• Wat als iedereen ter wereld een strip op hun pols had zitten die zei hoe lang het nog duurde tot je je soulmate zou tegenkomen? Wanneer de teller op 0 staat kom je hem of haar tegen. Je weet niet wie het is, hoe hij of zij heet of hoe hij of zij eruit ziet. Je weet alleen dan op dat moment jullie beide tellers op 0 komen te staan. Het kan gebeuren op ieder moment van de dag. In de bus naar school, tijdens het boodschappen doen of tijdens het uitgaan in je favoriete club.
    Deze RPG gaat over een aantal jongeren uit gewone arbeidersgezinnen. Na hun middelbare school hebben deze jongeren geen idee wat ze moeten doen. De meesten werken nu maar in supermarkten of cafe's tot ze weten wat ze met hun leven willen. Hun ouders hebben er wel genoeg van en besluiten ze naar een kamp te sturen om uit te vinden wat ze willen met hun toekomst... Maar wat als ze daar aankomen en meer blijken te vinden dan alleen een carrière plan? Al hun tellers vallen namelijk op 0, maar als ze dat eenmaal ontdekken is het te laat en weten ze niet wie van hun nou eigenlijk elkaar's soulmate is. Het kamp wordt dus niet alleen een kans op een goede baan, maar ook een op ware liefde, maar hoe vogel je uit wie dat is...?


    Rollen:
    blue]jongen[/blue] / [pink]meisje[/pink
    [Naam - Speler - Waar te vinden]
    - Noah Samuel David Whinter - Lazulis - 1,3
    - Sal Pokota - Shuuya - 1,2
    - Keon Dan Rankin - JamesPotter - 1,3
    - Rafaell Cesar Bergström - BoterBabbelaar - 1,2
    - Connor Caley Fitzgerald - FaultInOurStars - 1,4
    - Christopher "Chris" Drew O'Nelli - Magnus - 1,5
    - Blake Juan Alvaro - Torquay - 1,10
    - Goce Ward - geleninja - 1,8
    - Scott Edward Heems - wizardnightM - 1,17
    - Djozie Navaaio Jones - DanielInTheDen - 1,1
    - Ellison Breakway - Nuevo - 1,4
    - Alicia Maria Johnson - Depayx - 1,2
    - Mirela Agatha Costa - Phortion - 1,2
    - Anastasia 'Anna' Montlin Bake - ArianatorXx - 1,4
    - Aylin Sam Moore - Gwyn - 1,8
    - Holly Samantha Dawn - DreamerN - 1,16



    Koppels:
    - Noah - Aylin
    - Sal - Rafaell
    - Keon - Ellison
    - Connor - Alicia
    - Chris - Mirela
    - Blake - Djozie
    - Goce - Holly
    - Anna - Scott



    Kamerindeling:
    - Noah - Connor
    - Sal - Blake
    - Keon - Chris
    - Rafaell - Goce
    - Holly - Scott
    - Djozie - Alicia
    - Ellison - Mirela
    - Anna - Aylin



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit ookal vind je je soulmate. Ook kan je niet zeker zijn wie je soulmate is als je met een iemand een kort gesprekje hebt gehad.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen DanielInTheDen maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Kampschema:
    9.00-9.30 - ontbijt, hiervoor dienen alle kampgasten aangekleed en gewassen te zijn en alle kamers netjes te zijn achtergelaten.
    9.30-11.30 - activiteit
    11.30-12.30 - vrije tijd
    12.30-13.00 - lunch, hiervoor dient alles van de ochtendactiviteit en de vrije tijd activiteiten te zijn opgeruimd.
    13.00-16.00 - activiteit
    16.00-18.00 - vrije tijd
    18.00-19.00 - diner, hiervoor dient alles van de middagactiviteit en de vrije tijd activiteiten te zijn opgeruimd.
    19.00-21.00 - vrije tijd
    21.00-22.00 - nabespreking van de dag
    22.00-9.00 - alle kampgasten zijn in hun eigen kamers en komen hier niet uit. Er heerst rust op het terrein en het hele terrein is netjes.



    Het begin:
    Alle jongeren komen aan op het kamp in de afgelegen bossen aan de voet van het Jotunheimen gebergte in Noorwegen en zijn gezellig wat met elkaar aan het kletsen voor het grote kampgebouw. Op een bord aan de zijkant hangt een lijstje met de kamerindeling en met het kampschema, wat bij het diner in zal gaan. De kamers zijn kleine boomhutjes voorzien van 2 bedden, 1 boven en 1 beneden, een zithoekje en een kleine badkamer. Zo kan de kampstaf ook in de gaten houden of na 10 uur alle jongeren op hun kamers zijn en blijven. De jongeren leren elkaar langzaam beter kennen en alles is leuk... Tot een van de jongeren opmerkt dat zijn of haar teller op 0 staat, waarop de rest ook kijkt en de verwarring toeslaat...[Dit geef ik nog aan]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 16:13 ]


    Bowties were never Cooler

    { Waar is iedereen x) Daarmee bedoel ik waarom is het zo stil in het topic? }


    Credendo Vides

    [Hier. Ik reageer vanmiddag of morgen]


    Bowties were never Cooler

    DreamerN schreef:
    { Waar is iedereen x) Daarmee bedoel ik waarom is het zo stil in het topic? }



    (ik reageer vandaag nog^^ had het een beetje druk...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Djozie Navaaio Jones
    Ik bevroor toen ik erachter kwam dat mijn teller op 0 stond. Inmiddels bleek wel dat er een stuk meer mensen daar last van hadden... Inclusief de rokkenjager naast me. Steeds meer kwamen erachter. Toch werd ik ondanks mijn verwarring en lichte paniek, merkte ik zeker dat Blake leek te breken. Inmiddels kende ik zijn verhaal en was het dus wel duidelijk dat dit voor hem een flink dingetje was. Hij had gemist, wat hij niet had mogen missen, waarom hij hier was. Ik draaide me naar de jongen toe en zag hem me aankijken met verwarring in zijn ogen. Door zijn woorden pakte ik voorzichtig zijn hand om er een zacht kneepje in te geven. "Het komt wel goed." zei ik zacht voor ik luisterde naar zijn volgende woorden en zijn masker af zag vallen. Hij zag er eigenlijk direct uit als een klein en breekbaar jongetje. "Het lukt echt wel, Blake. We zijn hier met niet zo veel, dus de juiste vinden lukt ook nog wel. Het is geen vol winkelcentrum ofzo. Ik zal je er mee helpen als je wil. Beloofd." zei ik met een scheve glimlach. Ik haalde mijn andere hand voor mijn haren en kneep nog eens zacht in zijn hand. "Kom, dan gaan we wat eten halen. Het komt goed, maar dat gaat niet zonder wat eten in je maag." Ik voelde op een of andere manier een soort beschermingsdrang tegenover hem, zeker als hij zich zo kwetsbaar opstelde. Ik wilde niet dat hem een haar werd gekrengt. Ik maakte niet even makkelijk vrienden, maar Blake voelde toch nu al als een goede vriend. We konden dan wel flink tegenover elkaar uitvallen, nu al, maar wel leken elkaar volgens mij ook wel te begrijpen. Ik nam hem rustig mee richting de balie. Daar liet ik hem pas los en pakte twee dienblaadjes.Eentje voor mij en eentje voor Blake. Tja, ik kon flink een bitch zijn, afstandelijk en keihard, maar zodra je daardoor was kom ik erg zorgzaam zijn en me erg moederlijk opstellen. Ondanks dat ik geen moeder wilde zijn op mijn 16e, was ik niets anders dan de meeste reizigersmeisjes en wilde ik later ook gewoon een gezin en niet al te laat in mijn leven. Ik keek op naar Blake en aaide zacht over zijn kaak, in de hoop hem net iets meer gerust te stellen. Rustig pakte ik twee bordjes en schoof de twee dienblaadjes een stukje door, zodat de kantinejuf ons diner op kon scheppen. Ik hoefde niet erg veel, dus bij ongeveer de helft, nog net iets minder, van Blake zijn portie stopte ik haar. Meer zou ik echt niet door mijn strot krijgen. Dit was al wat veel, maar goed. Ik zou wel wat laten liggen, of hem wat toestoppen. Ik was namelijk echt geen grote eter en zeker niet met dit soort eten. Nee, vet was ik geensinds en ik kon best wat meer vlees op mijn botten hebben, zelfs als jockey, maar ik had gewoon niet meer trek. Niemand dwong me ook meer te eten, dus ik at nogsteeds dezelfde porties als toen ik 6 was. Zolang het goed ging en ik niet flauwviel hoefde ik ook echt niet meer. Volgens de doctor was ik ook wel ver onder gemiddels qua gewicht, en wat onder gemiddelt qua lengte, maar zolang het niet lager werd hoefde ik er niets aan te doen. Gelukkig, want ik had geen eetstoornis en dan hoefde ik ook echt neit daarvoor behandelt te worden, gewoon omdat ik geen trek meer had.


    Bowties were never Cooler

    DreamerN schreef:
    { Waar is iedereen x) Daarmee bedoel ik waarom is het zo stil in het topic? }

    {Ik wacht op degenen waarmee ik in gesprek ben (; }


    “To live will be an awfully big adventure.”