• … en nu loopt er toch echt één in huis rond. :’)

    Mijn man zeurt al maanden om een kat, maar ik heb er echt een hekel aan… Toch wilde het lot dat er al een paar dagen zo’n beestje in de tuin van mijn ouders zat en guess what… ik heb me nu toch door die smekende blikken laten overhalen. :x

    Maar kijk toch eens… zo’n lief ding zou niemand toch op straat laten liggen? :O



    Ik heb hem Fíli genoemd en heel stiekem hoop ik dat zijn eigenaar zich niet laat horen. :x
    Al ben ik wel zo braaf om onze vondst over Facebook te verspreiden. (A)

    Hehe nou ja, dat wilde ik even delen ^^
    Altijd gezegd dat ik nóóit een kat zou nemen en zie nu eens. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Nou, Fíli was nog niet gechipt!
    Ik moest hem melden bij zo'n website voor verdwenen huisdieren en als daar niet binnen twee weken wordt gereageerd is hij van ons. Duimen dus. ;O


    Pff gelukkig dat ze niet gechipt was! Nu maar hopen dat die site ook niks oplevert... (A) Houd ons op de hoogte! :Y)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 7:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Handles schreef:
    Gossie, wat een lieverdje. ;3


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik ben ook niet echt een kattenmens, maar dit vind ik toch wel een dotje.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Voor zulke mensen ben ik dus best bang, als ik foto's zou gaan verspreiden. xD

    Oh ja, daar zou ik ook bang voor zijn als het zo'n schattig katje was, haha xd. Alleen die twee weken nog volhouden, dus je kunt 't (:


    † Love? I want to sleep.

    Ahw, wat een schatje!

    Een aantal maanden geleden kwamen er wandelaars bij ons langs, die een katje hadden gevonden die vast zat in de heg, en of 'ie van ons was. Nope, hij was niet van ons, maar zo'n klein schatje laat je toch niet achter?



    En mijn vriend, die overigens wel graag een kat wilde hebben, heeft er zo'n twee weken geleden samen met mij eentje uit het asiel gehaald c: Ook echt een snoepje c:


    Inspiration can hit you any time

    OakenshieId schreef:
    Nou, Fíli was nog niet gechipt!
    Ik moest hem melden bij zo'n website voor verdwenen huisdieren en als daar niet binnen twee weken wordt gereageerd is hij van ons. Duimen dus. ;O

    Oh, dan duim ik met je mee! Ik bedoel, als je zo'n diertje eenmaal in huis hebt, ga je je er toch aan hechten, bewust of onbewust. Ik hoop voor jullie dat jullie Fili mogen houden (: Is t eigenlijk een jongen of meisje? Enig idee hoe oud hij of zij is?


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Oh, dan duim ik met je mee! Ik bedoel, als je zo'n diertje eenmaal in huis hebt, ga je je er toch aan hechten, bewust of onbewust. Ik hoop voor jullie dat jullie Fili mogen houden (: Is t eigenlijk een jongen of meisje? Enig idee hoe oud hij of zij is?


    Het is een jongen en hij is ongeveer 5 maanden oud. (:
    En we zijn er nu al behoorlijk aan gehecht. Ik weet zeker dat mijn man het niet droog gaat houden als hij toch weg moet. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Constantine schreef:
    Ahw, wat een schatje!

    Een aantal maanden geleden kwamen er wandelaars bij ons langs, die een katje hadden gevonden die vast zat in de heg, en of 'ie van ons was. Nope, hij was niet van ons, maar zo'n klein schatje laat je toch niet achter?



    En mijn vriend, die overigens wel graag een kat wilde hebben, heeft er zo'n twee weken geleden samen met mij eentje uit het asiel gehaald c: Ook echt een snoepje c:



    Wat is er met dat jonge poesje gebeurt dan? :o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ahwww


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Wat een lieverd! Maar ja, ik ben dan ook een grote kattenfan.


    Tijd voor koffie.

    Disnerd schreef:
    (...)

    Wat is er met dat jonge poesje gebeurt dan? :o

    Geen idee, wandelaars zagen dat hij vast zat in de heg. We hebben geen idee of hij een eigenaar had, we hebben in de straat gevraagd of iemand een kat kwijt was en hebben het op facebook gezet, maar niemand kwam of reageerde. Dus uiteindelijk hebben we m maar gehouden;p


    Inspiration can hit you any time

    Mijn moeder ook niet, nu hebben we er 4, haha


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Super lief!
    Hij lijkt precies op één van mijn katten die is komen aanlopen.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Wat een snoepje!
    Ik heb ook een huisdier, namelijk een hond:


    Ze heet Bibi en is 9 jaar oud.

    Binnenkort krijg ik mijn eigen hond:


    Hij heet Gorby en hij is ongeveer 4 jaar oud. Dat is echter niet zeker omdat hij gevonden is op straat, zijn geboortedatum is dus niet zeker.

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 aug 2014 - 11:23 ]


    Life is hard and then we die

    Wat lief :3 Wat goed van je ook ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque