• Hello everybody,

    Ik ben op zoek naar wat verhalen die ik kan volgen.
    Ik houd vooral van Vampire Diaries, The Hunger Games en Harry Potter, maar ook bijvoorbeeld van 5sos of one direction verhalen.
    Just let me know of je een leuk verhaal hebt en I'll check it out!

    Daarnaast heb ik zelf ook een nieuw verhaal en het zou heel veel voor me betekenen als je er een kijkje bij zou willen nemen:

    •••
    Haunted Innocence • TVD
    •••



    'Mijn ouders vertelden me vroeger dat ik niet bang hoefde te zijn voor het donker of het monster onder mijn bed. Monsters bestonden niet. Oh how they were wrong. Er zijn wel degelijk monsters daar - in het donker - wachtend op mij. Dit was nu mijn leven en ik kon er niks aan veranderd. Ik moest het accepteren en wat ik ben.'



    .





    'We zouden het kunnen, ik weet het zeker. Samen kunnen we dingen doen waar anderen slechts van kunnen dromen - we zouden deze wereld kunnen veranderen.'


    Haar vingers lagen op het eenvoudige kadertje, zodat het schuin kantelde en zij het beter kon bekijken. Zijn donkere, eerlijke ogen lachten haar toe en hij zwaaide vrolijk, voordat hij zich weer op zijn bezem concentreerde.
    Men had altijd gezegd dat ze als twee druppels water op elkaar leken, Rowin en haar broer Nathan. Toch waren ze geen tweeling, hoewel hun identieke geboortejaar dat menig man had laten vermoeden. Hij was immers geboren in januari en Rowin pas in december. Die volgorde had ook meteen de maat bepaald voor hun verdere leven. Zijn brief van Hogwarts was als eerste aangekomen, hij was voor Rowin geaccepteerd in het Quidditch-team en hij had altijd een net iets hoger cijfer dan zij.
    Rowin had dat erg lang niet meer dan normaal gevonden. Ze hield ten slotte van Nathan en gunde hem zijn plaats in de schijnwerpers ten zeerste.
    Maar dat was voordat ze hem had leren kennen en samen met hem had gedroomd over een andere wereld. Ze had oprecht geloofd dat er voor haar een beter lot beschikt was, waardoor ze niet meer in de schaduwen van een ster zou moeten leven. Door haar dwaasheid, haar blindheid was deze foto het enige dat nog van haar broer restte.
    Ze richtte haar ogen berouwvol naar beneden, tilde de foto op en borg hem veilig op in haar tas. Daar tikte hij met een dof geluid tegen het dagboek aan. Als ze dat op tijd bij Dumbledore kon krijgen, was Nathans offer niet voor niets geweest.

    Het verhaal speelt zich af tijdens het zestiende levensjaar van Tom Marvollo Riddle
    Alle rechten gaan naar JK Rowling
    Nederlands geschreven, Engelse termen

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 20:33 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."



    ''Twee kinderen zullen geboren worden, zij zullen de dochters zijn van moedernatuur. Samen kunnen ze duistere krachten krachten bevechten, maar alleen zijn ze verloren... '' ~`Mother Superior




    *Once Upon A Time
    * Nederlands Geschreven
    * Engelse benaming van de orginele karakters

    Er word een voorspelling gedaan dat er twee kinderen geboren zullen worden die the evil queen verslaan en zullen heersen over heel de sprookjeswereld, één met de kracht van water en de andere met de kracht van vuur. Jaren later worden dan eindelijk die kinderen geboren: twee meisjes, maar niemand die het weet. Hun moeder sterft bij de geboorte en hun vader kan niet voor ze zorgen, dus geeft hij ze op voor adoptie. Ze worden van elkaar gescheiden en de één wordt geadopteerd door een koning en koningin en de ander door een havenmeester en zijn vrouw.


    http://www.quizlet.nl/stories/145598/de-voorspelling--ouat/


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik heb twee TVD verhalen!



    Always
    Dit is de omschrijving

    Roselyn Pilkington. Mooi, naïef en nieuwsgierig. Een dodelijke combinatie.

    Stefan Salvatore. Zorgzaam, rusteloos, levensgevaarlijk.
    De ultieme vertrouwenspersoon.

    Damon Salvatore. Slecht, verbitterd, dodelijk. De absolute uitdaging.

