• De al jaren gezochte bende 'The Dangerous Claws ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Dangerous Claws behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zeven meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 200 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub


    Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-22
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefdd op word : eerst nog af te spreken

    Meiden
    - Jessica Geline Talia || Levinia [Verliefd op Jake]
    - Ellison Breakway || Nuevo [Verliefd op Tyler]
    - Skyler Jordan Mouthen|| Mevalina [Verliefd op Julian]
    - Carmen Sydney Rivello || Parrish [ Verliefd op Valentino]
    - Abel Ambrose Sadler|| Whilted [Verliefd op Nathaniel]
    - Gereserveerd || Raccoon [Verliefd op Jonathan [?] ]
    - Christina Rose Shiff|| Briar [Verliefd op Finnick]
    Jongens
    - Tyler Jay Santiago|| Parrish [Verliefd op Ellison]
    - Valentino Jonathan Davis || CavalierYouth [Verliefd op Carmen]
    - Nathaniel Zac Carter|| Mudita [Verliefd op Abel]
    - Jonathan Tarly|| Nuevo [Verliefd op ...]
    - Jake Milligan || Silvanaa [Verliefd op Jessica]
    - Julian Sadler || Geleninja [Verliefd op Skyler]
    - Finnick Evans || Silvanaa [Verliefd op Christina]
    Klanten
    - Jerico Elija Cortez ~ Briar
    - Dimitri Romanov ~ Parrish


    Lijstje van Faceclaims :
    Barbara Palvin ~ Mevalina
    Emily Didonato ~ Levinia
    Jensen Ackles ~ Parrish

    Praattopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165620

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 21:04 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Briar schreef:
    Maar ik ben nu eventjes weg. :P
    En Christina Shiff is vrij
    x


    Nu weet ik het officieel niet meer. ik ben trouwens ook weg. Tot zo Doei!

    Ik heb gepost ! ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    @Briar; Finnick is nog de enige jongen over, hij staat op pagina 09.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 13:04 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Levinia schreef:
    Ik heb gepost ! ;)


    Ik ook.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Aangezien dat ik een beetje door de war begon te raken van wie nou waar was en welke meisjes nog naar het busje moeten, besloot ik een overzicht te maken. Zo hoop ik dat de meisjes snel allemaal in het busje zijn, zodat we snel verder kunnen en de meisjes die nu bewusteloos zijn (Het zijn er maar twee) weer mee kunnen doen. Bij mij ontstond er een beetje verwarring over welke meisjes nog naar het busje moeten, dus leek dit mij wel handig.
    Ook heeft Solise (In de beginpost staat nog Redrosex) nog helemaal niet gereageerd.

    - Jessica Geline Talia - Meegenomen naar het busje. Is nog wakker.
    - Ellison Breakway - Ligt bewusteloos in het busje.
    - Skyler Jordan Mouthen - Is bewusteloos, maar is nog niet bij het busje.
    - Carmen Sydney Rivello - Is nog wakker en nog niet bij het busje. Ze wordt door niemand aangesproken.
    - Abel Ambrose Sadler - Ligt bewusteloos in het busje.
    - Lucia Loren Colton - Is nog wakker en nog niet bij het busje. Ze wordt door niemand aangesproken.
    - Christina Rose Shiff - Ligt in het busje, maar is nog niet bewusteloos.

    Degenen in het groen zijn al bewusteloos in het busje, in het oranje zijn al aardig op weg, en degenen in het rood zijn nog helemaal niet aangesproken. Bij Christina wist ik het niet zeker. Als er iets niet klopt, zou je het dan door willen geven. Het gaat mij vooral om wie Jonathan kan meenemen naar het busje, maar ik wil ook niet dat hij vast komt te zitten omdat de ander niet reageert.
    O, en ik heb nog een vraag: Is het niet handig als de koppels in de beginpost komen te staan, want dat maakt het iets overzichtelijker.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 10:53 ]

    Nuevo schreef:
    Aangezien dat ik een beetje door de war begon te raken van wie nou waar was en welke meisjes nog naar het busje moeten, besloot ik een overzicht te maken. Zo hoop ik dat de meisjes snel allemaal in het busje zijn, zodat we snel verder kunnen en de meisjes die nu bewusteloos zijn (Het zijn er maar twee) weer mee kunnen doen. Bij mij ontstond er een beetje verwarring over welke meisjes nog naar het busje moeten, dus leek dit mij wel handig.
    Ook heeft Solise (In de beginpost staat nog Redrosex) nog helemaal niet gereageerd.

    - Jessica Geline Talia - Meegenomen naar het busje. Is nog wakker.
    - Ellison Breakway - Ligt bewusteloos in het busje.
    - Skyler Jordan Mouthen - Is bewusteloos, maar is nog niet bij het busje.
    - Carmen Sydney Rivello - Is nog wakker en nog niet bij het busje. Ze wordt door niemand aangesproken.
    - Abel Ambrose Sadler - Ligt bewusteloos in het busje.
    - Lucia Loren Colton - Is nog wakker en nog niet bij het busje. Ze wordt door niemand aangesproken.
    - Christina Rose Shiff - Ligt in het busje, maar is nog niet bewusteloos.

    Degenen in het groen zijn al bewusteloos in het busje, in het oranje zijn al aardig op weg, en degenen in het rood zijn nog helemaal niet aangesproken. Bij Christina wist ik het niet zeker. Als er iets niet klopt, zou je het dan door willen geven. Het gaat mij vooral om wie Jonathan kan meenemen naar het busje, maar ik wil ook niet dat hij vast komt te zitten omdat de ander niet reageert.
    O, en ik heb nog een vraag: Is het niet handig als de koppels in de beginpost komen te staan, want dat maakt het iets overzichtelijker.



