• Hallo allemaal,
    De uitslag van de verkiezingen is bekend! Helaas heeft slechts 25% van de vorige stemmers nogmaals hun stem uitgebracht, wat erg jammer is. Er is helaas niets aan te doen.

    Ik wil iedereen bedanken die wel enthousiast heeft meegedaan. Ik zal de top drie per categorie vermelden. Mochten de deelnemende finalisten weten hoeveel procent van de stemmen ze hadden, dan kunnen ze me altijd een berichtje sturen!

    Bekende personen:
    Op de eerste plaats… Dear Diary, door HarrysWife met 35% van de stemmen!

    Het gaat over een meisje Allison die keeks maakt met haar beste vriendin Chantal.Die keeks worden vaak bekeken en ook door Harry Styles en Luke Hemmings.Maar wat gebeurd er al Luke een reactie plaats onder een keek?


    Op de tweede plaats… The Bet, door Biebshemmo met 25% van de stemmen!
    Elizabeth verhuist naar Australië voor het werk van haar moeder, op hier nieuwe school krijgt ze te maken met player Luke die haar voor een weddenschap in bed wil krijgen.


    En op de derde plaats… Between beauty and books, door Stylinson met 11.5% van de stemmen!
    "Why won't you stand up for yourself?" She whispered softly as she gave him a small white tissue.
    "Because I- I can't.." His voice is soft, like a whisper and has this certain melody in it, just like it always has.
    He takes the tissue out of her hand and tries to stop his nose from bleeding, as his hands are shaking.
    "Ofcourse you can." She reaches for his hands and helps to get him of the cold ground while he is still shaking and his face is pale, as if he had just seen a ghost, scared.
    " I will help you, Harry.."


    Fictieve personen:
    Op de eerste plaats… Courage en het vervolg Eclipse of Hearts, door Peredhel met 44% van de stemmen!
    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Op de tweede plaats… The Daily Prophet, door Maovesa met 24% van de stemmen!
    Een digitale variant van de Daily Prophet krant, die voorkomt in de Harry Potter reeks. Hij verschijnt elke dag en er staan leuke weetjes, Harry Potter story's en quizzen, fanarts en quotes in.


    En op de derde plaats… The Arrow of the Silver Dragon, door Laleah met 12% van de stemmen!
    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Majestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart


    Onbekende personen

    Op de eerste plaats… The Doll maker, door Macabre met 25.9% van de stemmen!
    'I've always liked dolls. There's just something special about them - I can't figure out what it is. Maybe it are the eyes, big, beautiful, yet frightening and... empty. Perhaps it is their skin, pale - like snow, or as if they'd been dead for a long time.

    I've always liked dolls. Since I was a little girl. They have no feelings, like I never had them either. Maybe it's because my dad ended up in jail when I was only five years old, or because my mom never really cared about me. No, she only paid attention to her boyfriends. She had another one every two weeks. I suspect that she stole their money to buy drugs, but I still don't know for sure.

    I've always liked dolls. I like them so much that I want to be a doll maker myself, but in a different way. A new way. And I'm going to tell you all about it.'


    Op de tweede plaats… Observaties van een muurbloem, door niniwa1 met 22.2% van de stemmen!
    De zestienjarige Jessica is geen opvallend persoon. Nooit geweest, eigenlijk. Wanneer ze de zomer doorbrengt bij een vriendin van haar moeder thuis, wordt sociaal contact onvermijdelijk. Meestal verdwijnt ze haast tussen de lichtvoetige Apple, vrijzinnige Tamara, hartenbreker Gabriel en de mysterieuze Charlie. Voor haar jeugdvriend Ryan is ze wel zichtbaar. Maar hem kan ze ook niet alles wat ze ziet, vertellen.
    Want in het strandhuis bereikt het drama een kookpunt en Jess wordt een kluis vol geheimen..


