• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk gaan jullie aan haar zijde staan in plaats van de mijne – dat gaat al zeventien jaar zo.


    •


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt een stronthekel aan cités. Shpijt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Doge schreef:


    help

    I want to curl up in a corner and cry.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    I want to curl up in a corner and cry.


    I dress to kill, but tastefully

    Zucht. Wel een beetje hypocriet dit allemaal. Als je iets over mij post, zeg 't dan gewoon tegen me in plaats van zelf zo zielig te doen. Ik denk dat ik mezelf wel ietsjes beter ken. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En dan vind je het vreemd dat ik bang ben dat je mij door haar gaat vervangen.


    •

    Misschien moet ik gewoon maar stoppen met alles.


    26 - 02 - '16

    Bah, regen.


    Your make-up is terrible

    Ik ga jou zo meteen nog een pleister voor op je mond geven of zo. Houd toch gewoon op met dat zeuren, zeuren, zeuren. Je zeurt me de oren van het hoofd en ik word echt zo ontzettend moe van je. Maar natuurlijk ben ik weer te bang om iemand te kwetsen. Stomme grootmoeder.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik hoop écht dat het pakketje van m'n broer een nieuwe telefoon voor zichzelf is.
    Dan mag ik eindelijk zijn oude! ;D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik vraag me af of ik dit allemaal nog wel trek en dat allemaal nog wel wil..


    26 - 02 - '16

    Bah, administratie. Waarom hebben jullie de administratie nou niet gewoon bijgehouden (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik luister teveel liedjes, en heb nu koppijn... {Niet door mijn muziek...}


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.