• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Het is niet dat ik het niet wil, maar..' Hij maakt zijn zin niet af, maar dat is niet erg. Ik snap zijn punt en het is goed. Eerlijk gezegd denk ik toch dat ik me niet goed zou kunnen concentreren nu George er niet is. We zijn altijd samen tijdens het zwerkballen. 'Laten we dan maar naar buiten gaan..' Ik knik en leg mijn zwerkbalspullen op de bank.
    'Mam, Ralf en ik zijn wandelen!' roep ik door het huis. Ik kijk naar de klok. Georges wijzer staat op 'veilig'. Dat is goed genoeg voor nu. Ik zou willen dat George en ik tweelingtelephatie zouden hebben. Dat zou geweldig zijn want dan zou ik nooit zonder hem zijn. Het voelt gewoon altijd verkeerd als ik zonder hem ben. Net zoals met Ralf eigenlijk. Ik ren naar buiten en sla mijn armen om Ralf heen. Ik druk en kusje op zijn hoofd en pak dan zijn hand vast en ga naast hem lopen. Het is helemaal stil hier in dit bos. Dat voelt fijn. Ik glimlach.
    'Niet te geloven dat we twee jaar samen in het team hebben gezeten en dat ik nooit heb gezien hoe geweldig je eigenlijk echt bent,' zeg ik grijnzend. Misschien is het niet helemaal niet waar. Ik wou hem altijd al beschermen. In de twee jaar dat hij in het team zit is hij nog niet één keer door een beuker geraakt. Ik vloog altijd in zijn buurt, hoewel George de enige was die het merkte.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Mam, Ralf en ik zijn wandelen!' Riep Fred. Ik glimlachte even en staarde naar de punt van mijn schoenen tot Fred me vastgreep en naar buiten rende waarna hij een arm om mr heen gooide en ik zachtjes begon te lachen. Hij drukt een kus op mijj hoofd en pakt mijn hand vast waarna we door het sneeuw begonnen te lopen. Het was zo wit, zo magisch. Ik had zin om mexelf in deze witte sneeuw te gooien en erin te rollen. Ik glinlachte bij die gedachtes en wilde Fred in in het sneeuw duwen maar begon al met praten.
    'Niet te geloven dat we twee jaar samen in het team hebben gezeten en dat ik nooit heb gezien hoe geweldig je eigenlijk echt bent,' zei hij. Ik glimlachte en trok hem dihter tegen me aan.
    'Toen was ik ook meer onzichtbaar, Fred. Ik praatte alleen met Ginny en niemand anders..' zei ik en staarde naar onze voetstappen en begon even spontaan te grinikken.
    'Aan het begin van het schooljaar wilde Ginny dat ik George kuste en jij dacht dat ze bedoelde dat ik jou moest kussen, en toen zei je dat je liever niet gekust werd door een jongen als mij..' murmelde ik en lachte even.
    'Denk je dat nog steeds; Fred? Anders neem ik wel afstand nu als je dat wilt..' er verscheen een kleine grijns op mijn gezicht en ik gaf hem een knijpje in zijn hand.


    Wat dacht je van een sneeuwballen gevecht :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Allerlei geroezemoes weerklonk om mij heen maar ik negeerde alles omdat de woorden toch niet bij mij naar binnen wilde dringen. Ik voelde me leeg en eenzaam. Het was alsof de helers het enige wat misschien nog te redden viel aan mij probeerde te sleutelen gezien ik me gebroken voelde. Nathaniel had me beledigd voor Georges gezicht; vernederd. Hoewel het nog meeviel voor deze keer dan. Wat moest George nu wel niet van mij denken? Ik wilde dat ik kon zeggen dat het een leugen was; hetgeen wat Nathaniel tegen mij zei maar alles was de waarheid. Plotseling voelde ik een hand mijn hand omsluiten en geschrokken keek ik op in Georges gezicht waar tranen uit gleden en ik kei hard op mijn lip beet en weg keek. Ik wilde niet dat hij huilden. Door mij huilden hij al veels te veel. Ik vroeg me werkelijk af waarom zijn vader hem hier heen gehaald had. Ik had wel gedacht dat hij zo’n slimme man was om te weten dat ik zijn bloedeigen zoon kapot zou maken.
    ‘Je gaat me niet alleen laten, Camp. Noch ik; noch jij.’ Ik slikte en wist een kneepje in zijn hand te plaatsen. ‘Until the world collides.’

    Sorry ik moest dat even in het engels neerzetten ^^. Dat is zijn eeuwige belofte voor George <’3 hij zal voor hem sterven wat ongetwijfeld ook gaat gebeuren =’3 Ohja en schrijf maar dat hij in slaap valt en dan post jij weer en dan word hij daarna wakker en dan zijn er opeens 3 uur voorbij en mag hij mee naar het nest :’)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb in totaal 239 noeuwe gb's binnen, meldingen van dat er iemand heeft gereageerd op een van deze speel topics.. vandaag.. alleen vandaag heb ik al dezrggb's binnen gekregen door jullie en als je ook offline gaat ga ik ze allemaal een voor een vereijderen x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb in totaal 239 noeuwe gb's binnen, meldingen van dat er iemand heeft gereageerd op een van deze speel topics.. vandaag.. alleen vandaag heb ik al dezrggb's binnen gekregen door jullie en als je ook offline gaat ga ik ze allemaal een voor een vereijderen x')


    rustig aan he; straks krijg je nog een hartinfarct ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Until the world collides.’
    Een triest glinlah versheen rond mijn lippen en drukte vervolgens een zachte kus op zijn hand waarna ik die losliet.
    'Ik hou van je, Campbell Saunders.' Fluisterde ik voordat zijn ogen dichtvielen. Zuchtend plofte ik weernaast pap neer en mmijn glinlach werd maar breder, en toen was de oude George weer terug. Ik moet gewoon positief denken, dan komt het goed.. de helers helpen hem nu met zijn gif, pap gaat Nathaniel aangeven bij de ministerie zodat hij opgepakt word en is hij ver van ons, Campbell gaat genezen en ik ben dan veilig samen met Camp. Het komt goed.
    'Pap, het komt goed.' Zei ik op een positieve toon, meer tegen mezelf.
    'Ik weet zeker dat dit alles goed komt. Dat is een belofte..' en dit zei ik meer tegen Campbell.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    nadat Arthur gereageerd heeft laat ik Camp weer wakker worden en kunnen ze naar het nest? (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny weasley

    ‘Ginny.’ ik hoorde snelle passen naderbij komen en werd plotseling in een knuffel getrokken. ‘Ik dacht dat ik je kwijt was. Was je hier echt de hele tijd? Dan heb je namelijk een heleboel gemist. Wil je zo mee zwerkballen? Kunnen we Auron en Fred inmaken.’ Ik lachte zachtjes al was het als een boertje met kiespijn. ‘Sorry Draco.’ Ik frunnikte een beetje geneerd aan mijn nagel.
    ‘Mam maakt me altijd vroeg wakker als ik in vakanties thuis ben om allerlei klusjes voor haar te doen zoals helpen eten koken; afwassen; ophangen, schoonmaken en dat soort dingen. Daarom blijf ik altijd op school tijdens de vakanties.’ Ik glimlachte en draaide me gauw om van schaamte. ‘Maar jij kan wel gewoon zwerkballen hoor. Ik ben er toch niet zo goed in.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Arthur Weasley

    Ik kijk naar de twee jongens en zie dat het al best wel laat is. Zelf begin ik ook wel moe te worden, maar dat komt ook voornamelijk door het verschijnselen. Dat kost gewoon heel veel moeite. Ik besef dat het morgen kerstmis is. Het is raar hoe alles zo anders is. Voor de vakantie zat ik me nog wel te bedenken hoeveel zin ik had in kerst. Nu lijkt er helemaal geen vreugde meer te zijn. Als ik weer naar George en Campbell zijn zie ik dat ze beiden slapen. Ik pak ze vast. Slapende mensen zijn makkelijker mee te verschijnselen aangezien ze geen weerstand bieden. Ik ben al snel thuis en breng ze daar allebei naar hun eigen slaapkamer. Ralf en Draco zijn er allebei nog niet, dus ligt Campbell alleen op de kamer. Aangezien Fred er ook niet is, ligt George ook alleen.
    'Weltrusten,' mompel ik terwijl ik weet dat niemand me kan horen.


    Fred Weasley

    'Toen was ik ook meer onzichtbaar, Fred. Ik praatte alleen met Ginny en niemand anders..' Ik knik. Natuurlijk hebben George en ik Ginny er vaak genoeg mee geplaagd dat ze zo goed bevriend is met Ralf. Was... Ik zit er nog steeds mee in de knoop dat ik niet weet of het door mij komt dat ze geen vrienden mee zijn. 'Aan het begin van het schooljaar wilde Ginny dat ik George kuste en jij dacht dat ze bedoelde dat ik jou moest kussen, en toen zei je dat je liever niet gekust werd door een jongen als mij..' mompelt hij en hij lacht even. 'Denk je dat nog steeds; Fred? Anders neem ik wel afstand nu als je dat wilt..' Ik glimlach en trek hem in een stevige knuffel.
    'Dat tijdperk, Auron, is allang voorbij,' zeg ik met een glimlach en ik druk een kusje op zijn kaak. Ik pak wat sneeuw en gooi een sneeuwbal naar hem toe. Voordat hij kan gooiden duik ik weg en verstop ik me achter een boom. Een sneeuwbal houd ik in mijn hand zodat ik hem kan bekogelen zo snel als hij dichterbij is gekomen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    ‘Sorry Draco.’ Ze frunnikt aan haar nagel. ‘Mam maakt me altijd vroeg wakker als ik in vakanties thuis ben om allerlei klusjes voor haar te doen zoals helpen eten koken; afwassen; ophangen, schoonmaken en dat soort dingen. Daarom blijf ik altijd op school tijdens de vakanties. Maar jij kan wel gewoon zwerkballen hoor. Ik ben er toch niet zo goed in.’ Ik glimlach en ga op een stoel zitten.
    'Ten eerste: als jij niet gaat zwerkballen ga ik al helemaal niet zwerkballen. En ten tweede ben je juist heel goed.' We hebben wel eens samen gezwerkbalt en ze is inderdaad goed, hoewel ze nog niet in het team van Griffoendor zit. Ik kijk haar aan en glimlach. 'Wat ben je aan het doen? Ik kan wel helpen,' stel ik voor. Eerlijk gezegd: ik heb nog nooit een klusje hoeven doen. Dobby deed altijd alles wat ik vroeg en nu hebben we een nieuwe huiself die ons werk doet. Zelf vind ik het vaak irritant omdat ik daardoor helemaal niks gewend ben, maar mijn moeder blijft zeggen dat het goed voor me is en dat soort dingen. Iedereen klaagt er eigenlijk over en ik ben best wel benieuwd naar hoe het eigenlijk is.

    Ik ging samen met mijn zusje naar beneden zodat ik niet alleen was maar nu is ze in slaap gevallen:(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wie gaat nu reageren; Geirge of Campbell?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Wie gaat nu reageren; Geirge of Campbell?


    maakt niet uit... ze zijn toch niet bij elkaar xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    maakt niet uit... ze zijn toch niet bij elkaar xd


    Dan laat ik George wel nog slapen in zijn bed.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dan laat ik George wel nog slapen in zijn bed.



    wat? ga jij posten of? idk ik snap je nu niet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    wat? ga jij posten of? idk ik snap je nu niet


    Ik stop met posten met George nu ff tot er iets bijzonders komt of de tijd wat verder gaat. Met Ralf ga ik zo posten als ik de kans krijg om albus te schrivne ;')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••