• Hallo allemaal,
    De uitslag van de verkiezingen is bekend! Helaas heeft slechts 25% van de vorige stemmers nogmaals hun stem uitgebracht, wat erg jammer is. Er is helaas niets aan te doen.

    Ik wil iedereen bedanken die wel enthousiast heeft meegedaan. Ik zal de top drie per categorie vermelden. Mochten de deelnemende finalisten weten hoeveel procent van de stemmen ze hadden, dan kunnen ze me altijd een berichtje sturen!

    Bekende personen:
    Op de eerste plaats… Dear Diary, door HarrysWife met 35% van de stemmen!

    Het gaat over een meisje Allison die keeks maakt met haar beste vriendin Chantal.Die keeks worden vaak bekeken en ook door Harry Styles en Luke Hemmings.Maar wat gebeurd er al Luke een reactie plaats onder een keek?


    Op de tweede plaats… The Bet, door Biebshemmo met 25% van de stemmen!
    Elizabeth verhuist naar Australië voor het werk van haar moeder, op hier nieuwe school krijgt ze te maken met player Luke die haar voor een weddenschap in bed wil krijgen.


    En op de derde plaats… Between beauty and books, door Stylinson met 11.5% van de stemmen!
    "Why won't you stand up for yourself?" She whispered softly as she gave him a small white tissue.
    "Because I- I can't.." His voice is soft, like a whisper and has this certain melody in it, just like it always has.
    He takes the tissue out of her hand and tries to stop his nose from bleeding, as his hands are shaking.
    "Ofcourse you can." She reaches for his hands and helps to get him of the cold ground while he is still shaking and his face is pale, as if he had just seen a ghost, scared.
    " I will help you, Harry.."


    Fictieve personen:
    Op de eerste plaats… Courage en het vervolg Eclipse of Hearts, door Peredhel met 44% van de stemmen!
    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Op de tweede plaats… The Daily Prophet, door Maovesa met 24% van de stemmen!
    Een digitale variant van de Daily Prophet krant, die voorkomt in de Harry Potter reeks. Hij verschijnt elke dag en er staan leuke weetjes, Harry Potter story's en quizzen, fanarts en quotes in.


    En op de derde plaats… The Arrow of the Silver Dragon, door Laleah met 12% van de stemmen!
    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Majestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart


    Onbekende personen

    Op de eerste plaats… The Doll maker, door Macabre met 25.9% van de stemmen!
    'I've always liked dolls. There's just something special about them - I can't figure out what it is. Maybe it are the eyes, big, beautiful, yet frightening and... empty. Perhaps it is their skin, pale - like snow, or as if they'd been dead for a long time.

    I've always liked dolls. Since I was a little girl. They have no feelings, like I never had them either. Maybe it's because my dad ended up in jail when I was only five years old, or because my mom never really cared about me. No, she only paid attention to her boyfriends. She had another one every two weeks. I suspect that she stole their money to buy drugs, but I still don't know for sure.

    I've always liked dolls. I like them so much that I want to be a doll maker myself, but in a different way. A new way. And I'm going to tell you all about it.'


    Op de tweede plaats… Observaties van een muurbloem, door niniwa1 met 22.2% van de stemmen!
    De zestienjarige Jessica is geen opvallend persoon. Nooit geweest, eigenlijk. Wanneer ze de zomer doorbrengt bij een vriendin van haar moeder thuis, wordt sociaal contact onvermijdelijk. Meestal verdwijnt ze haast tussen de lichtvoetige Apple, vrijzinnige Tamara, hartenbreker Gabriel en de mysterieuze Charlie. Voor haar jeugdvriend Ryan is ze wel zichtbaar. Maar hem kan ze ook niet alles wat ze ziet, vertellen.
    Want in het strandhuis bereikt het drama een kookpunt en Jess wordt een kluis vol geheimen..


    En op de derde plaats… The Lost Mermaid, door Ron_Weasley met 16,7% van de stemmen!
    Emily is een jonge zeemeermin die moeite heeft om zich aan de strenge regels van haar ouders te houden. Soms lijkt het alsof ze haar geen enkele vrijheid gunnen en de vrolijke, nieuwsgierige en enthousiaste zeemeermin heeft die ruimte juist zo erg nodig.
    Pas als ze erachter komt waarom al die regeltjes er eigenlijk zijn, begint ze begrip voor haar ouders te krijgen. Maar dan slaat het noodlot toe…


    De winnaars zullen hun prijs van Square ontvangen! Gefeliciteerd allemaal. (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2014 - 9:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou ja, kan gebeuren. Er zijn er zat die wel bewust op zichzelf stemmen en daar ging het me vooral om.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Op dit moment nog wel, omdat er niet zoveel stemmen zijn. In het overzicht staan gewoon wie er reageren en dan zie je zo waar er een stem bij is. Maar straks lukt dat natuurlijk ook niet meer, als er drukker gestemd word en ik geen zin meer heb om er de hele tijd naar te kijken. :')


    Oh, op die manier. Ik dacht al. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gestemd (:


    16 - 09 - '17

    Wtf, 9 stemmen. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als je enkel mag stemmen op verhalen die je hebt gelezen, wordt het dan geen populariteitswedstrijd? :/


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Als je enkel mag stemmen op verhalen die je hebt gelezen, wordt het dan geen populariteitswedstrijd? :/


    Maar hoe wil je stemmen op een verhaal dat je helemaal niet gelezen hebt? Dan weet je toch niet of het goed is?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Maar hoe wil je stemmen op een verhaal dat je helemaal niet gelezen hebt? Dan weet je toch niet of het goed is?

    Dat is waar, maar als het enkel gaat om degene die je hebt gelezen dan winnen degenen die het populairst zijn en dat vind ik ook zo stom... Ik ken een heel pak geweldige en unieke verhalen die erg onbekend zijn en dat is zo'n zonde...


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Dat is waar, maar als het enkel gaat om degene die je hebt gelezen dan winnen degenen die het populairst zijn en dat vind ik ook zo stom... Ik ken een heel pak geweldige en unieke verhalen die erg onbekend zijn en dat is zo'n zonde...


    Mijn punt is gewoon dat je niet op alle verhalen van je vrienden gaat stemmen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Iedereen heeft een eigen smaak in verhalen, dus wat dat betreft hoeft iets niet direct populair te zijn, ik heb ook gestemd op een verhaal dat nu 3 stemmen heeft.
    En het ligt er ook aan hoeveel de schrijvers hun verhaal / lezers aan gaan sporen om te stemmen.


    Credendo Vides

    Gestemd voor onbekende personen, nu nog de twee andere categorieën.


    Physics is awesome

    Wow 10 stemmen. I CAN'T <3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gestemd.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik vind het echt geweldig dat er al zoveel mensen hebben gestemd op de polls. En al zeven stemmen op het verhaal dat ik heb genomineerd, ghehe. Goedzo. :Y)
    Eigenlijk word ik daar nog blijer van dan van de stemmen op mijn eigen verhalen, al is het natuurlijk ook heel leuk die te zien. Toch fijn dat ook mijn afgelopen stories nog niet helemaal in vergetelheid zijn geraakt, blijkbaar. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    haha de verleiding is groots....maar nee het zou niet eerlijk zijn om op mezelf te stemmen. Je moet ze immers verdienen right? (;


    The Definition of Insanity

    Dumbledore schreef:
    Wow 10 stemmen. I CAN'T <3


    Ik ben ook zo happy nu, ik hoop echt dat Pijlenregen door geraakt. c:


    That is a perfect copy of reality.