• Hooi! (:

    Ik weet natuurlijk niet of jullie 't hetzelfde ervaren als ik: Maar ik heb de laatste tijd de indruk dat er veel mensen niet geheel tevreden zijn met Quizlet.
    En zelf ben ik het er niet mee eens. Máár, dit is omdat ik mij de laatste tijd ook eigenlijk meer in het off-topic gedeelte bevind, en niet geheel veel tussen de actieve topics. RPG'en doe ik niet eens, en ik lees nog maar 3 stories. Verder PB/GB ik wel veel met mensen, en lees ik genoeg actieve topics. Ik reageer alleen niet altijd. (krul)

    Aaaaaanyways, ik krijg dus vaak genoeg het gevoel alsof men Quizlet steeds minder leuk vind. En dat is natuurlijk niet zo heel leuk. Want denk eens aan alle positieve dingen van Quizlet?
    De vriend(inn)en die je hier maakt. Dat je jezelf helemaal kunt uiten op een creatieve manier, de verbeteringen die de site zelf de afgelopen jaren heeft gekregen. Alle mensen die zo veel voor Quizlet doen. Etc etc etc.

    Om elkaar gewoon eraan te herinneren hoe leuk Quizlet kan zijn: Waarom noemt niet iedereen iets positiefs op over Quizlet om hieraan herinnert te worden?
          Laat ik beginnen: Het áller- áller leukste aan Quizlet vind ik toch wel de contacten die ik gemaakt heb. En het zien vorderen van mensen hun schrijfstijl, vind ik ook erg leuk om te zien! :3



    Ik wil met dit topic dus juist een positief iets creëren ipv dat er een ruzie of zoiets ontstaat. Dat is mijn idee van dit topic. Je mag het misschien totaal nutteloos vinden, maar ik vind het eigenlijk best zinvol om weer eens te denken aan al het leuke aan Quizlet. c:


    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:27 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Q is een heel creatieve website waar je gratis op mag. Anoniem in de spotlight staan, DAT is geweldig! In plaats van misschien verlegen te worden in het echt, kun je hier vol zelfvertrouwen een zelfverzonnen verhaal opzetten. Maar waarom een verhaal? Een quiz, een poll, een gedicht, etc. Geniet van Q!


    A.

    Ik ken Suus via Quizlet c:


    wat was dit ookalweer

    Ik heb hier echt leuke mensen leren kennen waaronder Tamara ;D
    En ik zou echt niet weten wat ik zonder mijn awesome vriendinnen moet <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Door Q is mijn interesse in schrijven en lezen vergroot. Ik ben niet meer actief op gebied van het schrijven van stories, maar buiten Q ben ik er wel veel mee bezig.
    Daarnaast bewonder ik de talenten die er op Q zitten. En wat ik leuk vind aan het forum zijn de mensen die ik er heb leren kennen.


    You are beautiful, you are love.

    Oh ik heb er zo veel!
    - ik heb het gevoel dat we op het forum een grote familie zijn, en de bekende gezichten zijn zo leuk om 'tegen te komen', ze geven je het gevoel je vriend te zijn zonder dat je ooit een PB of GB hebt gewisseld. En het is ook best makkelijk om vrienden te maken! (ik kijk naar jou, Beerkipje)
    -Mijn eerste stappen in poëzie zijn hier gezet. Ik heb ondertussen al internationale optredens op mijn palmares staan, en ik denk dat zonder de fanfics die ik hier schreef en nadien ook mijn eerste poëzie, ik nooit dat zelfvetrouwen zou hebben gehad om er daadwerkelijk iets mee te doen.
    -De verhitte discussies vind ik ook echt fijn. Ik ben een knol in het echte leven, maar hier kan ik meedoen met discussies en mijn argumenten laten klinken. Deze knol vind dat enorm leuk.
    -Als er zo'n stoker komt op Q springen we er met z'n allen op af. Dat samen-gevoel is geweldig.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Als Quizlet niet had bestaan, had ik nooit verhalen geschreven.
    Ook verveel je je hier nooit, er is altijd iets dat je nog niet zag.
    Ik ben hier nu drie jaar, en ik vind dat in die jaren er toch al wat dingen veranderd zijn; en het word hier steeds beter (: .


    I wanna be a wizard!

    - Op Quizlet heb ik veel vriendschappen gesloten, een aantal hele hechte. Een hele hoop van die vriend(inn)en zitten inmiddels helaas niet meer op Quizlet, maar ik spreek of zie ze nog wel.
    Mede doordat deze mensen zo ver weg wonen, heb ik leren trein reizen op mijn 15e. Dus indirect is Quizlet daarvan de oorzaak :Y).
    - Het feit dat ik hier veel vriend(inn)en had, maakte dat dit de veilige wereld was waar ik elke keer naar toe ging na schooltijd.
    - Door mijn werkzaamheden als moderator en administrator heb ik vele vaardigheden ontwikkeld. Zoals bijvoorbeeld het werken in een team en het opstellen van redelijk goede teksten, ondanks m'n dyslexie. Op die manier heb ik zeker mijn schrijfvaardigheid verbeterd. Laatst heb ik nog feedback gegeven op de motivatiebrief van iemand anders. Ik kon haar zinnen verbeteren, omdat ik me daar hier op Quizlet in ontwikkeld heb.
    - Al met al heb ik op Quizlet heel veel over mezelf geleerd en me op een aantal punten meer ontwikkeld dan ik zou hebben gedaan als ik Quizlet niet had gekend en niet in de crew was gekomen.

    De negatieve dingen van Q wegen niet op tegen de positieve dingen ^^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:23 ]

    Krull schreef:
    - Op Quizlet heb ik veel vriendschappen gesloten, een aantal hele hechte. Een hele hoop van die vriend(inn)en zitten inmiddels helaas niet meer op Quizlet, maar ik spreek of zie ze nog wel.
    Mede doordat deze mensen zo ver weg wonen, heb ik leren trein reizen op mijn 15e. Dus indirect is Quizlet daarvan de oorzaak :Y).
    - Het feit dat ik hier veel vriend(inn)en had, maakte dat dit de veilige wereld was waar ik elke keer naar toe ging na schooltijd.
    - Door mijn werkzaamheden als moderator en administrator heb ik vele vaardigheden ontwikkeld. Zoals bijvoorbeeld het werken in een team en het opstellen van redelijk goede teksten, ondanks m'n dyslexie. Op die manier heb ik zeker mijn schrijfvaardigheid verbeterd. Laatst heb ik nog feedback gegeven op de motivatiebrief van iemand anders. Ik kon haar zinnen verbeteren, omdat ik me daar hier op Quizlet in ontwikkeld heb.
    - Al met al heb ik op Quizlet heel veel over mezelf geleerd en me op een aantal punten meer ontwikkeld dan ik zou hebben gedaan als ik Quizlet niet had gekend en niet in de crew was gekomen.

    De negatieve dingen van Q wegen niet op tegen de positieve dingen ^^


    Ik neem aan dat je dat laaste andersom bedoelt haha

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2014 - 16:22 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    FaultInOurStars schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat je dat laaste andersom bedoelt haha

    Yeshh

    Jaah i love quizlet !!

    Ik vind Quizlet nog steeds geweldig. Ik heb meerdere mensen leren kennen daardoor^^ En zeker Rani is een van de liefste die ik heb leren kennen! (: Ik hou nog steeds van lekker verhalen lezen hier en ik vind ook dat er echt mensen tussen zitten die een super fijne schrijfstijl hebben, en waardoor het lezen alleen maar beter en leuker wordt!

    Daarnaast is mijn eigen schrijfstijl echt verbeterd door Quizlet en heb ik ook geleerd hoe je betere personages in elkaar kan zetten. Als ik nu vergelijk met voor Quizlet dan heb ik super grote sprongen gemaakt^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Als allereerste vind ik het mooiste van Quizlet dat je geaccepteerd wordt om wie je bent en er mensen zijn die écht naar je luisteren en je willen helpen als je een probleem hebt.
    Daarnaast zijn mijn schrijfkunsten enorm verbeterd dankzij Q, zonder deze site had ik de motivatie nooit gevonden en zonder alle zinvolle, mooie, maar ook de minder mooie reacties had ik nog nooit een verhaal afgerond.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kan hier helemaal mezelf zijn, ik heb hier ook veel mensen ontmoet die ik echt te gek vind. Ik vind het leuk dat je verhalen kan schrijven en lezen. Het is cool dat je kan zien hoe mensen vorderen met hun schrijfstijl en dat ik kan leren van andere mensen. Ik vind Quizlet erg leuk en de reacties op creaties vind ik ook heel motiverend. Ik heb weinig negatiefs over Quizlet. Ik vind het helemaal top hier en vind het geweldig dat ik zoveel vrienden heb gemaakt. Ik vind het echt leuk dat er mensen zijn die hun tijd in deze fantastische site. x Margot (ook wel Curly genoemd ;p)


    " A real girl isn't perfect and a perfect girl isn't real " - Harry Styles

    De mensen waar ik mee in contact ben gekomen dankzij Quizlet hebben me gemaakt tot de persoon die ik nu ben en daar ben ik Quizlet heel dankbaar om,
    deze site heeft me laten zien dat ook via Internet vrienden kunt maken, vrienden voor het leven. Ook het uiten vind ik een pluspunt, het voelt goed dat er een plek is waar je jezelf voor de volle 100% kunt zijn


    I'm becoming the best version of myself.

    Q is een soort thuis voor mij geworden. Ik ben hier al iets meer dan 6 jaar lid en kom elke dag weer met veel plezier op Q, ook al ben ik niet zo heel erg actief met reageren op het forum. Als Q eruit ligt, tja, dan word ik best wel gek :X daarnaast heb ik mijn beste vriendin hier ontmoet nou ja, de eerste gesprekken gehad en later erachter gekomen dat we allebei iemand kenden en op die haar verjaardag gemeet
    Ik ben dol op hoe gezellig mensen hier met elkaar kunnen doen hoewel ik hier soms ook met popcorn zit. Je kent elkaar, maar ook weer niet.
    Leukste blijf ik nog wel de wedstrijden vinden mensen helpen zichzelf nog weer een stukje te verbeteren en mezelf te verbeteren. En de mogelijkheid mijn fantasie vorm te geven.
    Tja, Q is gewoon een enorm vast onderdeel van mijn leven.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.