• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ila schreef:
    Waarom zijn Harry Potter boeken nog steeds zo veel geld? D:


    help

    I think I'm kinda addicted. Actually, I know I am.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het moment dat je al dagen zonder muziek zit en dan opeens de perfecte band vindt.
    <3


    i put the fun in funeral

    Waarom zijn er geen Austin Carlile of Vic Fuentes story's hier op Quizlet? Nog één keer iets over Harry Styles en zijn vriendinnetje die talent heeft voor zingen en dansen en zichzelf lelijk vindt, en dan moet ik overgeven.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 16:10 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    Waarom zijn er geen Austin Carlile of Vic Fuentes story's hier op Quizlet? Nog één keer iets over Harry Styles en zijn vriendinnetje die talent heeft voor zingen en dansen en zichzelf lelijk vindt, en dan moet ik overgeven.


    Waarom ga jij er dan niet een schrijven? ;3
    Dan kan niemand zeggen dat het niet origineel is, haha. Maar ik geef je gelijk over die talent voor zingen dinges en de onzekerheid.


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Waarom ga jij er dan niet een schrijven? ;3
    Dan kan niemand zeggen dat het niet origineel is, haha. Maar ik geef je gelijk over die talent voor zingen dinges en de onzekerheid.


    Ik ben al bezig met eentje over Pierce The Veil, en eentje over My Chemical Romance, maar ik verwijder ze toch wel een keer omdat het mij nooit lukt om een leuk verhaal te schrijven :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Ik ben al bezig met eentje over Pierce The Veil, en eentje over My Chemical Romance, maar ik verwijder ze toch wel een keer omdat het mij nooit lukt om een leuk verhaal te schrijven :c.


    Misschien is een co-writer zoeken een optie? Dan kan je elkaar motiveren en ideeën uitwisselen (:


    26 - 02 - '16

    Caraphernelia schreef:
    Waarom zijn er geen Austin Carlile of Vic Fuentes story's hier op Quizlet? Nog één keer iets over Harry Styles en zijn vriendinnetje die talent heeft voor zingen en dansen en zichzelf lelijk vindt, en dan moet ik overgeven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Doge schreef:
    (...)

    Misschien is een co-writer zoeken een optie? Dan kan je elkaar motiveren en ideeën uitwisselen (:


    Een co-writer is ontzettend fijn inderdaad, aangezien ik nu samen met nog iemand een story aan het schrijven ben en dat gaat snel & is super fijn, maar jammer genoeg is er weinig interesse in bands zoals All Time Low, Of Mice & Men etc. Ik zal wel eens kijken of ik een topic start :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Een co-writer is ontzettend fijn inderdaad, aangezien ik nu samen met nog iemand een story aan het schrijven ben en dat gaat snel & is super fijn, maar jammer genoeg is er weinig interesse in bands zoals All Time Low, Of Mice & Men etc. Ik zal wel eens kijken of ik een topic start :3.


    Succes alvast (;


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    Succes alvast (;


    Dankjewel ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik haat school, en die bitches in allee klassen die ik ooit heb gehad en nu heb.
    En mam, ga mijn humeur niet verpesten, ik weet dat ook wel. -.-

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 16:30 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.


    Nog twee weken te gaan voor school en ik heb het weer voor elkaar gekregen dat iedereen me haat. Ik meende niet eens wat ik zei en dan komt iedereen aanzetten met, 'Ik voel me echt niet meer welkom hier'. Wel ik heb de hint, volgende keer zeg je het gewoon recht af dat ik maar gewoon moet zwijgen.


    You speak like constellations but you're just a black hole.

    Ik heb altijd het gevoel alsof ik de enige achttienjarige ben die Adventure Time kijkt.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Gelukkig niet in het glas gevallen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered