• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:46 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Plotseling schoot hij overeind en hees zijn stok ook op. Geschrokken deinste ik achteruit en keek Campbell strak aan.
    ‘Ik wil het niet; hoor je dat; blijf van me af.’ 
    Ik schudde verward mijn hoofd toen hij plotseling naar me keek en ik uit zijn oge kon lezen dat hij zich schaamde.
    'Camp..'
    Hij liep naar de deur toe en probeerde die te open, maar weer lukte het niet net als eerder; daarom heb ik de deur weer op slot gedaan. Zodat hij niet weg zou rennen, maar nu heb ik er spijt van. Ik wankelde richting Campbell toe en schudde met mijn hoofd. Al de puzzelstukken verbonden met elkaar wat ik niet eens zelf wilde.
    'Campbell, ik ben niet net als hun. Scorpius en Ralf ook niet.' Zei ik en keek de twee jongens aan die op de grond zaten even aan richtte me weer tot Campbell.
    'Ik beloofde eerder dat ik je niet zou verlaten. Ik ga je ook niets aan doen, niemand hier denk ik. Dat een aantal personen je iets aan hebben gedaan betekend het niet dat iedereen dat gaat doen.' Twijfelend hees ik mijn hand op en zette die gerustellend op zijn schouder En zuchtte zachtjes.

    Sorry slecht stukje ik weet ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Dan zou ik hem gauw bij de deur weg halen en zijn mond snoeren voordat hij om hulp gaat roepen xd


    Te laat x') george pakt eerst de rustige pogong aan en daarna komt de "op harde toon praten" poging en daarna de ruwe en als er dan nog niets veranderd komen te toverstokken in beeld :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Plotseling schoot hij overeind en hees zijn stok ook op. Geschrokken deinste ik achteruit en keek Campbell strak aan.
    ‘Ik wil het niet; hoor je dat; blijf van me af.’ 
    Ik schudde verward mijn hoofd toen hij plotseling naar me keek en ik uit zijn oge kon lezen dat hij zich schaamde.
    'Camp..'
    Hij liep naar de deur toe en probeerde die te open, maar weer lukte het niet net als eerder; daarom heb ik de deur weer op slot gedaan. Zodat hij niet weg zou rennen, maar nu heb ik er spijt van. Ik wankelde richting Campbell toe en schudde met mijn hoofd. Al de puzzelstukken verbonden met elkaar wat ik niet eens zelf wilde.
    'Campbell, ik ben niet net als hun. Scorpius en Ralf ook niet.' Zei ik en keek de twee jongens aan die op de grond zaten even aan richtte me weer tot Campbell.
    'Ik beloofde eerder dat ik je niet zou verlaten. Ik ga je ook niets aan doen, niemand hier denk ik. Dat een aantal personen je iets aan hebben gedaan betekend het niet dat iedereen dat gaat doen.' Twijfelend hees ik mijn hand op en zette die gerustellend op zijn schouder En zuchtte zachtjes.

    Sorry slecht stukje ik weet ):


    wat weet george xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    wat weet george xd


    Hij weet nu alleen dat hij vroeger in een weeshuis had geleefd en daar beoaalde personen waren die zijn leven zuur hadden gemaakt en hem hebben achter gelaten of zo irts, maar ik ben bezig met afwas way ikheel erg haat omdat mijn zus eeigenlijk zou heloen maar dqt doet ze niet.. mag ik campbell inhuren van @goblet x') vergert overigens niet daar ook te reageren


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij weet nu alleen dat hij vroeger in een weeshuis had geleefd en daar beoaalde personen waren die zijn leven zuur hadden gemaakt en hem hebben achter gelaten of zo irts, maar ik ben bezig met afwas way ikheel erg haat omdat mijn zus eeigenlijk zou heloen maar dqt doet ze niet.. mag ik campbell inhuren van @goblet x') vergert overigens niet daar ook te reageren


    Arme jij D'; Maar moet @ Goblet niet eerst Ralf reageren en wil je nou Ginny wanna-be suicide doen zodat Campbell haar kan redden en moolly van Campbell gaat houden? ('x

    - Als George Campbells dagboek heeft gelezen vertelt Campbell hem maar hoe campbell zich daarna gaat gedragen jegens george is nog een vraagteken.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:10 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Arme jij D'; Maar moet @ Goblet niet eerst Ralf reageren en wil je nou Ginny wanna-be suicide doen zodat Campbell haar kan redden en moolly van Campbell gaat houden? ('x

    - Als George Campbells dagboek heeft gelezen vertelt Campbell hem maar hoe campbell zich daarna gaat gedragen jegens george is nog een vraagteken.


    Is goed, kan maar dan is het ook te snel gegaan en kan Campbell niet meer lopen slijmen bij Molly om haar vertrouwen te winnen wat best wrl grappig is :') maar isgoed, als je het kan, kan je het doen als he hetzelf ook wilt nnatuurlijk.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Is goed, kan maar dan is het ook te snel gegaan en kan Campbell niet meer lopen slijmen bij Molly om haar vertrouwen te winnen wat best wrl grappig is :') maar isgoed, als je het kan, kan je het doen als he hetzelf ook wilt nnatuurlijk.


