• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeah, familie komt op bezoek, vraagt hoe het met mij gaat, antwoordt m'n grootmoeder: "Goed, goed, maar ze is verdikt, nietwaar Lotta?" Ja hallo, wrijf het er nog maar eens in. Bitch.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 13:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jezus zeg, mag ik ook niet gewoon een keer iemand als gewoon "een vriend" zien? Heb je eens een keer interesse in iemand, zijn er ten minste twee mensen die niet meer met je willen praten omdat je ze "gekwetst hebt".

    Ik vind GTA best leuk. Jammer dat ik geen PlayStation of Xbox heb.


    kindness is never a burden.

    I wish I could do magic. Then all the zits would be gone like that.


    help

    Shit eh. Ik heb huiselfen nodig als ik wil dat mijn kamer vanmiddag opgeruimd is. D:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:26 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn ouders moeten minder schreeuwen af en toe, ik heb alweer koppijn door ze -.-
    Er is niemand online om tegen te praten...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mag ik alsjeblieft weg van huis?
    Dit is niet normaal meer..
    Fuck m'n hele familie.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 16:32 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oh god doe toch niet zo butthurt, alsjeblieft. Als ik niet af kan spreken, dan kan ik niet afspreken. Wat een drama toch.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat ben jij een egoistische klootzak..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik voel me zo ontzettend slecht door dat berichtje nu. Eigenlijk kan ik het beter negeren, maar dat doe ik niet. Omdat ik de waarheid wil zien. En de waarheid is dat ik mijn moeder voor altijd kwijt ben. Jezus wat voel ik me rot. Psychologen helpen daar niet tegen, het zijn gewoon maar mensen die betaald worden om tegen te klagen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Weetje.
    Ik ga je even negeren.
    Je irriteert me zwaar door alleen maar over je vriend te praten.
    Ik weet het nou wel, oke?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik voel me zo raar, alsof er iets flink mis is.


    Your make-up is terrible

    Ik kan nergens een goedkope kledingkast vinden die niet wit is en groot genoeg is én lades/planken heeft. Crap, morgen gaat mijn kledingkast al naar de stort. Meh :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Ik kan nergens een goedkope kledingkast vinden die niet wit is en groot genoeg is én lades/planken heeft. Crap, morgen gaat mijn kledingkast al naar de stort. Meh :c


    Kijk of er een weggeefhoek/zoekhoek bij je in de buurt zit. ;3 (op FB)


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    (...)

    Kijk of er een weggeefhoek/zoekhoek bij je in de buurt zit. ;3 (op FB)


    Ik ben marktplaats al aan het afstruinen. :p
    Hmm weggeefhoek zit ik niet bij, kan ik inderdaad wel eens bij kijken, thanks! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •