• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl,bslavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ' Ik hou erg veel van zingen en doe het ook vaak. Ik weet niet of jij dat wel goed vind. Mijn vorige meester liet het wel toe', zei Angelina tegen haar meester. Ze keek even de kamer rond en richtte haar blik toen weer op Celestino.
    'Maar vaak heb ik niet echt tijd voor mezelf. ', zei ze alsof het zijn fout was.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Juvenalis ging op de stoel zitten waar Celestino zojuist nog gezeten had, omdat die een stukje luxer was dan de stoel waar hij net op zat.
    'Ik neem aan dat jullie het niet erg vinden als ik nog even blijf?' vroeg hij toen aan niemand in het bijzonder.

    Wat onopgemerkt had Castor het gesprek gevolgd en hoewel hij Asalour en Juanita prima meiden vond, moest hij wel zeggen dat ze zich grotendeels hadden aangesteld. Tuurlijk, Vivian was een Zwadderaar, maar het was niet alsof hij de ergste was.
    "Dus ik veronderstel dat ze weer zijn doorgeslagen in het bijschaven van hun slaven?" Vroeg Castor aan de Zwadderaar terwijl zijn gedachten even naar zijn eigen slavin flitsten.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Zeker,' bevestigde Juvenalis de vraag.
    'Je moet met een harde hand regeren, zullen we maar zeggen, maar een koning die gevreesd dient te worden is geen goede koning. Je moet rechtvaardig zijn, slechts straffen wanneer het nodig is en belonen voor goed gedrag. Je moet zorgen dat ze je respecteren. Mensen die je vreest, respecteer je niet.'
    Juvenalis draaide weer even met zijn ring.
    'Ik neem aan dat jij wel weet hoe je slaven bij moet schaven, Deimos?'

    "Ik kan me herinneren dat je slaaf van vorig jaar niet helemaal aan je eisen voldeed." Reageerde Castor, terwijl hij een wenkbrauw optrok. "Ik neem aan dat je dit jaar een betere keuze hebt gemaakt."
    Op de volgende vraag kwam er een lachje om zijn lippen te staan terwijl hij terug dacht aan de brutale opmerkingen van zijn nieuwe slaaf.
    "Ik denk dat ze wat lastiger is dan de slaaf die ik voorheen had, maar het zal het wel goed komen."


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juvenalis knikte.
    'Zeker, deze kan wél zwemmen.'
    Hij glimlachte even en blikte toen op Castor's nieuwe slaaf.
    'Lastiger? Hoezo dat? Heb je haar nu al niet in de hand, Deimos?'

    "Laten we zeggen dat ik niet zo'n.. fan ben van jullie methodes." Reageerde Castor terwijl zijn blik door de Ravenklauw leerlingenkamer liet gaan.
    "Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom mijn slaven het schooljaar wél overleven."


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juvenalis grinnikte even.
    'Ik dacht altijd dat je beter tevreden de pijp uit kon gaan dan in misère verder leven. Blijkbaar deelt niet iedereen mijn opvatting.'
    Hij bekeek Deimos' slavin even van top tot teen en nam haar in zich op.
    'Bovendien was mijn slaaf..nutteloos geworden, eerder een blok aan mijn been dan een verlichting. Ik denk niet dat jouw slavin, zoals ze eruit ziet..ooit een blok aan het been zou worden. Deze blijft altijd nuttig.'

    Amelia was redelijk snel klaar met de spullen uitpakken en ze op de goede plek neerleggen, tenminste, dat vond ze. Castor had haar niet verteld dat ze in de kamer moest blijven en liep de leerlingenkamer in.
    'Castor..' zei ze, ze vond 'meester' een vreselijke benaming. 'Heb je nog andere dingen die klaar moeten?'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 14:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Wat geïrriteerd keek Castor op bij het zien van zijn slavin waarna hij zichzelf excuseerde.
    "Ik denk dat wij een hartig woordje te bespreken hebben," siste hij haar toe waarna hij haar hardhandig bij haar bovenarm pakte en richting zijn kamer sleepte. Hij had immers wel zijn naam hoog te houden en hoewel hij nooit geweld had gebruikt tegenover eerdere slaven, was hij ervan overtuigd dat het nu niet lang zou duren voor ze de klappen van zijn zweep zou voelen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Het ziet ernaar uit dat ik de enige ben die zonder geweld alles in het gareel houdt,' zei Juvenalis toen Deimos verdwenen was.
    'En het ziet er naar uit dat ik slechts met jullie over ben, Totelaer, Suarez.'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 15:10 ]

    Met het verkeerde been uit bed gestapt zeker. Amelia wist deze opmerking nog net tegen te houden, ze vroeg zich heel erg af wat ze nu weer fout had gedaan. Ze was toch vriendelijk gebleven? Toen ze in de kamer waren hield Amelia zich wijselijk stil, ze zou eerst luisteren naar Castor zijn beschuldigingen.


    ----

    Nevaeh keek toe naar wat er zich allemaal afgespeeld had toen ze even naar Juvenalis keek. Suarez en Totelaer, toevallig was Reed er ook. 'Zeg Juvenalis, kijk de volgende keer verder dan je neus lang is, ik ben nooit onzichtbaar geweest hoor.'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 15:11 ]


    That is a perfect copy of reality.

    "Ik dacht dat ik je het een en ander had duidelijk gemaakt." Zuchtte Castor terwijl hij op een stoel ging zitten en haar aankeek.
    "Hoe zou je me aanspreek in het openbaar?"


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Amelia dacht even na. 'Meester,' antwoordde ze toen.


    That is a perfect copy of reality.

    Juvenalis richtte zijn blik op Reed.
    'Het spijt me,' sprak hij toen, 'maar ik had het enkel over interessante mensen.'