• De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic vol? Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag! Behalve haat op Justin Bieber, Liam Payne en Michael Clifford. Or we will kill you.




    Onze spammers.
    Onze spammer-ID's

    Amarela • Demi >> Gewoon swag.
    DAWSONS • Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr. >> Perv samen met Suus.
    Hint • Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess • Jente >> Awesome dichter.
    Redrosex • Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x • Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale • Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    Nagusamu • Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig. >> Perv samen met Tamara. >> Liefste meisje ooit.
    Erchomai • Sanne >> Chocoladepinda.
    JamesPotter • Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde. >> Perfect.
    Avena • Kwyle >> Tamara's Kaaskroket
    Assassin • Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs • Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings • Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser. >> Geweldig, kan niet beter. Tamara's grote liefde.
    Athanatos • Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba • Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut • Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.
    Novoselic • Lotta >> Sexy >> Lekkerding.
    Kings • Gail >> De Allerbeste Mod Die Er Bestaat.
    aestivate • Arne >> Heeft een zeer sexy profielfoto. >> Tamara's fabulouis schrijfdude. :3
    Caraphernelia • Bell >> Tamara's BRO. >> Sexy.
    Diancie • Erieka >> Catwomen, of zoiets. (cat)
    Kawena • Evelien >> Onze zingende en dansende Disneyprinses


    Dingen die je moet weten.
    [list][*]Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    [*]Polygamie wordt dus geaccepteerd.
    [*]Kwyle's echte naam is Kyle.
    [*]Britt is een sexy beest.
    [*]Roos is een Ninja.
    [*]Justin Bieber is onze leider en heerser.
    [*]Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    [*]Lotta's liefdes zijn Tamara en Octaaf.
    [*]Lotta houdt heeeeel veel van iedereen in dit topic.
    [*]Fembledore (Femke en Dumbledore) en Liara (Liam en Tamara) zijn onze lievelingsships.
    [*]Tamara twerkt graag.
    [*]Lotta heeft de beginpost geüpdatet![/list]


    Regels.
    [list][*]Niemand heeft behoefte aan haat.
    [*]Haten = Verlaten.
    [*]Als je problemen met elkaar durft te delen, heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    [*]De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    [*]Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    [*]Spammen is prima, daar zijn we hier ook voor. Maar onthoud dat er ook genoeg bestaat.
    [*]Pervhumor mag. Zolang je het onder een spoiler gooit voor anderen. Of het moet grappig zijn.
    [*]Niemand? Maar dan ook niemand, gooit anderen zomaar van de lijst af

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 22:15 ]


    wat was dit ookalweer

    Nagusamu schreef:
    (...)


    HAHAHAHAHAHAHHAHAHA RAAP ME OP OFZO, HAHAHAHAHAAHAH JE KAN ME OPVEGEN XD
    Oke oke, ik ga morgen twerken en kijken of ik het ga filmen, en dan stuur ik het naar je, HAHAHA




    ZO GAAT T ERUIT ZIEN HAHAHAA


    wat was dit ookalweer

    bookinity schreef:
    (...)

    Jan heeft geen competitie hoor, dit is niks hehehe
    gewoon onschuldig gekut, doe er niks meeee

    It's like, we hadden het over vakantie en dat hij met zijn vriendin weg zou gaan, maar het ging uit (vertelde hij op een toon van 'dus maak je maar geen zorgen') vlak voor ze weggingen.
    En toen vandaag hadden we twee keer samen pauze, zat ie de hele tijd vervelend foto's van me te maken en me te kietelen enzo, but he shares is food with me so that's okay c: tijdens de middag heeft hij getrakteerd so that's kind of nice c:
    en toen had hij nog een keer pauze, en ik niet. Bleef ie de eerste vijf minuten bij de deur hangen omdat hij geen zin had om in zn eentje pauze te hebben
    en hij vertelt steeds dat hij het veel leuker vind om met mij te werken enzo, en hij vroeg m'n nummer en we zijn al de hele tijd aan het praten en idk, gewoon heel veel dingen die ik niet echt kan beschrijven, dingen hoe hij doet. Als ik dan bij de ene kassa wat op sta te zoeken en hij erlangs moet, dat ie niet gewoon plat tegen de muur voorbij schuift zoals de meesten dat doen maar me even vastpakt bij mn middel of lager en I'm like dude why
    maar then again doen mn vrienden dat ook gewoon
    maar idk about him
    so
    that


    Aha, ik zou als ik jou was oppassen met wat je doet hahaha xD
    Voordat je die arme collega laat geloven dat jij hem leuk vind, dan zit je met een problem want dan is hij weer sad xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DAWSONS schreef:
    (...)



    ZO GAAT T ERUIT ZIEN HAHAHAA


    HAHAHAHAHAHA OMG IK WEET HET WEL ZEKER HAHAHAHAHAH XD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    bookinity schreef:
    (...)

    hahahahahahahahahahahahha geweldig

    Ik ga daar echt nog eens een story over schrijven! Alleen geen idee hoe ik het moet promoten HAHAHAHAHA.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Aha, ik zou als ik jou was oppassen met wat je doet hahaha xD
    Voordat je die arme collega laat geloven dat jij hem leuk vind, dan zit je met een problem want dan is hij weer sad xD


    hahahahaha neehoor, ik laat hem soms ook wel merken van eh dude stop maar weer
    it's probably nothing, figuring dat ik zelf ook onbewust heel flirterig ben hahaha


    Spinning around, I'm weightless.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik ga daar echt nog eens een story over schrijven! Alleen geen idee hoe ik het moet promoten HAHAHAHAHA.


    Daar heb je mij voor, doh.


    Spinning around, I'm weightless.

    bookinity schreef:
    (...)

    hahahahaha neehoor, ik laat hem soms ook wel merken van eh dude stop maar weer
    it's probably nothing, figuring dat ik zelf ook onbewust heel flirterig ben hahaha


    Ooooh, vandaaaar xd


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHA OMG IK WEET HET WEL ZEKER HAHAHAHAHAH XD


    IK KOM JE REDDEN HAHAHAH


    wat was dit ookalweer

    hoop ik.

    neuh, I mean ik zie hem toch niet meer na de vakantie, dat weet hij ook wel


    Spinning around, I'm weightless.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    IK KOM JE REDDEN HAHAHAH



    HAHAHAHAHAHAH OKE OKE!
    In mijn awesome twerkpakje xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    WTF INEENS LAS IK ERGENS. 'I AM A HORNY CORNDOG.' WTF HAHAHAHA


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    WTF INEENS LAS IK ERGENS. 'I AM A HORNY CORNDOG.' WTF HAHAHAHA


    HAHAHAHAHAHA OKE WTF? XD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHA OKE WTF? XD



    HAHAHAHAH LIKE, DUDE, WTF


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)


    HAHAHAHAH LIKE, DUDE, WTF



    HAHAHAHA JAAA OMFG XD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Today, my boyfriend sent me pictures of him and his family on their trip in Florida. He accidentally included a picture of a random girl sleeping in his bed, naked. FML


    Wauw o.o
    Ik zou hem echt naar de maan slaan xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.