• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stop met zagen. Ik begin het echt beu te raken. Seuten.


    help

    Ik ben kapot. Ik kan niet meer. Ik dacht dat het na die opname beter zou gaan, maar dat is het niet. Ik voel me alleen maar uitgeput en verdrietig. Het leven heeft gewoon een hekel aan mij en dat is geheel wederzijds.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tolkien schreef:
    Stop met zagen. Ik begin het echt beu te raken. Seuten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En pas nadat mijn hele inhoud van mijn kledingkast op mijn bed ligt, verteld papa doodleuk dat we morgen niet naar de stort gaan, omdat we te weinig zooi ervoor hebben en hij een afspraak heeft. Bedankt pap, ben je op tijd mee. (cat)
    Mjah, straks dan maar alles weer in de kast dumpen. Ik ga het ook niet netjes opvouwen. Morgen is daar weer een nieuwe dag voor. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom wordt er meteen een oordeel geveld, terwijl je het verhaal van de ander niet kent?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Why do I miss you so damn hard, when I've just known you for like two weeks?


    :)

    "Corruption hangs in the air that you breathe.
    And in the land of the free
    You know nothing comes for free.
    Fourth drive in paradise
    Vapid souls check the market price.

    Life time slave
    Living in a suburban grave
    If there was a god, was a god,
    You would be the death of him.
    "

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 0:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dude, stop confusing me. It's not funny anymore.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De hond kan wel lief zijn, het baasje is gewoon verrot.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zouden mensen door hebben dat 5 maanden geen 150 dagen zijn...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben zo klaar met het gezeik over gewicht en zo. Eerst zeggen dat iedereen perfect is, maar dan zeggen dat hij te dik is, terwijl hij dat niet is? Hij was perfect op zijn manier toch? :')

    Maar goed, niet mijn probleem, dus ik moet me er niets van aantrekken. Zucht.


    wat was dit ookalweer

    Wat is Q weer saai...


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet meer wat ik met mijn relatie aan moet...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Honger..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke, vanmiddag de kledingzooi opruimen en stapels maken van wat ik toch niet meer ga dragen en dat weg kan. Scheelt gelijk ruimte in mijn aanstaande nieuwe kast. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •