• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Nu moet ik nog alleen met Ralf reageren hier, toch? Dan ben ik klaar, TOCH? Dit was een heel avontuur voor mij aangezien ik nu iets van 230 pb's binnen heb gekregen. Ben trots op jullie :')


    We are going to kill you all ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    moet eigenlijk camp nu of george/?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Doe maar Camp


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Moet ik nog ergens reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Alles leek langs mij heen te gaan sinds de harde klap dat aantoonde dat ook George weggelopen was. Hoewel het beter was dan een confrontatie deed het me nog pijn. Straks zag ik hem niet meer. Misschien heeft Nathaniel Georges ogen geopend en was hij verdwenen voorgoed en dan had ik letterlijk niemand meer en misschien was dat maar beter ook. Een stel helers kwamen naar binnen. Ik hoorde hun stemmen wel maar ze vormde geen logica. Het enige wat ik wist is dat ze weer met mijn lichaam bezig waren terwijl ik het liefst een touw pakte en mijzelf ophing voordat iemand anders mij vermoorden. Nu was het nog uit eigen wil en dat deed wellicht minder pijn. Ik zuchtte terwijl ik de deur open hoorde gaan maar ik zag niet het nut meer ervan in om te kijken wie binnen kwamen evenals te luisteren wat iedereen zei. Kon ik maar gewoon gaan slapen en nooit meer wakker worden.

    Sorry ik ben super inspiratieloos voor Campbell gezien ik eigenlijk hyper ben x.o’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 14:31 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:

    Fred Weasley

    'Hm, een zwadderaar "leende" het voor zijn eigen zwerkbal wedstrijden en ik heb het nooit terug gekregen.' Hij wordt rood. Ik kijk hem triest aan. Mensen zijn zo gemeen tegen hem terwijl hij alleen maar wilt helpen. 'Maar dat maakt niets uit; tuurlijk kan ik een oude bezem gebruiken, mij maakt niet echt uit welke.' Ik sla een arm om hem heen.
    'Charlies bezem is het beste. Dus neem die maar,' zeg ik met een glimlach. Draco komt in paniek naar beneden gerend. Hij kijkt bang, alsof er iets helemaal mis is gegaan.
    'Ginny is weg. Gisteravond waren we buiten en deed ik stom en nu is ze weg. Vertel me alsjeblieft dat jullie haar niet opgegeten hebben ofzo,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd en kijk even naar Ralf. Hij heeft haar toch niet opgegeten? Nee, dan had hij bloed op zich moeten hebben. Draco rent naar buiten en begint Ginny's naam te schreeuwen. Ik kijk snel naar de klok. Ginny's wijzer staat op verloren, dus ze leeft ten minste nog. Ik kijk naar Ralf.
    'Wat doen we? Gaan we Draco helpen?' vraag ik. Oké, dat is een domme vraag. Mijn zusje is kwijt en mijn tweelingbroer heeft een vriendje die nu zowat dood is. Ik mag van geluk spreken dat mij niet zoiets overkomt.


    Had je nou al met Ralf op deze gereageerd? Ik kan het niet meer vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Kom, we gaan naar Campbell,' zegt hij en hielp me met opstaan. Ik glimlach en voelde meteen mijn maag zich omkeren en had de neiging om het uit te proesten; ik denk dat ik ziek ga worden. We kwamen de kamer ingelopen waar allemaal Helers waren en Campbell die nog in zijn bed lag.
    'Eh, wat doen jullie precies?' Vraagt pap en een van de helers keek om.
    'We zijn zijn bloed aan het zuiveren. Ga daar maar zitten,' zegt hij en wees naar een een aantal stoelen waar pap me naar toe trok waardoor we saar plaats namen, ook al wilde ik het niet.
    'Hoe lang gaat dit nog duren?'
    'Maximaal tien minuten. Het beste is als jullie hier gewoon blijven wachten. Daarna moet hij hier nog wel een paar uur blijven.'
    Ik knikte even en beet op mijn lip. Ik moest hem gewoon even zien. Ik keek pap even aan en terug naar de helers waarna ik, wat wiebelend van mijn plek opstond en bij Campbell ging staan.
    'Is hij wakker?' Vroeg ik en keek Campbell aan. Misschien mocht het niet eens en ik greep naar zijn hand waarna er gelijk een aantal tranen langs mijn wangen stroomden. De beelden van mijn nachtmerrie kwamen weer voor mijn ogen waardoor ik gauw in Campbell zijn hand kneep en hem strak aankeek.
    'Je gaat me niet alleen laten, camp. Noch ik noch jij..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Charlies bezem is het beste. Dus neem die maar,' zegt hij met een glimlach. Draco komt in paniek naar beneden gerend. Ik keek hem verbaasd aan en keek fred even aan.
    'Ginny is weg. Gisteravond waren we buiten en deed ik stom en nu is ze weg. Vertel me alsjeblieft dat jullie haar niet opgegeten hebben ofzo,' zegt hij. Ik schudde mijn hoofd waarna Draco naar buiten ging rennen en haar naam begon te roepen. Ik beet op mijn lip en zakte weer op de bank neer.
    'Wat doen we? Gaan we Draco helpen?' Vraagt hij maar voordat ik antwoord kon geven kwam Draco al naar binnen en ging de trap op. Enkele minuten hoorde ik hem praten met Ginny waardoor ik even grijnsde.
    'Zo te zien was ze al thuis..' zei ik zachtjes en stond weer op.
    'Fred, ik wil erg gaan zwerkballen en rondvliegen op deze bezem; maar ik twijfel of dit wel een goed idee is nu..' murmelde ik twijfelend.

    Geen inspiratie xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga denk ik niet met Arthur reageren want ik kan daar echt geen hele post van maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Zo te zien was ze al thuis..' Ik knik, zelf hoorde ik ook al stemmen. Opgelucht zucht ik. 'Fred, ik wil erg gaan zwerkballen en rondvliegen op deze bezem; maar ik twijfel of dit wel een goed idee is nu..' Ik trek hem in een knuffel en kijk naar buiten. Het is prachtig weer; de sneeuw maakt alles mooi wit.
    'Dan gaan we niet zwerkballen. Als jij dat niet wilt wil ik ook niet,' zeg ik met een glimlach 'Zullen we anders gaan wandelen? Het is zonde om hier binnen te blijven zitten terwijl het zo mooi weer buiten is.' Ik kijk naar Ralf. Hij ziet er zo onschuldig en klein uit, hoewel ik weet dat hij iedere volle maan in ene monster veranderd, net als ik. Als zijn oom de pillen niet op tijd opstuurt krijgen we weer hetzelfde probleem. Zo zal het iedere maand zijn. Zo ís het iedere maand. Ik denk aan de keer dat ik zelfmoord wou plegen. Nog steeds zit ik met diezelfde gedachten en ik weet niet of ze ooit zullen veranderen. Maar als ik bij Ralf ben dan wil ik hier blijven omdat ik hem wil helpen en bij hem wil zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zit topics terug te lezen en bijna het eerste wat Ralf zegt is:
    ‘‘betere vraag is; heb je het kunnen overleven met Fred en George?’’


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oh haha, towvallig x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    'Dan gaan we niet zwerkballen. Als jij dat niet wilt wil ik ook niet,' zegt hij met een glimlach.
    'Zullen we anders gaan wandelen? Het is zonde om hier binnen te blijven zitten terwijl het zo mooi weer buiten is.' Ik glimlachte en greep naar zijn hand.
    'Het is niet dat ik het niet wil, maar..' zelf kon ik er niet eens een maar op verzinnen. Eigenlijk wist ik de "maar" niet eens van dit. Het voelt gewoon niet goed om op dit moment te zwerkballen ookal wil ik het super- super graag.
    '.lateb we dan maar naar buiten gaan..' zei ik maar met een klein glimlachje engooide zijn zwerbalspullen op de bank en trok hem zachtjes mee naar buiten, de sneeuw in.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik had een hele post getypt en nu is 'ie weg (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself