• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ja maar Arthur kan George niet zomaar meesleuren.


    Jaaaweeeel :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Arthur Weasley

    'Camp- Campbell gaat dood- ik heb.. ik ben niet dood..' Ik kijk naar George, die weer wakker is. 'Wat is er gebeurd?' Ik kijk naar de klok. Er is maximaal een kwartier voorbij gegaan sinds hij flauw is gevallen.
    'Je viel flauw. Toen ben ik naar het ministerie geweest en heb ik een schouder achter Nathaniel aan gestuurd,' leg ik uit. 'Voel je je goed? Dan kunnen we Campbell gaan bezoeken als je dat wil.' Dat klinkt raar, want ik ben er vrij zeker van dat George Campbell wil bezoeken. Hij houdt zielsveel van hem. 'Ik denk dat we zo snel mogelijk weer naar huis moeten aangezien ze zich waarschijnlijk zorgen maken over ons.' Ik zucht en kijk naar George. 'Wil je me vertellen hoe het allemaal is gegaan in die kamer net? Ik zag alleen dat Nathaniel in de kamer liep en daarna.. Nou ja, je hebt het gezien,' zeg ik met een zwakke glimlach.

    Draco Malfoy

    De tranen beginnen nu wel over mijn wangen te stromen en ik ga zitten op een steen. Ik kan haar niet vinden. Maar ik moet haar vinden, ik kan niet zonder haar. verslagen loop ik weer terug naar het huis. Zonder iets tegen iemand te zeggen loop ik naar de kamer waar ik slaap. Ik begin mijn spullen te pakken. Als Ginny hier niet is wil ik hier ook niet zijn. Maar ik moet toch doorgaan met zoeken? Ik kan haar niet zomaar alleen laten. In tweestrijd loop ik naar de gang. Opeens hoor ik geluid van boven. Ik loop naar het geluid toe en zie lang rood haar. Al het gewicht van de wereld lijkt van mijn schouders te vallen.
    'Ginny,' zeg ik, nog steeds een beetje in shock. Ik loop naar haar toe en knuffel haar stevig. 'Ik dacht dat ik je kwijt was.' De tranen prikken weer achter mijn ogen, maar ik geef ze geen toestemming om te stromen. Ik ben blij Ginny nu, alles is goed. 'Was je hier echt de hele tijd?' vraag ik. 'Dan heb je namelijk een heleboel gemist. Wil je zo mee zwerkballen? Kunnen we Auron en Fred inmaken.' Ik merk op dat ik Auron zeg in plaats van Ralf. Het is denk ik gewoon een gewoonte geworden. Zo lang heb ik hem dan ook gepest... Omdat hij wel bevriend met Ginny was en ik niet. Ik voel me er ontzettend schuldig door, maar ik kan er nu niks meer aan veranderen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    @ Linde mag ik Ginny inruilen voor James Toekomst? :DD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    @ Linde mag ik Ginny inruilen voor James Toekomst? :DD


    Ja :D :D
    Omg James van de toekomst en Sirius xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Ja :D :D
    Omg James van de toekomst en Sirius xD


    mag ik een andere faceclaim gebruiken dan de faceclaim als in de HP film?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Je viel flauw. Toen ben ik naar het ministerie geweest en heb ik een schouder achter Nathaniel aan gestuurd, Voel je je goed? Dan kunnen we Campbell gaan bezoeken als je dat wil.' Spontaan knikte ik met mijn hoofd; nu voelde ik me zelfs beter. De droom doodde me letterlijk van binnen.
    'Ik denk dat we zo snel mogelijk weer naar huis moeten aangezien ze zich waarschijnlijk zorgen maken over ons. Wil je me vertellen hoe het allemaal is gegaan in die kamer net? Ik zag alleen dat Nathaniel in de kamer liep en daarna.. Nou ja, je hebt het gezien,' ik keek even weg n perste mijn lippen even op elkaar.
    'Uh- Nathaniel mishandelde hem en kuste hem? Eigenlijk wil ik het kiefst vergeten. Mag ik nog even naar Camp voordat we twrug naar huis gaan? Misschien kunnen we hem mee smokkelen.' Stelde ik voor. De klap op mijn hoofd van toen ik viel heeft denk ik eerder mijj verstand gered dan dat het heeft verpest. Ik moet gewoon niet stressen en.. en kalm blijven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    mag ik een andere faceclaim gebruiken dan de faceclaim als in de HP film?


    Sure


    Spoiler alert: you will save yourself

    @ Linde kan je anders bij reservaties James Sirius Potter- Leora neerschrijven want ik vul hem dan later in oke? Want ik wil hem nu wel bespelen ='3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Had Fred eigenlijk al gepost hier?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Had Fred eigenlijk al gepost hier?


    waar is Albus? ('x kan ik hem anders vinden in een raamkozijn waar hij droevig is? :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Had Fred eigenlijk al gepost hier?


    Ja. Ik weet even niet waar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    @ Linde kan je anders bij reservaties James Sirius Potter- Leora neerschrijven want ik vul hem dan later in oke? Want ik wil hem nu wel bespelen ='3


    Oké is goed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Arthur Weasley

    'Uh- Nathaniel mishandelde hem en kuste hem? Eigenlijk wil ik het liefst vergeten. Mag ik nog even naar Camp voordat we terug naar huis gaan? Misschien kunnen we hem mee smokkelen.' Ik knik en kijk bezorgd naar George. Die Nathaniel is echt niet goed bij zijn hoofd.
    'Kom, we gaan naar Campbell,' zeg ik en ik help George met opstaan. Daarna loop ik met hem naar Campbells kamer, waar ik een paar helers iets zie doen met bloed. 'Eh, wat doen jullie precies?' vraag ik. Een heler draait zich naar ons om.
    'We zijn zijn bloed aan het zuiveren. Ga daar maar zitten,' zegt hij en hij wijst naar twee stoelen die in de kamer staan. Ik neem er plaats en kijk naar George. 'Hoe lang gaat dit nog duren?' vraag ik aan de heler, die zich weer omgedraaid heeft naar Campbell. Nu draait hij zich weer naar mij om.
    'Maximaal tien minuten. Het beste is als jullie hier gewoon blijven wachten. Daarna moet hij hier nog wel een paar uur blijven.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    waar is Albus? ('x kan ik hem anders vinden in een raamkozijn waar hij droevig is? :D


    Doe maar :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nu moet ik nog alleen met Ralf reageren hier, toch? Dan ben ik klaar, TOCH? Dit was een heel avontuur voor mij aangezien ik nu iets van 230 pb's binnen heb gekregen. Ben trots op jullie :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••