• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    wat was dit ookalweer

    Hopelijk krijg ik de SA af tijdens het 8e. Ik heb inspiratie!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw, inspiratiee kom terug alsjeblieft :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    So tired of your lies.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    And there goes my good mood.
    Could've seen this coming.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 13:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh! Mens het is geen abracadabra wat ik zeg! Hoe moeilijk is het nou te begrijpen dat ik geen tijd heb om het voordat ik moet werken te doen en daarom zo belangrijk is dat ik het morgen doe! Omdat ik morgen vrij ben AAARGH!!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Boarding passes uitgeprint, wiehieeee. Ik kan niet wachten! Beetje jammer dat ik morgen al wel om 3 uur op moet staan om me klaar te maken en te vertrekken :l

    Ugh, ouders.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I know it will happen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, schijnheilig secreet.
    Natuurlijk betrek je hem er ook opnieuw bij, alsof het een verrassing is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn ak leraar lijkt verdomt veel op Levi Rivaille D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh - okay. Die zombies gaan er echt aan met een deken en een vork met etensbord. (krul)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 16:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Andria schreef:
    Boarding passes uitgeprint, wiehieeee. Ik kan niet wachten! Beetje jammer dat ik morgen al wel om 3 uur op moet staan om me klaar te maken en te vertrekken :l


    Dunno where you're going, but I hope you'll enjoy it. :') Goede en spoedige reis gewenst en hopelijk een fantastische vakantie! En uhm, alvast welterusten. :'P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ^Shit, ik heb een telefoon en een muis... Ik hoop maar dat ze niet tegen de flashlight op mijn telefoon kunnen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    ^Shit, ik heb een telefoon en een muis... Ik hoop maar dat ze niet tegen de flashlight op mijn telefoon kunnen.

    Hahaha, ik steek gewoon mijn vork in zijn oog. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hahaha, ik steek gewoon mijn vork in zijn oog. :'D


    Dat werkt een stuk beter, hahaha.


    Your make-up is terrible