• … en nu loopt er toch echt één in huis rond. :’)

    Mijn man zeurt al maanden om een kat, maar ik heb er echt een hekel aan… Toch wilde het lot dat er al een paar dagen zo’n beestje in de tuin van mijn ouders zat en guess what… ik heb me nu toch door die smekende blikken laten overhalen. :x

    Maar kijk toch eens… zo’n lief ding zou niemand toch op straat laten liggen? :O



    Ik heb hem Fíli genoemd en heel stiekem hoop ik dat zijn eigenaar zich niet laat horen. :x
    Al ben ik wel zo braaf om onze vondst over Facebook te verspreiden. (A)

    Hehe nou ja, dat wilde ik even delen ^^
    Altijd gezegd dat ik nóóit een kat zou nemen en zie nu eens. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    Aww. ^^
    Maar nu je een Fíli hebt, moet je eigenlijk ook een Kíli hebben. Bereid je maar vast voor op een tweede kat. :Y)


    Haha. Ja, dat had ik al gezegd tegen m'n man, dat áls er ooit een tweede komt, hij wel Kíli moet heten. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo lief!(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat een schatje! Was hij niet gechipt? Ik dacht dat ze dat ook met katten deden, of zijn dat alleen honden?


    “Love is a contradiction.”

    Shadowhunters schreef:
    Wat een schatje! Was hij niet gechipt? Ik dacht dat ze dat ook met katten deden, of zijn dat alleen honden?

    Ik ga vanmiddag naar de dierenarts om dat te laten nakijken. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat cute! Ik hou ook niet van katten, mijn zusje juist weer wel. Al ben ik bang voor die beesten...
    Geef mij maar een hond. :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb er nu vier :X


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wat een lieverd! (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Doge schreef:
    Kittens kunnen trouwens wel scherpe tandjes hebben en een beetje bijterig zijn, verschilt per kat tho, maar dan moet je gewoon duidelijk 'AU' of iets dergelijks roepen en dan stoppen ze direct als het goed is. Desnoods herhalen. Heb ik net gelezen in een Hart voor Dieren tijdschrift ;3

    Een vriendin van mij was zo handig om haar kitten te laten bijten op haar vinger, als spelen zegmaar. Nu haap ik dat het later geen bijtende kat wordt, al is die kans wel groter nu... ;3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Zelf zou ik ook heel graag een kat willen, maar mn moeder is allegrisch, dus dat wordt nog minstens 5 jaar wachten... :(
    Misschien kan ik een kamerkat proberen? hahaha.
    Andere vriendin heeft een kat die niet verder is gekomen dan het huis en het balkon. Die is ook nooit een andere kat tegengekomen. Dus kamerkat zou wel mogelijk kunnen zijn opzich... naaah, toch maar niet.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat een schatje! Ik denk dat ik me maar voor ga doen als de eigenaar en 'm mee neem (a')


    † Love? I want to sleep.

    Aah, wat schattig c:

    Satana schreef:
    Wat een schatje! Ik denk dat ik me maar voor ga doen als de eigenaar en 'm mee neem (a')


    Voor zulke mensen ben ik dus best bang, als ik foto's zou gaan verspreiden. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn opa en oma wonen in Frankrijk en vorig jaar waren we daar, net als dit jaar, op vakantie. We hadden toen ook een zwerfkatje opgepikt omdat het de hele tijd in de bosjes en ons raam zat te miauwen :') Maar ze was niet bang voor mensen en zo dus we waren bang dat ze een eigenaar had. Bij de dierenarts geweest en die zei dat ze echt een zwerfkatje was, dus meestal helpt een bezoekje aan de dierenarts want die kunnen dat wel zien. Overigens wil ik graag weten of je de kleine Fili mag houden, dus laat het weten ;3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aaw, zo lief! Hij lijkt zelfs op fili


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nou, Fíli was nog niet gechipt!
    Ik moest hem melden bij zo'n website voor verdwenen huisdieren en als daar niet binnen twee weken wordt gereageerd is hij van ons. Duimen dus. ;O


    Every villain is a hero in his own mind.