig naar mij toe en drukt haar lippen op de mijne. Even lijkt het net alsof er geen mensen bij ons in de buurt zijn, alsof wij tweeën ergens anders zijn. Ik haal mijn lippen van de hare af en kijk haar glimlachend aan.
    'Dit was een halfjaar wachten wel waard.' Ik trek haar in een knuffel en glimlach. Blijkbaar is de rest verdwenen, want wij zijn de enige buiten. 'Zullen we dan maar naar je moeder gaan? Ik heb zo'n idee dat het een beetje gevaarlijk gaat worden. Maar eigenlijk maakt dat me niks uit.' Ik geef haar snel een kusje op haar wang en pak haar hand dan vast. Opeens lijkt de vakantie veel leuker. Ik denk aan mijn vader, die denkt dat ik op Zweinstein ben. Ik weet dat hij me minstens gaat onterven als hij erachter komt waar ik ben, maar dat maakt me helemaal niks uit. Ik vind het hier eigenlijk leuker dan thuis.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Oh echt ik dacht dat ik al gepost had :'3. Zou ik anders even wachten met posten voor als Sphinxx goedkeurt? Dan kunnen Ginny/ Fred/Draco/Ralf/Camp/George naar binnen en zijn ze er allemaal bij mnr en mvr weasley :'D


    Is goed maar ik kan nu denk ik niet meer posten misschien over 2 uur of zo maar posten jullie maar alvast


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Dit was een halfjaar wachten wel waard.’ Hij trok me in zijn omhelzing en het leek totaal een omslag in zijn karakter. ‘Zullen we dan maar naar je moeder toe gaan? Ik heb zo’n idee dat het een beetje gevaarlijk gaat worden. Maar eigenlijk maakt dat me niet uit.’ Hij greep naar mijn hand terwijl ik nog net zijn lippen voor een seconde op mijn wang voelde. Ik lachte enkel. ‘Pas maar op; haar preken zijn zo erg dat zelfs Fred en George er bang voor worden. Ik ben het eenmaal gewend en eerlijk gezegd ben ik niet bang zolang jij maar niet weggaat.’ Ik kneep zachtjes in zijn hand terwijl ik nog net Ralf en Fred naar binnen zag gaan. Waarschijnlijk waren Campbell en George ook al binnen. Mijn moeder kende geen schaamte op dat opzicht en zou gewoon als een koe draco platwalsen. Mijn vrije hand gleed naar de deurknop en voordat ik het opendeed keek ik Draco aan. ‘Ze zal woedend zijn door je vader; maar als ze je leert kennen dan draait ze wel bij. Het is net een orkaan die uit het niets komt en vroeg of laat zou ook een orkaan moeten stoppen. Wees niet bang; ik blijf bij je.’ Ik deed de deur open en begeleiden Draco naar de keuken waar Fred, Ralf en mijn moeder bevonden. ‘Hoi mam!’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wacht wel even op Fred voordat ik met George post dat ze naar binnen gaan


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    verkeerde topic post xd

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 22:18 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je hebt nog niks voor Cage kunnen verzinnen? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nope x') maar ik was ook bezig mrt een nieuwe story door mijn stommr nicht x']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Nope x') maar ik was ook bezig mrt een nieuwe story door mijn stommr nicht x']


    oh oke sry ik ben ook deels film aan het kijken van een legende die nu middels dood is :'3 R.I.P. Robin Williams <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Topic 4 van Generations


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley
    'Oh, Ralf Auron je vriend, ja ik had die uil gekregen. Welkom, Ralf, maar het zou ook fijn zijn als ik iets te horen kreeg van je ouders.' Ik kijk weg van mijn moeder, bang dat ze van mijn gezicht afleest dat ik nerveus ben.
    'D-dank u wel.. maar ik heb.. Geen ouders.' Ik kijk naar Ralf en realiseer me dan weer dat ik me niet verdacht moet gedragen. Merlijn, wat is dit moeilijk. De hele tijd ben ik bang dat mijn moeder iets verdenkt. Ik kijk naar het eten dat op het aanrecht gaan. Nu pas realiseer ik me dat ik echt honger heb. Ik heb sinds vanochtend niet meer gegeten. Zonder iets te zeggen begin ik de tafel te dekken. Met magie zou het veel sneller gaan, maar helaas mag ik nog niet toveren buiten school. Bijna, over een paar maanden. Ik kan nu al niet meer wachten. Stel je voor; met een spreuk de tafel dekken. Veel minder moeite. Ook nemen George en ik al verschijnsellessen. Ik ben er nog niet echt goed in, maar waarschijnlijk slaag ik wel.
    'Mam gaan we bijna eten, ik heb echt honger en hoewel het eten op Zweinstein ook lekker is, heb ik wel weer zin in wat eten van thuis.'


    Draco Malfoy
    ‘Pas maar op; haar preken zijn zo erg dat zelfs Fred en George er bang voor worden. Ik ben het eenmaal gewend en eerlijk gezegd ben ik niet bang zolang jij maar niet weggaat.’ Ik glimlach en loop met haar mee naar het huisje. Het is bij lange na niet zo groot als mijn huis, maar dat is niet erg. Dit ziet er veel knusser uit. Bij mij thuis is het altijd zo kaal en groot. Het maakt me soms bang. ‘Ze zal woedend zijn door je vader; maar als ze je leert kennen dan draait ze wel bij. Het is net een orkaan die uit het niets komt en vroeg of laat zou ook een orkaan moeten stoppen. Wees niet bang; ik blijf bij je.’ Ze opent de deur en ik zie haar moeder samen met Fred en Ralf in de keuken. ‘Hoi mam!’ Ik glimlach zwakjes en sta ongemakkelijk in de deuropening. Ik hoor hier niet, dat is overduidelijk.
    'Eh, hallo mevrouw Weasley. Draco Malfoy.' Ik steek mijn hand naar haar uit zodat ze die kan schudden. Hoewel mijn vader geen goede man is, heb ik wel manieren van hem geleerd. Hij vindt het belangrijk dat ik me altijd netjes gedraag.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij draaide zich om en keek in mijn ogen wat me zoals altijd weer gemakkelijk in trance zette.
    ‘George..’ murmelde hij zachtjes. Hij trok zich los uit mijn greep en drukte zich tegen me aan. Ik zucht zachtjes en gooide mijn armen ook om hem heen.
    ‘Alsjeblieft, George. Niet huilen. Ik ben gewoon.. ik ben…’ ik liet een klein glinlachje zien en schudde langzaam met mijn hoofd.
    ‘Het spijt me, George. Vergeef me alsjeblieft. Ik hou van je. Ik hou van je, George. Het spijt me zo.’ hij legde zijn armen in mijn nek en drukte zijn lippen voor even op die van mij. Ik glimlachte zachtjes tussen de kus door wat het ook verbrak en keek Campbell even aan.
    'Vergeef mij juist.' Fluisterde ik zachtjes en liet hem los.
    'Ik was diegene die stom deed, jij hebt gelijk om boos te zijn op mij.
    Ik zette een halve stap naar achteren en greep zijn hand vast.
    'Maar ik denk dat we nu beter naar binnen kunnen gaan voor het eten voordat je weer weg gaat rennen; wat moet ik mam dan vertellen?' Vroeg ik zachtjes en vespaarde me de moeite om nog een glimlach tevoorschijn te persen en trok Campbell zachtjes mee naar het huis toe. Ik keek naar binnen en zag dat iedereen er al was. Ook ik opende de deur en liet Campbell zijn hand los. Fred zat al tafel en Ralf stond nog achter hem. Draco en Ginny waren zo te zien ook net binnen gekomen. Mam zag er licht gestrest uit. Ralf nam ook naast Fred plaats aan aan zijn andere kant nam ik plaats en trok de lege stoel naast me wat naar achteren zidat Campbell daat kon zitten.
    'Heb even geduld, Fred,' hoorde ik mam zeggen en ik keek haar even aan die haastig maar twijfelend Draco zijn gand schudde en verbaasd keek ik haar aan.
    'Waar is je vader?' Vroeg ze aan haar kinderen en ik haalde mijn schouders op.


    Jukkie mogen posten x') ralf staat ook hierin. De preek van molly voor draco ga ik tijdens hrt eten geven :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Moet ik met Fred reageren? Ik denk dat ik beter op Leora kan wachten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius kijk aan de binnenkant van.de.kaft en.je zoey camppbell sainders staan. Geef t ralf niet terug en breng het.naar.camp


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya