• … en nu loopt er toch echt één in huis rond. :’)

    Mijn man zeurt al maanden om een kat, maar ik heb er echt een hekel aan… Toch wilde het lot dat er al een paar dagen zo’n beestje in de tuin van mijn ouders zat en guess what… ik heb me nu toch door die smekende blikken laten overhalen. :x

    Maar kijk toch eens… zo’n lief ding zou niemand toch op straat laten liggen? :O



    Ik heb hem Fíli genoemd en heel stiekem hoop ik dat zijn eigenaar zich niet laat horen. :x
    Al ben ik wel zo braaf om onze vondst over Facebook te verspreiden. (A)

    Hehe nou ja, dat wilde ik even delen ^^
    Altijd gezegd dat ik nóóit een kat zou nemen en zie nu eens. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn ouders wilden ook nooit een kat, maar een keer zag mijn moeder een kleine kitten rondzwerven over straat en drie dagen later kregen we Puk. Mijn vader was er in het begin erg op tegen, maar nu is Puk niet meer uit de familie weg te denken.
    Maar gefeliciteerd met jullie vondst (en ik vind Fíli echt een geweldige naam :Y))


    -

    Ring schreef:
    Mijn ouders wilden ook nooit een kat, maar een keer zag mijn moeder een kleine kitten rondzwerven over straat en drie dagen later kregen we Puk. Mijn vader was er in het begin erg op tegen, maar nu is Puk niet meer uit de familie weg te denken.
    Maar gefeliciteerd met jullie vondst (en ik vind Fíli echt een geweldige naam :Y))


    Haha. Ik eiste dat ik de naam mocht kiezen als we 'm zouden nemen en mijn man was hoe dan ook dan overdonderd dat ik toezegde. :'D
    We gaan vanavond naar de dierenarts om te kijken of hij gechipt is, maar ik hoop stiekem van niet. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naaaw wat een schatje (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Naaaaww, wat een cutie! Ik hoop voor je dat jullie 'm kunnen houden! :]

    Pura schreef:
    Naaaaww, wat een cutie! Ik hoop voor je dat jullie 'm kunnen houden! :]


    26 - 02 - '16

    Naaahw. Het doet me denken aan onze kat van vroeger. We hadden hem ook gevonden en die wilde niet eten vooraleer je hem aaide en knuffelde.
    En hoe kun je katten nou haten? Dat zijn super lieve beestjes. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Awwww die is zo schattig (A) Echt een droppie! En... een leuke naam (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Onwijs schattig. De naam Fili vast ook echt bij zijn vachtkleur hehe.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Haha. Nou, zeg nooit nooit. :'D
    Ik kon het niet over me hart verkrijgen om hem te laten verhongeren. :/


    Ja, dat zou erg zielig zijn. Ik heb het alleen niet zo met dieren. Stiekem ben ik een beetje bang dat ze me bijten of krabben, zelfs bij ons eigen konijn c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    AAH such lieve kat, Natas


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Laat je het nog weten als 'ie mag blijven? ;3


    26 - 02 - '16

    Amphrobia schreef:
    (...)

    Ja, dat zou erg zielig zijn. Ik heb het alleen niet zo met dieren. Stiekem ben ik een beetje bang dat ze me bijten of krabben, zelfs bij ons eigen konijn c:


    Ik ben daar eerlijk gezegd ook doodsbang voor. xD
    Maar tot dusver heeft hij het nog niet gedaan. :'p
    Ik was ook bang dat hij de bank zou openkrabben en het nut van een kattenbak niet kende, maar dat valt gelukkig ook mee. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Doge schreef:
    Laat je het nog weten als 'ie mag blijven? ;3


    Yeah sure. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kittens kunnen trouwens wel scherpe tandjes hebben en een beetje bijterig zijn, verschilt per kat tho, maar dan moet je gewoon duidelijk 'AU' of iets dergelijks roepen en dan stoppen ze direct als het goed is. Desnoods herhalen. Heb ik net gelezen in een Hart voor Dieren tijdschrift ;3


    26 - 02 - '16

    Aww. ^^
    Maar nu je een Fíli hebt, moet je eigenlijk ook een Kíli hebben. Bereid je maar vast voor op een tweede kat. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan