• Hooi! (:

    Ik weet natuurlijk niet of jullie 't hetzelfde ervaren als ik: Maar ik heb de laatste tijd de indruk dat er veel mensen niet geheel tevreden zijn met Quizlet.
    En zelf ben ik het er niet mee eens. Máár, dit is omdat ik mij de laatste tijd ook eigenlijk meer in het off-topic gedeelte bevind, en niet geheel veel tussen de actieve topics. RPG'en doe ik niet eens, en ik lees nog maar 3 stories. Verder PB/GB ik wel veel met mensen, en lees ik genoeg actieve topics. Ik reageer alleen niet altijd. (krul)

    Aaaaaanyways, ik krijg dus vaak genoeg het gevoel alsof men Quizlet steeds minder leuk vind. En dat is natuurlijk niet zo heel leuk. Want denk eens aan alle positieve dingen van Quizlet?
    De vriend(inn)en die je hier maakt. Dat je jezelf helemaal kunt uiten op een creatieve manier, de verbeteringen die de site zelf de afgelopen jaren heeft gekregen. Alle mensen die zo veel voor Quizlet doen. Etc etc etc.

    Om elkaar gewoon eraan te herinneren hoe leuk Quizlet kan zijn: Waarom noemt niet iedereen iets positiefs op over Quizlet om hieraan herinnert te worden?
          Laat ik beginnen: Het áller- áller leukste aan Quizlet vind ik toch wel de contacten die ik gemaakt heb. En het zien vorderen van mensen hun schrijfstijl, vind ik ook erg leuk om te zien! :3



    Ik wil met dit topic dus juist een positief iets creëren ipv dat er een ruzie of zoiets ontstaat. Dat is mijn idee van dit topic. Je mag het misschien totaal nutteloos vinden, maar ik vind het eigenlijk best zinvol om weer eens te denken aan al het leuke aan Quizlet. c:


    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:27 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat ik Sylvie heb ontmoet! Ze is echt een hartsvriendin en dat is allemaal dankzij Q *O*

    Verder ben ik ook dankbaar dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en niemand die zegt van: Ik heb veel meer geleden dan jou, dus hou op met zeuren. Dus niemand die een wedstrijd maakt om te kijken wie t zwaarste verleden heeft gehad.

    Verder vind ik het ook leuk dat ik mijn creativiteit kwijt kan en niemand dir raar kijkt. Dat is echt geweldig en de reacties nog geweldiger :Y)


    -

    Aldea schreef:
    Dat ik Sylvie heb ontmoet! Ze is echt een hartsvriendin en dat is allemaal dankzij Q *O*

    Verder ben ik ook dankbaar dat ik hier mijn verhaal kwijt kan en niemand die zegt van: Ik heb veel meer geleden dan jou, dus hou op met zeuren. Dus niemand die een wedstrijd maakt om te kijken wie t zwaarste verleden heeft gehad.

    Verder vind ik het ook leuk dat ik mijn creativiteit kwijt kan en niemand dir raar kijkt. Dat is echt geweldig en de reacties nog geweldiger :Y)


    Omg, hoe lief is dit? *pinkt een traantje weg*

    Het leukste aan Q vind ik dat ik mezelf hier voor 100% kan zijn. Ik heb hier enorm veel fantastische mensen ontmoet die mijn vrienden zijn geworden en enkele zijn zelfs mijn beste vrienden geworden. Gail, jou ontmoeten was dan ook een enorme fijne herinnering! (:


    16 - 09 - '17

    Het leukste aan Q is waarschijnlijk de mensen die ik heb ontmoet. Ook de RPG's hebben me veranderd, ik heb er zo ontzettend veel van geleerd en ik kan me helemaal verdiepen in een RPG. Je merkt echt het verschil van toen ik hier net kwam en nu in hoe ik ben.

    Dit is een topic dat echt iedereen moet bezoeken om te bedenken dat Quizlet echt super is.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SolidSnake schreef:
    Via Quizlet heb ik geleerd dat Friezen niet de gehele dag in berenvelletjes over de hoge Veluwe rennen (cat)
    De Veluwe ligt namelijk niet in Friesland dus rennen ze over de polders en door de moerassen

    Mét WiFi hotspots.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 11:01 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh je bent geweldig Yolanda. Ik had gisteren echt de hoop even opgegeven en mij afgevraagd wat ik hier nog deed.

    Het leukste aan Quizlet vind ik dat het mij geleerd heeft hoe te schrijven en dat het eigenlijk waar ik ook ben een welkom thuis biedt waar ik mij niet zo verschrikkelijk anders voel dan iedereen om mij heen. Bovendien vind ik het samen schrijven in een RPG geweldig. Vooral als je dan merkt dat jijzelf niet alleen de posts van anderen bewondert, maar zij de jouwe ook geweldig vinden.
    Ik denk dat ik zonder Quizlet nu ondertussen na alles dit jaar allang al dusdanig depressief was geweest dat ik een gevaar zou vormen voor mijzelf, dus in mijn ogen is ee site geweldig en ik hoop dat iedereen weer wat positiever gaat worden en de sfeer zal verbeteren c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind naast het kletsen de wedstrijden geweldig. Daarbij leer je dingen, krijg je inspiratie, en heb je iets creatiefs te doen! Ik verveel me erg vaak, en op Quizlet is vaak wel iets leuks te doen!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het is fijn om te weten dat mensen niet enkel hun problemen delen, maar tevens advies geven op creatief vlak (schrijven, tekenen, . . .).
    Ik heb een paar geweldige mensen hier ontmoet, waar ik dan ook enorm dankbaar voor ben. Het mag dan niet altijd zonneschijn zijn, maar op sommige momenten kan dat het sterker maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb hier aardig wat leuke mensen ontmoet.


    26 - 02 - '16

    Avus schreef:
    Ik heb een plek gevonden waar ik me thuis kan voelen en een plek om - op de meeste momenten - naartoe te kunnen vluchten.
          Quizlet heeft me nieuwe vrienden gebracht, vrienden die meer voor mij betekenen dan sommigen in de wereld buiten Quizlet, de wereld die ook nog bestaat :].
          Quizlet is mijn tweede wereld, een wereld waar ik mijn fantasie los kan laten gaan en waar mensen mij accepteren voor wie ik ben.
          Q is mijn thuis.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als ik geen Quizlet kende, dan was ik serieus niet de persoon die ik nu was. Ik heb mijn hobby schrijven hier gevonden en ik heb me daar in kunnen ontwikkelen - nu nog steeds. Ik voel me hier op mijn plaats en de contacten die ik hier gemaakt heb maken mij ook zoals ik nu ben. Ik heb veel te danken aan Phosphene en Suit, mijn twee Q-vriendinnen die ik nooit meer kwijt wil.


    Pretty is just a pretty word.

    NiallerBoo schreef:
    Ik wil eerst way anders zegge . Zelf vind ik het erg jammer van de rpgs. Ik zie geen enkele rpg die een topic vol kan maken want dan reageert niemand meer. Ook worden er vaak gemene en rare opmerkingen gemaakt waardoor voornamelijk forum ruzoes komwn

    Wat ik fijn vind. Ik heb hier mn besye internetfriend ontmoet die me met alles helpt en steunt en het is fijn om te weten na een rot dag dat hij er voor me is. Verder de geweldige drama rpgs


    Dan moet je beter zoeken, want ik schrijf aan zeven verhalen, die allemaal niet zijn vastgelopen. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet eigenlijk niet zoveel negatieve punten te bedenken. Soms zijn sommige users wel eens door de bocht en vinden ze het leuk om ruzies uit te lokken, maar daar besteed ik gewoon geen aandacht aan. Ik vind het geweldig dat ik hier verhalen kan schrijven die anderen kunnen lezen, over mijn interesses met anderen kan praten en aan RPGs/MSVs kan schrijven. (:

    Het lezen van andere verhalen is natuurlijk ook ontzettend leuk, evenals het struinen op het forum. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Geen zorgen, kienders. Ik houd jullie voortaan wel weer onder de duim. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Quizlet is mijn leven. Ik zit hier ondertussen 7 jaar en heb me geen minuut verveeld.
    Q is toch een groot deel van mijn leven. Vroeger was het geweldig om quizzen en seriequizzen te maken. Dat heeft toen al mijn schrijfstijl op korte tijd enorm verbeterd. Ik schrijf soms nog steeds weird, maar dat komt niet meer omdat ik de woorden niet meer weet, maar omdat ik nu teveel woorden weet.
    Ik vind het ook geweldig dat ik in zo'n geweldig team zit. Ik voel me helemaal thuis. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind het fijn dat ik hier allemaal nieuwe mensen heb leren kennen. Ik waardeer ze stuk voor stuk en ik zou niet zonder hen kunnen.