• Hooi! (:

    Ik weet natuurlijk niet of jullie 't hetzelfde ervaren als ik: Maar ik heb de laatste tijd de indruk dat er veel mensen niet geheel tevreden zijn met Quizlet.
    En zelf ben ik het er niet mee eens. Máár, dit is omdat ik mij de laatste tijd ook eigenlijk meer in het off-topic gedeelte bevind, en niet geheel veel tussen de actieve topics. RPG'en doe ik niet eens, en ik lees nog maar 3 stories. Verder PB/GB ik wel veel met mensen, en lees ik genoeg actieve topics. Ik reageer alleen niet altijd. (krul)

    Aaaaaanyways, ik krijg dus vaak genoeg het gevoel alsof men Quizlet steeds minder leuk vind. En dat is natuurlijk niet zo heel leuk. Want denk eens aan alle positieve dingen van Quizlet?
    De vriend(inn)en die je hier maakt. Dat je jezelf helemaal kunt uiten op een creatieve manier, de verbeteringen die de site zelf de afgelopen jaren heeft gekregen. Alle mensen die zo veel voor Quizlet doen. Etc etc etc.

    Om elkaar gewoon eraan te herinneren hoe leuk Quizlet kan zijn: Waarom noemt niet iedereen iets positiefs op over Quizlet om hieraan herinnert te worden?
          Laat ik beginnen: Het áller- áller leukste aan Quizlet vind ik toch wel de contacten die ik gemaakt heb. En het zien vorderen van mensen hun schrijfstijl, vind ik ook erg leuk om te zien! :3



    Ik wil met dit topic dus juist een positief iets creëren ipv dat er een ruzie of zoiets ontstaat. Dat is mijn idee van dit topic. Je mag het misschien totaal nutteloos vinden, maar ik vind het eigenlijk best zinvol om weer eens te denken aan al het leuke aan Quizlet. c:


    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:27 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dit soort topics het leukst van Q. Hierdoor weet ik weer waar we het allemaal voor doen (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Ik vind dit soort topics het leukst van Q. Hierdoor weet ik weer waar we het allemaal voor doen (Y)


    Om een hoop Nederlanders een superfantastische site te geven :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    (...)

    Om een hoop Nederlanders een superfantastische site te geven :Y)


    Je vergeet alle Belgen op deze site. :p En de enkeling uit Curaçao en andere landen. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Je vergeet alle Belgen op deze site. :p En de enkeling uit Curaçao en andere landen. x)


    Sssst (A) Ik zie iedereen hier als een grote familie, dan vergeet ik al die verschillende landen.
    Jullie snappen wat ik bedoel :')


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Avus schreef:
    Ik heb een plek gevonden waar ik me thuis kan voelen en een plek om - op de meeste momenten - naartoe te kunnen vluchten.
          Quizlet heeft me nieuwe vrienden gebracht, vrienden die meer voor mij betekenen dan sommigen in de wereld buiten Quizlet, de wereld die ook nog bestaat :].
          Quizlet is mijn tweede wereld, een wereld waar ik mijn fantasie los kan laten gaan en waar mensen mij accepteren voor wie ik ben.
          Q is mijn thuis.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    XY390 schreef:
    (...)

    Sssst (A) Ik zie iedereen hier als een grote familie, dan vergeet ik al die verschillende landen.
    Jullie snappen wat ik bedoel :')


    Nee, leg uit. Ghehe. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Nee, leg uit. Ghehe. :Y)


    (cat)
    In het kort: Q is geweldig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    (...)

    (cat)
    In het kort: Q is geweldig.


    Dat is een feit. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je kan anoniem raad vragen zonder veroordeeld te worden, omdat de mensen je toch niet persoonlijk kennen. Je kan jezelf zijn, of er juist aan werken om jezelf te veranderen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 16:49 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    En er zijn hier heel erg awesome mensen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb vrienden en veeeeeeeeeeeel lol door Q!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb Gabs ontmoet dankzij Quizlet. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het leukste en beste aan quizlet zijn de mensen die ik heb ontmoet. Iets is om mijn schrijfwerk te delen, feedback te krijgen en natuurlijk om geweldige verhalen te lezen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Eigenlijk teveel dingen om op te noemen; ik zie het eigenlijk als een deel van mijn fundatie. Maar bovenal heb ik ook een aantal geweldig mensen ontmoet en meer respect verkregen voor mijn medemens.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zou zonder Quizlet nooit zover gekomen zijn met schrijven!
    Ik blijf doorgaan om hoofdstukjes te kunnen posten voor mijn lezers ook al is het op dat moment lastig, weinig tijd, blablabla
    Zonder Quizlet zou ik nooit geleerd hebben om mijn writersblock te overwinnen.

    En dan heb ik het nog niet gehad over alle supermegafantastische mensen die ik hier ontmoet heb!


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel