• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 21:57 ]


    Awesome.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oh wauw – wel een hele alinea.


    Ik heb zo veel hoofdpijn en ik mag geen paracetamol van de dokteeeer :'C


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zooo enorm blij als zowel opgelucht dat het goed opgevat werd. Je bent geweldig. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben bang. Verschrikkelijk bang. Ik wil een moeder die normaal doet en een vader die normaal doet en vrienden die normaal doen. Niks geen "het is allemaal jouw schuld en je wordt hier niet geaccepteerd, zoek het maar lekker uit". Ik wil gewoon dingen doen die ik leuk vind en met mensen omgaan die ik leuk vind. Ik wil niet zo ontzettend afhankelijk meer zijn van de sociale normen en waarden en mezelf m'n leven lang anders voor blijven doen dan wie ik ben, gewoon omdat ik anders niet aanvaard word. Wat is dit toch een fucked up wereld vol fucked up mensen. Doe gewoon allemaal even normaal. Of ben ik degene die normaal moet doen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit soort Tutorials helpen mij superveel maar mijn oren minder. Supakuu supakuu, mijn oren doen pijn D: Is iemand een kat aan het vermoorden ofzo?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lol, ik lees mijn username in de haast nog wel eens als Prutser :w


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik voel me eigenlijk helemaal niet beter >.<
    Ik zei maar wat zodat t leek alsof ik ook blij kan zijn.
    Hmpfff :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I can't do this shit no more.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh, kom op. Dit moet stoppenstoppenstoppenstoppen.
    Ugh, sla me voor m'n kop, alsjeblieft. Misschien vliegen al die idiote gedachten er dan een keer uit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Novoselic schreef:
    Ik ben bang. Verschrikkelijk bang. Ik wil een moeder die normaal doet en een vader die normaal doet en vrienden die normaal doen. Niks geen "het is allemaal jouw schuld en je wordt hier niet geaccepteerd, zoek het maar lekker uit". Ik wil gewoon dingen doen die ik leuk vind en met mensen omgaan die ik leuk vind. Ik wil niet zo ontzettend afhankelijk meer zijn van de sociale normen en waarden en mezelf m'n leven lang anders voor blijven doen dan wie ik ben, gewoon omdat ik anders niet aanvaard word. Wat is dit toch een fucked up wereld vol fucked up mensen. Doe gewoon allemaal even normaal. Of ben ik degene die normaal moet doen?




    Onthoud altijd dat je perfect bent zoals je bent. Niemand, maar dan ook niemand heeft het recht jou te vertellen wie je moet zijn, alleen jijzelf mag dat bepalen. <3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben er steeds meer zat van te worden. Als ik het gesprek niet begin, praten we zowat niet. Heel erg leuk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Parachutes schreef:
    (...)



    Onthoud altijd dat je perfect bent zoals je bent. Niemand, maar dan ook niemand heeft het recht jou te vertellen wie je moet zijn, alleen jijzelf mag dat bepalen. <3

    Ahw, dankjewel. You just made me smile.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2014 - 23:59 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zoveel gedaan vandaag. x_x Ben nu echt moe.


    Your make-up is terrible

    Ok Syll kan me niet schelen hoe bang je bent dat jij je tekening verknal, maar morgen ga jij de laatste beetjes nog goed tekenen met een potlood en daarna ga jij er met een fineliner erover heen of je het nou wilt of niet!
    Maar eerst oordoppen halen Syll.. Anders kan je niet tekenen. Music is a must have.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you