    En op de derde plaats… The Lost Mermaid, door Ron_Weasley met 16,7% van de stemmen!
    Emily is een jonge zeemeermin die moeite heeft om zich aan de strenge regels van haar ouders te houden. Soms lijkt het alsof ze haar geen enkele vrijheid gunnen en de vrolijke, nieuwsgierige en enthousiaste zeemeermin heeft die ruimte juist zo erg nodig.
    Pas als ze erachter komt waarom al die regeltjes er eigenlijk zijn, begint ze begrip voor haar ouders te krijgen. Maar dan slaat het noodlot toe…


    De winnaars zullen hun prijs van Square ontvangen! Gefeliciteerd allemaal. (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 9:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waarom mag je eigenlijk niet op je eigen verhaal stemmen? Politici mogen tijdens de verkiezingen toch ook op zichzelf stemmen?


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Waarom mag je eigenlijk niet op je eigen verhaal stemmen? Politici mogen tijdens de verkiezingen toch ook op zichzelf stemmen?


    Het hele doel van deze verkiezingen was dat je niet altijd probeert om je eigen verhaal onder aandacht te brengen, maar dat van anderen.
    En persoonlijk vind ik het een beetje arrogant om je eigen verhaal het beste van verhaal van Quizlet te noemen, maar dat terzijde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ^ Ook kan een stem hier veel meer betekenen dan bij politieke verkiezingen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat, er zijn gewoon meerdere van mijn verhalen door. Wow, haha, wat gaaf. Maar goed, ik ga nu even tegen mezelf stemmen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat, er zijn gewoon meerdere van mijn verhalen door. Wow, haha, wat gaaf. Maar goed, ik ga nu even tegen mezelf stemmen. :'D


    Ja, drie maar liefst. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stiekem vind ik het oprecht heel erg indrukwekkend dat mijn verhaal gewoon door is naar de finale, want het is nou niet bepaald het meestgelezen verhaal in de lijst. Yaaay. :'D

    Ik heb ook gestemd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Moet het niet zondag 14 september of maandag 15 september zijn?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eigenlijk moet het de vijftiende zijn ja. Maar goed ik moet maandagochtend vroeg op, dus kleine kans dat ik zondagnacht al werkelijk de poll sluit. Dus mogelijk zijn er maandagochtend in de vroege uurtjes ook nog kansen om te stemmen haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    Eigenlijk moet het de vijftiende zijn ja. Maar goed ik moet maandagochtend vroeg op, dus kleine kans dat ik zondagnacht al werkelijk de poll sluit. Dus mogelijk zijn er maandagochtend in de vroege uurtjes ook nog kansen om te stemmen haha.

    Nou ja, er staat in de beginpost zondag 15 september. Daarom vroeg ik het me af, maar dat is logisch ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh jeetje. Ik ben ook wel lekker wakker. Het moet zondag 14 september zijn. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ehm... Ik weet niet of en hoe ik het moet zeggen, maar ik denk dat er best wel erg wordt vals gespeeld... Ik vond dit echt een super leuk initiatief. Echt leuk dat Peredhel dit wilde doen. Door users, voor users en dan vind ik het echt huilen dat er zo erg misbruik van wordt gemaakt... Wil je dan zó graag winnen? Of ben je gewoon zo gierig dat je die credits wil die twee lieve users wilden schenken aan de rechtmatige winnaar?

    Ik moet zelf nog stemmen, dus ik was - misschien ook niet helemaal fair wat betreft de onafhankelijkheid van de stemmen - de polls aan het bijhouden. Dus ik keek zo af en toe even in de recente activiteit om te zien waar er op werd gestemd en toen zag ik dat zéér nieuwe accounts op de polls stemden en vervolgens niet meer online waren... Ik heb dus alleen maar bij Fictieve Personen gestemd, omdat ik daar in de keren dat ik keek, geen rare dingen ben tegengekomen.