    Wat als de paden van deze drie kruisen en ze erachter komen dat ze elkaar nodig hebben om te overleven?


    It was always you falling for me
    Now there’s always time calling for me
    I’m the light blinking at the end of the road *


    Deze story heeft 80 korte hoofdstukken, op het moment ben ik bezig met het vervolg.

    Ik zou het leuk vinden als je een kijkje wilt nemen!

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 20:59 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Het zou ontzettend leuk zijn als je een kijkje bij mijn verhaal zou nemen! (:

    Lonely Hearts • Luke Hemmings


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/145539/son-of-the-dark-angel-hp/
    [/url]



    Lavinia Valencia is een meisje dat geboren is in een volbloed familie en al van jongs af aan al met magie heeft te maken, dit jaar krijgt ze een brief waar ze al jaren naar uit kijkt, een brief dat ze eindelijk naar Zweinstein mag. Ze heeft er zinin en is benieuwd wat voor dingen ze er gaat leren, maar dan gebeuren er ook dingen die ze helemaal niet verwacht ze komt dingen over haar familie te weten die niemand haar ooit heeft verteld en ze blijkt dan ook nog een bijzondere kracht te bezitten, en ook na 49 jaar na de dood van Voldemort is er weer een nieuwe vijand naar de dreuzel wereld en naar de tovenaars wereld is gekomen, niemand weet waar ze vandaan komen maar ze weten wel dat ze zichzelf de duistere engelen noemen en aan de macht willen komen.
    Er gebeuren vreemde dingen op Zweinstein waar vier leerlingen waaronder Lavinia er bij betrokken raken.
    En een ding die iedereen zich afvraagt; Komt er weer oorlog?



    -Speelt zich af in 2049
    -Originele personages behoren tot J.K Rowling
    -Komen personages in voor van HP
    -Nederlands geschreven
    -Eerste hoofdstuk komt zo snel mogelijk




    Can I have your daughter for the rest of my life?
    Say 'Yes', say 'Yes'.
    'Cause I need to know.
    You say I'll never get your blessing 'til the day I die.
    Tough luck, my friend, but the answer is 'No'.

    Why you gotta be so rude?
    Don't you know I'm human too?
    Why you gotta be so rude?
    I'm gonna marry her anyway.


    'I don't want to marry him!'
    'Why not? You have no choice.'
    'I don't care! I don't f*** love him!'
    'Bullshit! Why are you so heartless?!'
    'Me?! Heartless?! Because I don't love him doesn't f*** mean I can't love someone!'
    'Who do you love than?
    '...'





    • • • • •
    - One Direction bestaat niet.
    - ©Daylights
    - Soundtrack: Rude by MAGIC!
    - Bevat driehoeksverhoudingen, geheimhouding, groftaalgebruik en geweld
    - Geheel Nederlands geschreven.
    - Short story.


    I know, that you know, that I know; you know?

    I Should Have Kissed You | One Direction

    Romantic | Comedy | Fanfiction



    Aoife is een paar maanden geleden haar beste vriend verloren. Nee, niet aan ziekte of de dood, maar aan showbiz. Ze mist hem zo erg dat ze besluit om achter hem aan te gaan. Maar wat gebeurt er als ze hem weer terug ziet? Zal haar vriend nog steeds dezelfde jongen zijn, of zal hij inmiddels te ver in "het wereldje" zitten?



    Can we try one more time to make it all better?



    One Direction
    Aoife McLaughlin
    Nederlands geschreven
    Nederlands gesproken
    Start op 18/12/'14

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 17:24 ]

    Desire Creates Fools` The Hobbit
    Zelfs de meest grote mannen, kunnen in dwazen veranderen.



    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...



    IM A KILLER PART 3
    BINNENKORT

    http://www.quizlet.nl/stories/129100/im-a-killer/


    Live is what you make, so make it beautiful

    Ik heb er misschien eentje voor je, HP related :)



    "Searching for meaning
    But are we all lost stars
    Trying to light up the dark"


    Geschreven door: Aquamenti
    Begonnen: 18 Januari 2015

    Klik!


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Daughter of the mountain

    Daughter of the mountain - Dutch




    Aegliriëll is a young elfwoman, who lives deep in the woods of Lórien.
    She has no family, but a domestic griffin named Shyla, the last one of her kind. Aegliriëll made it her task, after the discovery of her griffon, to find endangered species, and save them from all evil. She brings each one of them to the closest Elven Kingdom and takes care of them the best she can. So the young woman has found a home, in both Lórien and Rivendell.
    However, Aegliriëll never really felt at home with the elves. She was different, and she knew it. They knew it, but no one knew why.

    If one day a group of Dwarves invade Rivendell, her curiosity takes over her mind. After hearing about all the complains about the Dwarfs from the Elves, she is eager to find out whether these people are really as terrible as they presume.
    She meets the leader of the group, Thorin Oakenshield, a rather grumpy and stubborn man who doesn't want to have anything to do with elves.
    As soon as the groups threatens to leave, she offers herself to join them in their adventure, to hopefully strengthen the group. Thorin does not allow her, for he thinks she will only cause trouble, but thanks to the continuous nagging of the stubborn elf she nevertheless maneged to accompany the group into their adventure.





    • Started on 4 - 1 - 2015
    • Contains spoilers during the whole story.
    • Fiction, not based on reality.
    • Tauriel does not exist in this story.
    • All rights go to J.R.R. Tolkien.
    • Written in Dutch, spoken in English.
    • Like it better in full DUTCH? <-- Link here.



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    "And it hurts


    that I can't be
    what everyone wants
    or what anyone needs
    and it hurts that I can't be
    what I want
    or what I need
    because I'm never good enough
    and I won't be enough
    and I'll never be close to enough
    and I'm just so damn tired"









    •Luke Hemmings
    •Written in Dutch
    •Spoken in English


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Friendzoned • Calum T. Hood<~de link




    Friend • zo • ned
    You're an average guy, nice, intelligent, funny, with great wit, you care about other people, whether they are strangers, friends or lovers. You try not to behave like a self-centered idiot and the last thing you would ever do is hurting a woman.

    Do you match those criteria? Well if you do, you'll soon learn the definition of this word! Your crush will date a lousy self-centered prick and you'll have the honor to be the support shoulder when she realizes how bad he treats her and complains about how awful her life is, wondering why every guy she dates turns out to be a complete moron.




    • • •
    He says he loves you.
    But it is all an act.
    He is seeing someone else right behind your back.
    You know I would never do that.
    Just saying..
    • • •








    • • •
    I bite my tongue, but I want to scream out: 'You could be with me now.'
    But I end up telling you what you want to hear,
    But you're not ready and it's so frustrating.
    He treats you so bad and I am so good to you it is not fair.
    • • •

    || Geheel Nederlands || Engels komt voor || Vooral Calums' point of view || Short story || FC Nina Dobrev als Briana 'Bri' Lynn Johnson || Overeenkomsten zijn onbedoeld || 12+ || Bevat grof taalgebruik, geweld en verwijzingen naar seks (ik beschrijf het niet!) || Gebasseerd op 'Just saying' en 'Heartbreak girl' van 5sos || 5sos bestaat, niet beroemd ||

    ©Surrealistic


    I just caught the wave in your eyes


    "Watch him"
    "But Ash, what if he sees me?"

    "Make sure he won't."
    he said and he walked away.

    "Can I help you?"
    His eyes, his smile, his everything.
    "No leave me alone!'
    I can't get away from him.

    "Stop lying to yourself."
    "I don't love you Luke."

    It was a lie.






    Hij leed eronder, dat zag ik. Zijn lach was minder breed geworden, zijn ogen schitterden niet meer. Hij was moe, eenzaam misschien, ondanks de vele mensen rond hem. Hij had de glans die hij in het begin van zijn carrière had gedragen verloren onder de wereldwijde druk op hem.
    Ik had medelijden, zoveel medelijden die ik nooit mocht of kon laten zien. Deze jongen had mijn vriend vermoord. De goedlachse jongen, die giechelde om de domste grapjes, had plaatsgemaakt voor een zure, wraakzuchtige klootzak.
    De enige reden waarom ik mee ging in zijn plan om Luke Hemmings ten onder te brengen, was omdat ik nog hoop had, hoop dat hij na zijn wraak weer de oude, lieve Ashton werd die ik eens gekend had



    Lijkt het je wat?
    Lost In Anger || 5 Seconds Of Summer


    You may not be plastic but you are fan-tastic