• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    waarom wilt iedereen Ginny dood hebben. Waarom haten jullie haar allemaal (huil)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    waarom wilt iedereen Ginny dood hebben. Waarom haten jullie haar allemaal (huil)


    Ik dacht dat jij haar dood wou... Ik wil haar helemaal niet dood :8:S


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik laat haar niet dood gaan anders ben ik bang dat er een Draco- Campbell - George love triangle onstaat net zoals Scorpius - Campbell - George Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik laat haar niet dood gaan anders ben ik bang dat er een Draco- Campbell - George love triangle onstaat net zoals Scorpius - Campbell - George Xd


    (dance) Anders zou Draco voor eeuwig depressief zijn en proberen Campbell van George te stelen xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    (dance) Anders zou Draco voor eeuwig depressief zijn en proberen Campbell van George te stelen xD


    Haha ja daar was ik al bang voor Xd gezien Campbell waarschijnlijk de enige word die Draco wilt troosten :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Haha ja daar was ik al bang voor Xd gezien Campbell waarschijnlijk de enige word die Draco wilt troosten :p


    Yup. De rest geeft hem dan waarschijnlijk de schuld van Ginny's dood.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Yup. De rest geeft hem dan waarschijnlijk de schuld van Ginny's dood.


    schrijf maar dat ze boven de was aan het ophangen is gezien molly haar weer met duizende klusjes opgezadeld heeft ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    schrijf maar dat ze boven de was aan het ophangen is gezien molly haar weer met duizende klusjes opgezadeld heeft ('x


    Ja maar hij is buiten naar haar aan het zoeken. Kan Ginny niet nar buiten komen omdat ze Draco hoort schreeuwen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ja maar hij is buiten naar haar aan het zoeken. Kan Ginny niet nar buiten komen omdat ze Draco hoort schreeuwen?


    Nee (cat) Je rent maar met je luie ass naar boven toe; Draco. Verwend nest >:) cuzIloveyousomuch<3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nee (cat) Je rent maar met je luie ass naar boven toe; Draco. Verwend nest >:) cuzIloveyousomuch<3


    Ugh oké. Eerst even een hoofdstuk afschrijven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ugh oké. Eerst even een hoofdstuk afschrijven.


    haha oke (: uch Ginny. mijn minst favoriete personage. Als Albus er niet was @ generations zou ik Ginny omgeruild hebben voor James future :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha oke (: uch Ginny. mijn minst favoriete personage. Als Albus er niet was @ generations zou ik Ginny omgeruild hebben voor James future :$


    Ron is stiekem mijn minst favoriete personage, hoewel ik nog bijna niks heb kunnen doen met Sirius. Ik wil eigenlijk nog een verhaal voor hem. Maar ik vind het wel leuk dat hij in het heden net dood is gegaan :) (wauw dat klinkt echt vaag)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'Kom op, Campbell. Verzet je dan, doe dan iets!'
    Ik liep de hoek om van de donkere gangetje zonder iets van daarnet te herinneren en ik zag Nathaniel die Campbell tegen de muur aan gooide, maar hij bleef stil zitten terwijl zijn onderlip aan het trillen was.
    'Camp..' fluisterde ik en verborg me snel voordat Nathaniel het zou zien.
    'Waar is Weasley om je nu te redden, Camp? Waar is de jogen die zogenaamd heel erg van je hield?'
    Ik schudde mijn hoofd en wilde bwegen maar mijn benen gingen niet naar voren alsof er een krachtveld stond tussen mij en hun. Nathaniel drukte zijn voet tegen Camp zijn borstkas een die er naar greep.
    'Campbell,' herhaalde ik maar het was slechts een fluistering.
    'Waar is je Weasley vriendje, Campie? Hij heeft je verlaten; of niet? Campbell; nu ben je niet van mij af hoor..
    'Georgee..' hoorde ik Campbell murmelen voordat Nathaniel een stol naar Campbell uitstal rn een groen bolletje op de punt verscheen.
    'Avada..'
    'NEE!!'
    Ik sprong door de krachtveld en dook richting Campbell neer waardoor de groene lichtstraal op mij landde en alles nogmaals zwart voor mijn ogen werden.
    'Campbell..'


    Mijn ogen schoten open, net als ikzelf en haastig keek ik de lamer rond.
    'Camp- Campbell gaat dood- ik heb.. ik ben niet dood..' ik keek gauw naar mijn vader die aan mijn bedrand staat en zuchtend lirt ik mezelf weer in mijn bed glijden. Ik ben het zat van dexe dromen; ik wil een normale leven leiden met Campbell alleen...!
    'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik dan aan mijn vader.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ron is stiekem mijn minst favoriete personage, hoewel ik nog bijna niks heb kunnen doen met Sirius. Ik wil eigenlijk nog een verhaal voor hem. Maar ik vind het wel leuk dat hij in het heden net dood is gegaan :) (wauw dat klinkt echt vaag)


    oeh als ik harry Potter had als personage zou ik een relatie met Sirius begonnen zijn :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    oeh als ik harry Potter had als personage zou ik een relatie met Sirius begonnen zijn :p


    Dat zou zo ontzettend awkward geweest zijn xD


    Spoiler alert: you will save yourself