    We wachten wel even tot kerstavond (wat die avond daarna is maar dan zijn we toch 1000 posts verder ('x) dan mist nog steeds niemand ginny behalve camp die haar gaat zoeken :p wie moet nu dus alseerst posten Ralf of Camps?

    En als camp nu moet posten moet hij naar Ralf of Forge xd of hij blijft bij molly gezien gnny nu niet afwast xd

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:16 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Met wat miet Ralf dan reageren x') o wacht, ik moet hier ook nog een keer met ralf reageren ;o maar bij goblet is gibny al weg gerend dus ralf heeft niet zo veel opties xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Met wat miet Ralf dan reageren x') o wacht, ik moet hier ook nog een keer met ralf reageren ;o maar bij goblet is gibny al weg gerend dus ralf heeft niet zo veel opties xq


    Anders laat Molly het Ralf en Campbell afmaken en gaat zij naar Arthur om over ginny te roddelen XD en dan hebben we even een Calf :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Anders laat Molly het Ralf en Campbell afmaken en gaat zij naar Arthur om over ginny te roddelen XD en dan hebben we even een Calf :p


    Is goed.

    Oeh, Calf, die was ontstaan bij de oude rpg "order of the Phoenix" die nog nooit verder wad gegaan. Wat was die oud zeg, moet teruglezen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Stuur jij Molly maar weg want ik moet hier ook nog met Ralf posten xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Stuur jij Molly maar weg want ik moet hier ook nog met Ralf posten xq


    Ja maar wie gaat nu eerst posten Ralf of Campbell D': wrrm doe je niet ralf alseerst posten en dan kan je molly wegsturen x') want zem oet natuurrlijk wel wat zeggen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Misschien overdreef ik wat, maar het is de waarheid. Al sinds mijn eerste leerjaar rent Draco achter me aan om mijn leven weer eens zuur te maken. Gewoon voor de lol. Ik haat het. Ik haat Draco, en nu zit ik vast in een kamer met zijn zoon erbij. Al toen ik tegen hem praatte in de grote zaal was ik overtuigd geraakt dat Draco zijn zoon net als hem heeft opgevoed, en nu zit ik vast in een leerjaar met beiden. Perfect. En verborg mijn gezicht in mijn handen en beet keihard op mijn lip; waarom ik? Waarom altijd ik?
    'Het spijt me.' Hoorde ik plotseling. Ik hees mijn hoofd op en keek Scorpius aan die naast me op de grond plaats had genomen. Aan de andere hoek van de kamer waren Campbell en George aan het praten, die negeerde ik totaal en keek Scorpius aan. Even schudde ik met mijn hoofd en keek weer weg en zweeg. Wat moest ik zeggen? Ik heb niets te zeggen..
    'Mijn ouders geven al geen barst om me, ik heb maar een vriendin en die heb ik nauwelijks gezien tot nu toe, en Draco moet het erger maken terwijl hij dit alles goed weet.' Siste ik zachtjes.
    'Maar ik ben niet de enige, Draco maakt mijn leven zuur maar ook die van de andere studenten. Ik ben het zat van hem. Hoe hij zo stoer zit te lopen doen alsof hij alles weet en alles kan. Elke keer vernederd hij weer een nieuwe student of kwets hij hun.'
    Ik keek Scorpius even aan en schudde met mijn hoofd.
    'Ik hoopte dat je anders zou zijn. Heb jij ooit iemand pijn gedaan? Gekwetst of vernederd? '
    ‘Ik wil het niet; hoor je dat; blijf van me af.’ hoorde ik plotseling Campbell zeggen. Hij sprong op en hees zijn stok op. Geschrokken keek ik toe terwijl hij terug liep naar de deur toe en die probeert te openen. Ik zucht zachtjes en legde mijn hoofd tegen de muur aan en negeerde alles om me heen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Auch; Ralf.. Draco draait wel bij :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy
    'Mijn ouders geven al geen barst om me, ik heb maar een vriendin en die heb ik nauwelijks gezien tot nu toe, en Draco moet het erger maken terwijl hij dit alles goed weet. Maar ik ben niet de enige, Draco maakt mijn leven zuur maar ook die van de andere studenten. Ik ben het zat van hem. Hoe hij zo stoer zit te lopen doen alsof hij alles weet en alles kan. Elke keer vernederd hij weer een nieuwe student of kwets hij hun. Ik hoopte dat je anders zou zijn. Heb jij ooit iemand pijn gedaan? Gekwetst of vernederd?' Ik zucht en kijk hem expres niet aan, dat kan ik niet. Als ik alleen al denk aan de dingen die ik gedaan heb... Ik voel me zo ontzettend schuldig. Het schuldgevoel stopt nooit, altijd leef ik er mee.
    'Te veel mensen.' Tranen vullen mijn ogen. Ik probeer ze te stoppen maar het lukt niet. 'Te veel mensen heb ik pijn gedaan en ik heb de levens van te veel mensen kapot gemaakt. Ik wou altijd maar op mijn vader lijken, mijn vader trots maken.' Ik veeg boos een ontsnapte traan weg. 'Maar het schuldgevoel... Dat stopt nooit. Ik ben geen goed mens Ralf. Ik verpest levens, ik...' Ik ben even stil en kijk naar mijn handen. 'Ik heb iemand vermoord.'


    Spoiler alert: you will save yourself