• Heyhey! Heb al een tijdje niet meer gedaan aan RPG's. But I'm back! Hoop dat jullie deze RPG leuk vinden. Voor 5SOS en/of TFIOS-fans is deze zeker aan te raden, naar mijn idee.

    Verhaallijn

    Vier vriendinnen hebben elkaar ontmoet in een kankerziekenhuis. Hoe? Alle vier lijden ze aan deze verschrikkelijke ziekte, elk op hun eigen manier. De meiden hebben één gezamenlijke passie: het lezen van The Fault in Our Stars, hun lievelingsboek. Met de een gaat het beter dan met de ander, maar toch zijn ze alle vier lid van een slaapwekkende praatgroep, waar ze volgens henzelf niks te zoeken hebben. Totdat er vier jongens (het lijkt me duidelijk wie deze jongens zijn XD ) de praatgroep komen bezoeken, alle vier hebben ze kanker overleefd. Na een saai uur praten over de strijden die je hebt overleefd en hoe je nog steeds vecht tegen de tumoren, leren de jongens ieder een meisje kennen. Er ontstaan 4 lovestories, elk op hun eigen manier. Just like The Fault in Our Stars.


    Rollen:

    Luke Robert Hemmings: Gereserveerd LoveHemmings
    Ashton Fletcher Irwin: Gereserveerd Mashtonx
    Michael Gordon Clifford: Gereserveerd MikeyClifford
    Calum Thomas Hood: Gereserveerd Dakruon

    Meisje: Mavey Chanel Gómez Whisperings
    Meisje: Sadie Lynn Beckett Thaluke
    Meisje: Chiara Alice Sanchez Depayx
    Meisje: Katharina Favre Banshees

    Voor de duidelijkheid, de jongens hebben kanker overleeft en de meiden lijden nog steeds aan deze ziekte.

    Invullijstje:

    Jongens:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wanneer werd de kanker geconstateerd:
    Hoelang genezen:
    Welk soort kanker:
    Status: (hoe het nu gaat)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:

    Naam:
    Leeftijd:
    Wanneer werd de kanker geconstateerd:
    Welk soort kanker:
    Status: (hoe gaat het nu)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Als jullie wat missen in het invullijstje, geef het aan!

    Regels:

    - Minimaal 7 regels, 200 woorden.
    - Met leestekens en hoofdletters typen wordt op prijs gesteld
    - Houd het realistisch! Liefde groeit. Dus niet dat na de eerste dag er direct een stel is gevormd.
    - OOC graag met haakjes.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Is dit voor jou niet haalbaar: graag doorgeven.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter enz.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Alleen ik, Whisperings maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan, tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    - Koppels worden gemaakt via een namenkiezer, dus (voorbeeld) mocht jouw personage gekoppeld zijn met Calum, laat dan geen liefde bloeien tussen haar en Ashton. (Nogmaals, voorbeeld XD)
    - HAVE FUN (:

    Als jullie iets missen, geef het door! Ik probeer niet alles over te nemen uit TFIOS, ik vind het gewoon een geweldig verhaal!

    "Okay?"
    "Okay."

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 19:42 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik heb voor Sadie, baarmoederhalskanker gebruikt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Katharina heeft Alvleesklierkanker met uitzaaiingen in de lever


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    mag ik vragen of het echt een een op een rpg word? want ik lees nu pas goed van leren de jongens ieder een meisje kennen. Er ontstaan 4 lovestories, elk op hun eigen manier. want ik hou er niet van om enkel met een persoon te rpg'en als je met een groep een verhaal volgt. vandaar. dus als dat echt het geval is, schrijf ik me uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    MikeyClifford schreef:
    mag ik vragen of het echt een een op een rpg word? want ik lees nu pas goed van leren de jongens ieder een meisje kennen. Er ontstaan 4 lovestories, elk op hun eigen manier. want ik hou er niet van om enkel met een persoon te rpg'en als je met een groep een verhaal volgt. vandaar. dus als dat echt het geval is, schrijf ik me uit.


    Nee, nee, zeker niet! Het spijt me als meer mensen dat denken, want dit is niet het geval. Het is zo dat die meiden de jongens leren kennen en ieder een eigen lovestory hebben, maar de meiden zijn wel vriendinnen en de jongens gewoon vrienden. Verder kan jouw personage ook beste vrienden zijn met iemand aan wie hij/zij niet is gekoppeld. We RPG'en wel met z'n allen. Ook is dit zodat mensen gewoon door kunnen schrijven, wanneer iemand er een paar dagen niet is.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Katharina ga ik morgen aanpassen en afmaken. Dat gaat hem vandaag niet meer worden want heb de hele avond al last van hoofdpijn.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Maenaden schreef:
    Katharina ga ik morgen aanpassen en afmaken. Dat gaat hem vandaag niet meer worden want heb de hele avond al last van hoofdpijn.


    Is goed! Beterschap!! xx


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    Is goed! Beterschap!! xx

    Thanks,

    alleen nog uiterlijk en extra en dan is Katharina echt af.
    Alleen komt dat morgen pas want ik ga slapen.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Ik ben de laatste paar dagen echt gemarteld door school. Mijn gym docent vindt het blijkbaar normaal om ons meer dan een half uur achter elkaar te laten rennen nadat ik ook al meer dan een uur naar school heb gefietst. Kortom; Ik ben van plan de rol nog in te vullen maar voel me nu echt kapot. Ik ben morgen vroeg vrij dus zal dan een groot stuk maken!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 16:27 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Meanaden went Banshees


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Als jullie nog iemand zoeken, wil ik Calum wel.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Heeft het nog zin om mijn personage af te maken of gaat dit niet meer door?


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light