• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escapism schreef:
    Volgens mij raakt mijn kamer nooit opgeruimd. Van veel spul weet ik in ieder geval niet wat ik ermee moet. :/


    Weggooien! Heeft het geen nut meer, weg ermee. Sommige dingen kan je niet bewaren.


    Your make-up is terrible

    Heerlijk die twee maanden over datum chocolaatjes.(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Uhm, sorry, dat is echt fucked up shizzle.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Handles schreef:
    (...)

    Weggooien! Heeft het geen nut meer, weg ermee. Sommige dingen kan je niet bewaren.


    True true. Sowieso heb ik me bedacht dat me kamer geen opbergplaats meer is. Alles moet namelijk "door de keuring", omdat me ma niks weg wil doen. Stiekem heb ik het een en ander al in de container gedropt though haha. En wat ze wio houden bergt ze maar ergens op waar ze het zelf opbergen kan haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    True true. Sowieso heb ik me bedacht dat me kamer geen opbergplaats meer is. Alles moet namelijk "door de keuring", omdat me ma niks weg wil doen. Stiekem heb ik het een en ander al in de container gedropt though haha. En wat ze wio houden bergt ze maar ergens op waar ze het zelf opbergen kan haha


    Haha, dat is een goed idee. Eens kijken of zij er ruimte voor heeft. 8D
    Ik heb laatst ook gewoon een heleboel weggedaan, het scheelt zoveel troep!


    Your make-up is terrible

    Ik ben heel erg pro-anticonceptie. Dan worden er namelijk niet meer zoveel idioten als jij geboren.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik ben heel erg pro-anticonceptie. Dan worden er namelijk niet meer zoveel idioten als jij geboren.


    Tenzij ouders bewust geen anticonceptie gebruiken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Handles schreef:
    (...)

    Haha, dat is een goed idee. Eens kijken of zij er ruimte voor heeft. 8D
    Ik heb laatst ook gewoon een heleboel weggedaan, het scheelt zoveel troep!


    Haha beturr!! Ik wil gewoon morgeb mijn kast in elkaar kunnen zetten voordat de logées komen. En die komen al om kwart over 12. Wordt nog lang opruimen vanvond, lol. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben gelukkig.


    26 - 02 - '16

    Ik snap echt niets meer van je. . . Wat is dit ineens?


    Woehoe, morgen waarschijnlijk al sowieso óf mijn nieuwe kast in elkaar zetten óf mijn nieuwe nachtkastje in elkaar zetten met papa! Morgen vroeg thuis, dus eerst maar die verdomde boeken kaften, want verdorie woensdag heb ik ze al nodig. D': Want ik moet ook nog stukken kamer opruimen en ik wil gaan schoonmaken, want mán wat een stof, Myke, hoe kun je jouw kamer zo verpieteren? De schoonmaakster komt dan wel wekelijks, maar echt schoon wordt het niet. Kan het haar ook niet geheel kwalijk nemen, want de bende die mijn kamer regelmatig is, valt ook weinig grondig schoon te maken. Ik had echt na tuiskomst van Zwitserland met mijn boekenkasten aan de slag moeten gaan, want dan moet nu nog allemaal. Aaaaai! Gelukkig is mijn kleerkast opgeruimd en is het slechts een kwestie van een paar zakken pakken en die met kleding vullen die ik niet meer wil, zodat die naar mensen in derdewereldlanden worden gestuurd. Oh, man, moet dat echt morgen, Myke? Nein, non, no, nee, het kan ook verspreid over de komende drie weken. Gewoon in de weekenden. En dus niet gaan afspreken, zoals ik nu al heb gedaan. Uggggghhhhhh, Myke, je moet beter nadenken over je planning en je to-do shizzle. D':

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 23:44 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Q is soms net de omgekeerde wereld. Sommige twaalf-en dertienjarigen hier zijn een stuk volwassener dan de oudere mensen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I don't like where this is going...Or maybe I do.
    Damn it, I don't know for sure.:S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Juist ja, je woont in mijn buurt. Ik zit wéér met je in de klas en waarschijnlijk word je ook aangenomen bij mij op mijn werk. Argg. Feelings.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dat was best wel schattig.
    I just needed that.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.