• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb geen oog dicht gedaan. Dan maar naar beneden, het heeft toch geen zin meer. Dit begint echt een probleem te worden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    En dag twee. Gelukkig heb ik vannacht een stuk beter geslapen dan de nacht ervoor. :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    School
    :I


    i put the fun in funeral

    God, ik heb er geen zin meer in om zowat de hele dag weg te zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Burnnnnnn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "Je moet wel niet vergeten dat dit het leven niet is, hè."

    Lol, wat is het leven dan wel? Werken, boodschappen doen en tv kijken? Klinkt zeer aanlokkelijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oke ik heb nu dus een jongens opleiding en er zit nog 1 meisje in mijn klas.
    Morgen ga ik op kamp, maar dat meisje gaat niet mee.. Zit ik daar als enigste meisje tussen de jongens -.-
    Hoe ga ik dit overleven ?!


    Don't trust anyone . . .

    BeautifulSoul schreef:
    Oke ik heb nu dus een jongens opleiding en er zit nog 1 meisje in mijn klas.
    Morgen ga ik op kamp, maar dat meisje gaat niet mee.. Zit ik daar als enigste meisje tussen de jongens -.-
    Hoe ga ik dit overleven ?!


    Het kan met jongens best gezellig zijn hoor ;3
    Ik ga persoonlijk ook liever met jongens om dan met meiden. Ik hoop dat je het alsnog naar je zin zal hebben.


    26 - 02 - '16

    HAHA hoe leuk :de introductie zal bestaan uit eem festival en een feest. We trappen af met het festival op donderdag 28 augustus van 14.00 tot 20.00 en de afsluiter van de introductie is 29 augustus van 23.00 tot 5.00 in escape Amsterdam.

    Nou, heb nog nooit zo'n introductie gezien :') thanks hva!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom is er geen 'verwijder uit leven' knop, zou me een stuk gelukkiger maken.


    wat was dit ookalweer

    Yeaahh, het kind dat ik al 7 jaar haat komt nu bij me in de klas. Nice.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    YES! Eindelijk! Ik ben zo blij!


    26 - 02 - '16

    Lekker de gremlins kijken met mama :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    What a beautiful day.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    What a beautiful day.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    wat was dit ookalweer