• Hooi! (:

    Ik weet natuurlijk niet of jullie 't hetzelfde ervaren als ik: Maar ik heb de laatste tijd de indruk dat er veel mensen niet geheel tevreden zijn met Quizlet.
    En zelf ben ik het er niet mee eens. Máár, dit is omdat ik mij de laatste tijd ook eigenlijk meer in het off-topic gedeelte bevind, en niet geheel veel tussen de actieve topics. RPG'en doe ik niet eens, en ik lees nog maar 3 stories. Verder PB/GB ik wel veel met mensen, en lees ik genoeg actieve topics. Ik reageer alleen niet altijd. (krul)

    Aaaaaanyways, ik krijg dus vaak genoeg het gevoel alsof men Quizlet steeds minder leuk vind. En dat is natuurlijk niet zo heel leuk. Want denk eens aan alle positieve dingen van Quizlet?
    De vriend(inn)en die je hier maakt. Dat je jezelf helemaal kunt uiten op een creatieve manier, de verbeteringen die de site zelf de afgelopen jaren heeft gekregen. Alle mensen die zo veel voor Quizlet doen. Etc etc etc.

    Om elkaar gewoon eraan te herinneren hoe leuk Quizlet kan zijn: Waarom noemt niet iedereen iets positiefs op over Quizlet om hieraan herinnert te worden?
          Laat ik beginnen: Het áller- áller leukste aan Quizlet vind ik toch wel de contacten die ik gemaakt heb. En het zien vorderen van mensen hun schrijfstijl, vind ik ook erg leuk om te zien! :3



    Ik wil met dit topic dus juist een positief iets creëren ipv dat er een ruzie of zoiets ontstaat. Dat is mijn idee van dit topic. Je mag het misschien totaal nutteloos vinden, maar ik vind het eigenlijk best zinvol om weer eens te denken aan al het leuke aan Quizlet. c:


    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:27 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De bezoeken aan Q zijn ook drastisch gedaald de laatste tijd.

    Ik vind het verschil tussen Q van 2007 en Q van 2014 heel bijzonder, er is zoveel veranderd en bijgekomen!


    Your make-up is terrible

    Het allerleukste aan Quizlet vind ik de twee mensen die ik erdoor heb ontmoet. Zonder Quizlet zou mijn leven er nu heel anders uit hebben gezien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het forum is leuk meestal


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ik vind het leuk dat veel mensen hier echt voor je klaarstaan, of ze je kennen of niet.


    wat was dit ookalweer

    Het positieve van Quizlet is dat ik nu in staat ben om een verhaal in mijn eentje te schrijven, omdat ik hier feedback van mensen kan krijgen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat ik altijd al geweldig heb gevonden aan Quizlet is dat mensen hier zo gemakkelijk hun zelfgeschreven verhalen kunnen delen. Iedereen kan een story beginnen en het is super om zo'n platform te hebben, want het motiveert mensen om meer te schrijven en dat is niet alleen leuk, maar je leert er ook nog echt dingen van. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat ik het allerleukste aan Quizlet vind, is dat ik mijn vriend hier heb leren kennen! Door Quizlet ziet mijn leven er volledig anders uit, maar het is een zeer positieve verandering gebleken! ;D


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb een plek gevonden waar ik me thuis kan voelen en een plek om - op de meeste momenten - naartoe te kunnen vluchten.
          Quizlet heeft me nieuwe vrienden gebracht, vrienden die meer voor mij betekenen dan sommigen in de wereld buiten Quizlet, de wereld die ook nog bestaat :].
          Quizlet is mijn tweede wereld, een wereld waar ik mijn fantasie los kan laten gaan en waar mensen mij accepteren voor wie ik ben.
          Q is mijn thuis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik wil eerst way anders zegge . Zelf vind ik het erg jammer van de rpgs. Ik zie geen enkele rpg die een topic vol kan maken want dan reageert niemand meer. Ook worden er vaak gemene en rare opmerkingen gemaakt waardoor voornamelijk forum ruzoes komwn

    Wat ik fijn vind. Ik heb hier mn besye internetfriend ontmoet die me met alles helpt en steunt en het is fijn om te weten na een rot dag dat hij er voor me is. Verder de geweldige drama rpgs


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Door Quizlet heb ik een hele hoop lieve leuke mensen ontmoet. Zonder Quizlet was ik niet geweest wie ik nu ben :)


    Life is hard and then we die

    DAWSONS schreef:
    Ik vind het leuk dat veel mensen hier echt voor je klaarstaan, of ze je kennen of niet.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    NiallerBoo schreef:
    Ik wil eerst way anders zegge . Zelf vind ik het erg jammer van de rpgs. Ik zie geen enkele rpg die een topic vol kan maken want dan reageert niemand meer. Ook worden er vaak gemene en rare opmerkingen gemaakt waardoor voornamelijk forum ruzoes komwn

    Wat ik fijn vind. Ik heb hier mn besye internetfriend ontmoet die me met alles helpt en steunt en het is fijn om te weten na een rot dag dat hij er voor me is. Verder de geweldige drama rpgs


    Positief: het ontmoeten van mijn vriendin!!

    Nadeel: mensen die zulke spelfouten maken irriteren mij ;P


    It's high noon.

    Ik ben helemaal Q verslaafd

    Meeste hou ik ervan om de reacties te zien op mn stories, da motiveert echt zó hard m te blijven schrijven! *O*
    En ik juich ook vaak als mn favoriete schrijvers weer een nieuw hoofdstukje hebben gepost :D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik vind het positief dat ik hier helemaal mezelf kan zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rojinski schreef:
    Ik vind het positief dat ik hier helemaal mezelf kan zijn.


    Everything is illuminated by the light of our past.