• Hooi! (:

    Ik weet natuurlijk niet of jullie 't hetzelfde ervaren als ik: Maar ik heb de laatste tijd de indruk dat er veel mensen niet geheel tevreden zijn met Quizlet.
    En zelf ben ik het er niet mee eens. Máár, dit is omdat ik mij de laatste tijd ook eigenlijk meer in het off-topic gedeelte bevind, en niet geheel veel tussen de actieve topics. RPG'en doe ik niet eens, en ik lees nog maar 3 stories. Verder PB/GB ik wel veel met mensen, en lees ik genoeg actieve topics. Ik reageer alleen niet altijd. (krul)

    Aaaaaanyways, ik krijg dus vaak genoeg het gevoel alsof men Quizlet steeds minder leuk vind. En dat is natuurlijk niet zo heel leuk. Want denk eens aan alle positieve dingen van Quizlet?
    De vriend(inn)en die je hier maakt. Dat je jezelf helemaal kunt uiten op een creatieve manier, de verbeteringen die de site zelf de afgelopen jaren heeft gekregen. Alle mensen die zo veel voor Quizlet doen. Etc etc etc.

    Om elkaar gewoon eraan te herinneren hoe leuk Quizlet kan zijn: Waarom noemt niet iedereen iets positiefs op over Quizlet om hieraan herinnert te worden?
          Laat ik beginnen: Het áller- áller leukste aan Quizlet vind ik toch wel de contacten die ik gemaakt heb. En het zien vorderen van mensen hun schrijfstijl, vind ik ook erg leuk om te zien! :3



    Ik wil met dit topic dus juist een positief iets creëren ipv dat er een ruzie of zoiets ontstaat. Dat is mijn idee van dit topic. Je mag het misschien totaal nutteloos vinden, maar ik vind het eigenlijk best zinvol om weer eens te denken aan al het leuke aan Quizlet. c:


    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:27 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet zeggen dat, de vorige keer dat ik hier was [ ander account, zo'n twee jaar geleden. ] het allemaal wat gezelliger en vooral drukker was op het forum.
    Ook de rpgs, vroeger hadden we zo acht topics vol - nu is het allemaal maar stilletjes.

    Maar goed - het leukste aan Q vind ik met name de mensen, en dat je hier altijd wel iemand hebt die wilt helpen of ergens iets van af weet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Door Q ken ik Ellen en Sevda.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het fantastisch dat ik hier goedgeschreven verhalen kan vinden zonder er een cent voor te hoeven betalen en ze nog directe reacties op die verhalen kan sturen ook. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het positieve van Q:
    De vriendschappen, het medeleven, dat ik kan zijn wie ik ben.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat ik jou heb leren kennen :Y).
    En mijn schrijfkunsten qua grammatica, creativiteit, etc, gaat er flink op vooruit :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De openheid: mensen vertellen hun diepste geheimen op Q, omdat ze weten dat die hier veilig zijn en ze op advies kunnen rekenen. En natuurlijk de mensen die je verhaal lezen en commentaar geven, dat is echt dé manier voor mij om aan het schrijven te blijven.


    i put the fun in funeral

    Quizlet is een geweldige website en ook een unieke! Het is fijn om lekker je eigen ding te kunnen doen hier en dat je lekker kunt schrijven, quizzen maken, en een gezellig forum hebt. Ik ben nu al 6 jaar lid en nog steeds kom ik hier met veel plezier. Dit is echt een ''thuishaven'' voor mij, ik heb hier zoveel lieve mensen leren kennen waar ik nog steeds bevriend mee ben, ik heb zelfs mijn aller beste vriendin hier leren kennen. Dus mij zal je zeker te weten niet snel horen klagen over Q!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Nightbird schreef:
    Quizlet is een geweldige website en ook een unieke! Het is fijn om lekker je eigen ding te kunnen doen hier en dat je lekker kunt schrijven, quizzen maken, en een gezellig forum hebt. Ik ben nu al 6 jaar lid en nog steeds kom ik hier met veel plezier. Dit is echt een ''thuishaven'' voor mij, ik heb hier zoveel lieve mensen leren kennen waar ik nog steeds bevriend mee ben, ik heb zelfs mijn aller beste vriendin hier leren kennen. Dus mij zal je zeker te weten niet snel horen klagen over Q!


    Wait whut? Je bent al 6 jaar lid van Quizlet? Waarom heb ik je nog nooit gezien? Ik ben ook al 6 jaar lid van Q!
    Hallo! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dit een leuk initiatief. Ik houd er niet van als er zoveel ruzie en ontevredenheid is. Zeker omdat er over het internet zoveel anders geïnterperteerd worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het allerleukste aan Quizlet vind ik dat mensen je hier accepteren zoals je bent, of tenminste meer dan in real life, in ieder geval. Mensen maken er geen punt van als je holebi bent, van een ander ras bent, een zwaar verleden hebt, speciale interesses hebt of wat dan ook. Ik ben ontzettend blij dat ik hier zoveel leuke mensen heb leren kennen en het elke dag weer blijf doen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:56 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het leukste aan Quizlet is dat ik hier heel veel lieve mensen heb ontmoet waarmee ik goed ben bevriend geraakt en ze bijna allemaal heb gemeet en twee daarvan ook regelmatig zie! En natuurlijk dat ik hier mijn creativiteit kwijt kan! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het allerleukste vind ik toch wel dat ik mijn beste vriendin ontmoet heb via sometimes, mijn glee fanfic, en haar verhaal. Daar ben ik Q echt zo dankbaar voor. Ik kan een leven zonder haar niet voor me zien. <4
    En verhalen schrijven is ook een grote pro en de gezelligheid die er nig steeds is. Meestal tenminste wel gewoon!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 23:05 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Escapism schreef:
    (...)

    Wait whut? Je bent al 6 jaar lid van Quizlet? Waarom heb ik je nog nooit gezien? Ik ben ook al 6 jaar lid van Q!
    Hallo! :Y)


    Mhm geen idee, ik ben eigenlijk pas sinds een paar jaar actief op het forum en ook weer niet zoveel. Maar leuk je dan eindelijk te ontmoeten!~:Y)


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Het enige waar ik momenteel kan op komen, is dat ik hier een van de meest geweldige personen in mijn hele leven heb leren kennen. Ik weet dat we niet meer praten, en ik mis je ontzettend hard, maar toch ben ik dankbaar voor alles wat we gedaan hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Via Quizlet heb ik geleerd dat Friezen niet de gehele dag in berenvelletjes over de hoge Veluwe rennen (cat)

    De Veluwe ligt namelijk niet in Friesland dus rennen ze over de polders en door de moerassen


    quidquid excusatio prandium pro