    Hieronder zie je de printscreens van de recente poll-activiteit. Iedereen kon het al die tijd al zien, dus, ik vind dat mijn conclusie het waard is om aangehoord te worden.







    Klik op de afbeelding voor een grotere.

    Dat is wel erg toevallig. Je registreren, een minuut later één verkiezingspoll invullen terwijl je die stories - in theorie - dus niet eens gelezen zou kunnen hebben en dan weer offline gaan.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 23:02 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Het gaat hier overigens om de accounts " Percipient ", " cliffordscock" en " fievrebiebre ".


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Renkinjutsushi schreef:
    Ehm... Ik weet niet of en hoe ik het moet zeggen, maar ik denk dat er best wel erg wordt vals gespeeld... Ik vond dit echt een super leuk initiatief. Echt leuk dat Peredhel dit wilde doen. Door users, voor users en dan vind ik het echt huilen dat er zo erg misbruik van wordt gemaakt... Wil je dan zó graag winnen? Of ben je gewoon zo gierig dat je die credits wil die twee lieve users wilden schenken aan de rechtmatige winnaar?

    Ik moet zelf nog stemmen, dus ik was - misschien ook niet helemaal fair wat betreft de onafhankelijkheid van de stemmen - de polls aan het bijhouden. Dus ik keek zo af en toe even in de recente activiteit om te zien waar er op werd gestemd en toen zag ik dat zéér nieuwe accounts op de polls stemden en vervolgens niet meer online waren... Ik heb dus alleen maar bij Fictieve Personen gestemd, omdat ik daar in de keren dat ik keek, geen rare dingen ben tegengekomen.

    Hieronder zie je de printscreens van de recente poll-activiteit. Iedereen kon het al die tijd al zien, dus, ik vind dat mijn conclusie het waard is om aangehoord te worden.

    Dat is wel erg toevallig. Je registreren, een minuut later één verkiezingspoll invullen terwijl je die stories - in theorie - dus niet eens gelezen zou kunnen hebben en dan weer offline gaan.


    Das echt heel triest.
    Maar goed dat moderators ip adressen kunnen checken (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 23:07 ]

    ^
    Nou, het lijkt nog niet eens belangrijk wie het is, maar meer dat de uitslagen van de polls dus overduidelijk niet geldig zijn. Dat vind ik op dit moment belangrijker dan te achterhalen wie het was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Jeetje… Ik kan er gewoon niet bij dat mensen zo egoïstisch zijn dat ze zichzelf per se naar boven moeten halen en het zo voor anderen verpesten. :S

    Ik moet toegeven dat ik het al een paar keer had gezien, want zoals ik hierboven al had aangegeven bekeek ik ook de recente poll activiteiten. Ik had er echter geen flauw benul van dat het zo erg was dat er in zo’n korte tijd al ten minste drie ‘illegale’ stemmen zijn uitgebracht.

    Ik zie geen andere oplossing dan dat de polls van de Bekende Personen en de Onbekende Personen ongeldig verklaard worden. :/
    Wat ik wil voorstellen, is dat er een nieuwe stemronde van start gaat. Echter kan men nu alleen een stem uitbrengen door mij een privéberichtje te sturen – dit omdat ik de anonimiteit van de stemmers graag wil waarborgen – en dat ik na een week tijd de stemmen zelf zal tellen. Alle accounts die minder dan twee weken oud zijn, zullen sowieso worden gediskwalificeerd.

    Ik vind het echt vervelend dat er wéér een paar uur werk voor mij in gaat zitten, terwijl dat absoluut niet nodig was geweest als ieder gewoon fatsoenlijk aan een wedstrijd zou meedoen. Het is echt jammer dat dit deze wedstrijd, waaraan iedereen zo enthousiast meedeed, zo’n nare nasmaak moet hebben. Niet leuk voor iedereen die gestemd heeft, noch voor de finalisten die in spanning afwachten.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 23:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.