• … en nu loopt er toch echt één in huis rond. :’)

    Mijn man zeurt al maanden om een kat, maar ik heb er echt een hekel aan… Toch wilde het lot dat er al een paar dagen zo’n beestje in de tuin van mijn ouders zat en guess what… ik heb me nu toch door die smekende blikken laten overhalen. :x

    Maar kijk toch eens… zo’n lief ding zou niemand toch op straat laten liggen? :O



    Ik heb hem Fíli genoemd en heel stiekem hoop ik dat zijn eigenaar zich niet laat horen. :x
    Al ben ik wel zo braaf om onze vondst over Facebook te verspreiden. (A)

    Hehe nou ja, dat wilde ik even delen ^^
    Altijd gezegd dat ik nóóit een kat zou nemen en zie nu eens. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Constantine schreef:
    (...)
    Geen idee, wandelaars zagen dat hij vast zat in de heg. We hebben geen idee of hij een eigenaar had, we hebben in de straat gevraagd of iemand een kat kwijt was en hebben het op facebook gezet, maar niemand kwam of reageerde. Dus uiteindelijk hebben we m maar gehouden;p


    Awh, dus een happy ending!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En? Al reactie gehad of niet? :Y)

    Nee, dan meld ik het wel haha. Nog een week wachten. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ahh wat een schatje.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    OakenshieId schreef:
    Nee, dan meld ik het wel haha. Nog een week wachten. (:


    Spannend!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    OakenshieId schreef:
    Nee, dan meld ik het wel haha. Nog een week wachten. (:


    Fingers crossed!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nou de twee weken zijn voorbij en niemand heeft Fíli opgehaald, dus hij is nu officieel van ons. ^^
    Helaas is hij eergisteren begonnen met op bed plassen - echt huilen.
    Om bij onze buitendeur te komen moet hij door de slaapkamer heen dus ik kan hem er ook niet gewoon weghouden. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Nou de twee weken zijn voorbij en niemand heeft Fíli opgehaald, dus hij is nu officieel van ons. ^^
    Helaas is hij eergisteren begonnen met op bed plassen - echt huilen.
    Om bij onze buitendeur te komen moet hij door de slaapkamer heen dus ik kan hem er ook niet gewoon weghouden. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?


    Ehm, een kattenbak?

    Waarschijnlijk is hij de boel aan het markeren, idk, mijn vier poezen doen het niet, dus ik heb er geen verstand van.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Awh wat een lieverdje!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Churchill schreef:
    (...)

    Ehm, een kattenbak?

    Waarschijnlijk is hij de boel aan het markeren, idk, mijn vier poezen doen het niet, dus ik heb er geen verstand van.


    Ja, een kattenbak hebben we. :')
    En dat ging tot eergisteren ook prima.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat super dat jullie haar mogen houden! Hmmm... Je moet denk ik de kattenbak zo dicht mogelijk bij de slaapkamer houden, als je niet wil dat die in de slaapkamer staat moet hij gewoon zo dicht mogelijk er bij, denk ik. Als hij het vaker doet dan zit die geur al in het dekbed en gaat het wennen om daar te plassen. Ze vinden azijngeur vreselijk maar volgens mij is dat niet zo lekker op je bed :') En sommige van mijn katten vonden het heerlijk als de kattenbak met chloor was schoongemaakt, trekt heel erg aan, maar dat hadden ze ook niet allemaal dus weet niet of dat werkt met Fili. Een sprei over het bed leggen wil ook nog wel eens helpen, maar dan moet hij zich natuurlijk daar niet tot aangetrokken voelen...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    De kattenbak stond al best wel dichtbij, gezien ik niet zo'n groot huis heb. Een sprei zou misschien wel werken, maar hij zoekt net de plekjes waar geen deken ligt, tussen de hoofdkussens in of in een hoek van het voeteneind. Ik zag op internet al dat ze ook weg zijn van wasverzachter dus de volgende keer was ik dat wel zonder en verder mag hij pas over een week naar buiten, dus tot die tijd houden we hem maar niet in de slaapkamer en hopen we maar dat het daarna over is. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Succes! (cat) Hopelijk werkt de wasverzachter enzo :3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    OakenshieId schreef:
    Nou de twee weken zijn voorbij en niemand heeft Fíli opgehaald, dus hij is nu officieel van ons. ^^
    Helaas is hij eergisteren begonnen met op bed plassen - echt huilen.
    Om bij onze buitendeur te komen moet hij door de slaapkamer heen dus ik kan hem er ook niet gewoon weghouden. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?


    Wat geweldig dat je hem mag houden! Balen van het plassen, maar hopelijk gaat dat vanzelf goed.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Straf je hem er wel goed voor? Dan leren ze het snel af namelijk. Moet je het wel consistent bij alle stoute dingen doen natuurlijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.