• Omdat ik aan een nieuw verhaal bezig ben wil ik graag weten of jullie liever lange of korte hoofdstukjes lezen. Hier is de link naar de poll en hieronder kan je hem ook invullen.
    Alvast bedankt!

    Liever lange of korte hoofdstukjes?


    I wanna be a wizard!

    Het liefst lees ik hoofdstukken van rond de 1000 woorden. Als het een enorm stuk tekst is begin ik er niet snel aan, maar als een hoofdstuk niet meer is dan twee korte alinea's spreekt dat me ook niet aan.


    The universal language of art.

    Ik vind 800-850 woorden het fijnst, bij langere hoofdstukken wordt het vaak te veel, bij kortere te weinig. Ligt er natuurlijk ook helemaal hoe je schrijft, als het fijn doorleest kunnen langere hoofdstukken ook heel goed werken.


    Valar Morghulis.

    Kort vind ik toch altijd fijner aangezien ik al snel afknap als ik een hele lap tekst zie.
    -700, vind ik wel genoeg


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Op zich kijk ik niet echt naar hoe lang een hoofdstuk is, tenzij ik maar door lees en dor lees op op een moent denk: wanneer eindigd het? Of als het echt heel snel klaar is...
    Sowieso vind ik dat 500 woorden wel écht het minimum is, maar als een verhaal goed is en al wat meer hoofdstukken heeft, is het niet erg als ze toch korter zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Debbaut schreef:
    Liever iets korter.


    Everyone is good as it is, do not change people