    Bedankt om dit te doen ;) het maakt het een stuk gemakkelijker en ik zal de in de beginpost plaatsen (koppels)

    Willen jullie me nog even de koppels herinneren ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Levinia schreef:
    (...)


    Bedankt om dit te doen ;) het maakt het een stuk gemakkelijker en ik zal de in de beginpost plaatsen (koppels)

    Willen jullie me nog even de koppels herinneren ?


    Alstjeblieft!(flower)

    Ik heb even gekeken voor de koppels en ik denk dat ik ze zo goed heb:

    Tyler Jay Santiago - Ellison Breakway
    Valentino Jonathan Davis - Carmen Sydney Rivello
    Jonathan Tarly - Lucia Loren Colton
    Finnick Evans - Christina Rose Shiff
    Nathaniel Zac Carter - Abel Ambrose Sadler
    Julian Sadler - Skyler Jordan Mouthen
    Jake Milligan - Jessica Geline Talia

    Ik maak me wel een beetje zorgen over Solise (Redrosex in de beginpost. Dat moet nog aangepast worden.) Zij is een koppel met Jonathan, maar ze heeft nog niet gereageerd in het speeltopic en ook de rol is nog niet geheel ingevuld.

    (Nate heeft wat aan zijn schouder door de val met Ellison waardoor hij haar niet naar het busje kon brengen, tenzij ik wat heb gemist of ze op een magische manier daar is geraakt :') Momenteel vind ik het ook wel een warboeltje en kan ik niet echt volgen. Misschien is het dus een idee om ze gauw naar de villa te brengen zodat de andere ook wakker kunnen worden)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (Nate heeft wat aan zijn schouder door de val met Ellison waardoor hij haar niet naar het busje kon brengen, tenzij ik wat heb gemist of ze op een magische manier daar is geraakt :') Momenteel vind ik het ook wel een warboeltje en kan ik niet echt volgen. Misschien is het dus een idee om ze gauw naar de villa te brengen zodat de andere ook wakker kunnen worden)


    Ja, dat is waar. Het is allemaal erg warrig, daarom heb ik een overzicht gemaakt, hopend dat dat zou gaan helpen. Ik dacht dat ik vast verkeerd had gelezen dat Ellison al in het busje is, aangezien iedereen schijnt te denken dat ze daar ligt. Ik denk ook wel als het handiger is dat ze gewoon naar de villa gaan. Whilted kan nu al helemaal niet verder, sinds haar meisje bewusteloos is. Zij heeft geen jongen. Mijn meisje is ook bewusteloos, maar ik heb Jonathan nog. Whilted moet helemaal wachten tot ze in de villa zijn en dat kan nog wel even duren denk ik.

    Nuevo schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar. Het is allemaal erg warrig, daarom heb ik een overzicht gemaakt, hopend dat dat zou gaan helpen. Ik dacht dat ik vast verkeerd had gelezen dat Ellison al in het busje is, aangezien iedereen schijnt te denken dat ze daar ligt. Ik denk ook wel als het handiger is dat ze gewoon naar de villa gaan. Whilted kan nu al helemaal niet verder, sinds haar meisje bewusteloos is. Zij heeft geen jongen. Mijn meisje is ook bewusteloos, maar ik heb Jonathan nog. Whilted moet helemaal wachten tot ze in de villa zijn en dat kan nog wel even duren denk ik.



    ( Dat ligt natuurlijk aan de topic maakster + misschien is het handig om de mensen die nog niet gereageerd hebben of weinig, deze een waarschuwings bericht te sturen met een link naar het topic. Altijd handig. Of misschien een praattopic. Trouwens Levina? Niet aanvallend bedoeld maar heb je al vaker geRpgt of andere topics geopend
    Die op zn minst 2 topics vol gezeten hebben?
    )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Een praattopic zou wel handig zijn ja.

    Nuevo schreef:
    Een praattopic zou wel handig zijn ja.


    Ik zal een praattopic openen en ja ik heb al meerdere RPG's geopend @Raccoon


    Everyone is good as it is, do not change people

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165620Praattopic


    Everyone is good as it is, do not change people

    Nuevo schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar. Het is allemaal erg warrig, daarom heb ik een overzicht gemaakt, hopend dat dat zou gaan helpen. Ik dacht dat ik vast verkeerd had gelezen dat Ellison al in het busje is, aangezien iedereen schijnt te denken dat ze daar ligt. Ik denk ook wel als het handiger is dat ze gewoon naar de villa gaan. Whilted kan nu al helemaal niet verder, sinds haar meisje bewusteloos is. Zij heeft geen jongen. Mijn meisje is ook bewusteloos, maar ik heb Jonathan nog. Whilted moet helemaal wachten tot ze in de villa zijn en dat kan nog wel even duren denk ik.


    Ik heb er inderdaad al spijt van dat ik als eerste naar hen toe ben gegaan hahaha, langs de andere kant, nu zijn we tenminste 'begonnen', maar ik hoop wel dat iedereen rap in het busje raakt en we naar de villa kunnen (:


    You speak like constellations but you're just a black hole.

    Solise heeft zich spijtig genoeg uitgeschreven waardoor er nog een meisje vrij komt, dus als iemand wilt ? ;)


    Everyone is good as it is, do not change people