• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic vol? Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag! Behalve haat op Justin Bieber, Liam Payne en Michael Clifford. Or we will kill you.




    Onze spammers.
    Onze spammer-ID's

    Amarela • Demi >> Gewoon swag.
    DAWSONS • Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr. >> Perv samen met Suus.
    Hint • Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess • Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex • Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x • Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale • Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    Nagusamu • Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig. >> Perv samen met Tamara. >> Liefste meisje ooit.
    Erchomai • Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter • Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde. >> Perfect.
    Avena • Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin • Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs • Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings • Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser. >> Geweldig, kan niet beter. Tamara's grote liefde.
    Athanatos • Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba • Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut • Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.
    Novoselic • Lotta >> Sexy >> Lekkerding.
    Kings • Gail >> De Allerbeste Mod Die Er Bestaat.
    aestivate • Arne >> Heeft een zeer sexy profielfoto. >> Tamara's fabulouis schrijfdude. :3
    Caraphernelia • Bell >> Tamara's BRO. >> Sexy.
    Diancie • Erieka >> Catwomen, of zoiets. (cat)
    Kawena • Evelien >> Onze zingende en dansende Disneyprinses


    Dingen die je moet weten.
    [list][*]Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    [*]Polygamie wordt dus geaccepteerd.
    [*]Kwyle's echte naam is Kyle.
    [*]Britt is een sexy beest.
    [*]Roos is een Ninja.
    [*]Justin Bieber is onze leider en heerser.
    [*]Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    [*]Lotta's liefdes zijn Tamara en Octaaf.
    [*]Lotta houdt heeeeel veel van iedereen in dit topic.
    [*]Fembledore (Femke en Dumbledore) en Liara (Liam en Tamara) zijn onze lievelingsships.
    [*]Tamara twerkt graag.
    [*]Lotta heeft de beginpost geüpdatet![/list]


    Regels.
    [list][*]Niemand heeft behoefte aan haat.
    [*]Haten = Verlaten.
    [*]Als je problemen met elkaar durft te delen, heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    [*]De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    [*]Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    [*]Spammen is prima, daar zijn we hier ook voor. Maar onthoud dat er ook genoeg bestaat.
    [*]Pervhumor mag. Zolang je het onder een spoiler gooit voor anderen. Of het moet grappig zijn.
    [*]Niemand? Maar dan ook niemand, gooit anderen zomaar van de lijst af

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 22:15 ]


    wat was dit ookalweer

    bookinity schreef:
    LOTTA WAT JIJ SCHREEF, KIJK

    daar krijgen we nou orgasmes van

    Hebberig zocht mijn hand naar meer eten, steeds maar naar meer eten, want ik wilde weer vluchten naar die verrukkelijke, paradijselijke smaak van chips, chocola, cake, wafels, brownies, maakt niet uit, als mijn zin naar méér maar gestild werd. Paniekerig scheurde ik het pak open, nam een handvol van die heerlijke paprikachips, die smeekte om opgegeten te worden, en bracht ze naar mijn mond.
    "Hm, ah, heerlijk," mompelde ik alleen maar, en ik at als een beest, omdat ik maar niet genoeg kon krijgen ervan. Het werd steeds meer en meer, sneller en sneller, intenser en intenser, tot ...
    "Aaaah," kreunde ik van genot en ik liet me neerploffen op de bank. Meteen trok het zalige gevoel weg en had ik helemaal geen zin meer in eten. De gedachte alleen al maakte me misselijk en ik rende naar de wc, klaar om over te geven, om mezelf over te geven aan het eten.
    Dát is pas het leven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Doge schreef:
    Mijn hele profiel is in dat lettertype zo'n beetje ;3


    Niceeeee ;D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Ik had het niet over discriminatie of over dat andere, lol.

    Seksisme is het vellen van een waardeoordeel op grond van iemands sekse. Dit kan leiden tot discriminatie waarbij mensen verschillend behandeld worden, bijvoorbeeld in taalgebruik, op grond van hun geslacht/sekse. Seksisme kan leiden tot vormen van onderdrukking. Het omgekeerde is sekseneutraliteit.

    Het woord seksisme wordt ten onrechte vaak gebruikt in associatie met seks of erotiek.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it



    Zo awesome. Mijn favoriete gymleader theme.


    26 - 02 - '16

    Novoselic schreef:
    (...)


    Well, nevermind.
    Ik zeg niks xd


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik ben stiekem zo trots op hoe m'n profiel nu is ;3


    26 - 02 - '16

    BIJNA 25.000 pageviews. D:


    26 - 02 - '16

    Dit kan leiden tot discriminatie waarbij mensen verschillend behandeld worden, bijvoorbeeld in taalgebruik.
    Dus..dan worden Tamaar en ik ook gediscrimineerd als ik het zo'n beetje begrijp? xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Doge schreef:


    Zo awesome. Mijn favoriete gymleader theme.

    Oh god, geweldig. Het is al een tijdje geleden dat ik Platinum nog heb gespeeld, maar dit is echt geweldig. Ik weet nog dat ik telkens zat te vloeken omdat die kut-Pokémon van mij de hele tijd doodgingen en ik helemaal zat te stressen opdat ze nog een maar HP over zouden hebben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh god, geweldig. Het is al een tijdje geleden dat ik Platinum nog heb gespeeld, maar dit is echt geweldig. Ik weet nog dat ik telkens zat te vloeken omdat die kut-Pokémon van mij de hele tijd doodgingen en ik helemaal zat te stressen opdat ze nog een maar HP over zouden hebben.


    JAAA D:

    Die Garchomp van Cynthia en die Milotic. Ik ging telkens dood daar. Fack. :W


    26 - 02 - '16

    Doge schreef:
    (...)

    JAAA D:

    Die Garchomp van Cynthia en die Milotic. Ik ging telkens dood daar. Fack. :W

    *zoekt op omdat ze Pokémon in het Frans speelt*

    Oh god ja die! Ik haat dat beest, dat is veel sterker dan die andere, aaargh. D: En ik geloof dat je je spel ook niet kon opslaan als je in de gym zat, waardoor je dan telkens weer die andere rotmensen opnieuw moest verslaan voordat je bij Cynthia was.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    *zoekt op omdat ze Pokémon in het Frans speelt*

    Oh god ja die! Ik haat dat beest, dat is veel sterker dan die andere, aaargh. D: En ik geloof dat je je spel ook niet kon opslaan als je in de gym zat, waardoor je dan telkens weer die andere rotmensen opnieuw moest verslaan voordat je bij Cynthia was.


    Die van Pokémon X is trouwens ook lastig hoor D:


    26 - 02 - '16



    DIT MUZIEKJE. Ik was altijd zo van: oh my goooood wow dit kan niet waar zijn ik heb 'm te pakken! *gooit PokéBall* *gaat kapot van de stress* AAAAARGH NEE HIJ IS ONTSNAPT.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it



    (Suus)


    wat was dit ookalweer

    Ze hebben echt awesome wc's in Den Haag.
    Je kunt dr gewoon op straat pissen als man zijnde, hilarisch gewoon xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.