• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl,bslavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    "Waarom is het zo belangrijk?" Reageerde ze verbaasd. "Als je een van hen had willen hebben dan had je sneller moeten zijn."
    Nora vond het geen prettige gedachten om de twee zussen te gaan ondervragen en ze wist ook dat ze niet zou vertellen wat ze niet kon vertellen. Daar waren ze haar te dierbaar voor.
    Ze knikte en stond toen vervolgens op, huiverend van zijn aanraking. Ze vond het niet prettig, het maakte haar op een bepaalde manier kwetsbaar en daar hield ze niet van.
    "Mag ik schilderen?" Was haar hoopvolle vraag voor hij vertrok.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Juvenalis stond op en deed de deur naar de leerlingenkamer, maar draaide zich om bij de vraag.
    'Zie je ergens verf?' vroeg hij toen grinnikend.
    'Als je me héél goed van dienst bent, dan zal ik erover nadenken.'
    Hij draaide zich weer om en verliet de kamer, om vervolgens Jack te passeren en de leerlingenkamer te verlaten. Hij liep de trappen op, naar de grote zaal en vervolgens naar de toren van Ravenklauw. Hij klopte enkele keren met de klopper, die vervolgens zijn vraag stelde:
    'Wat is het voornaamste object dat je niet uit het niets kan oproepen?'
    Juvenalis glimlachte even bij de simpelheid van de vraag.
    'Voedsel,' sprak hij toen en de deur zwaaide open, waarna hij de leerlingenkamer van ravenklauw betrad.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 13:31 ]

    'Juve, wat doe jij hier?' riep Celestino uit. Hij had zijn aandacht van het spel iets laten verslappen, want hij was er niet zo goed in als de twee dames.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    'Ik kom jullie vergezellen,' vertelde Juvenalis.
    'En bedanken voor de heerlijke lekkernij.'
    Hij pakte zijn toverstok en toverde twee bosjes bloemen tevoorschijn, om die vervolgens bij zowel Juanita als Asalour in de handen te drukken.

    Nevaeh liep ook de Ravenklauwleerlingenkamer binnen, waar haar vriendinnen, Celestino en die Zwadderaar van in de trein ook waren. Nevaeh negeerde hem en ging bij Juanita zitten. 'Mag ik vragen wat hij hier doet?' vroeg Nevaeh aan haar.


    That is a perfect copy of reality.

    'Alle zaken met je slaaf al geregeld?' vroeg Celestino. Zelf had hij nog helemaal niets met zijn slaaf besproken en hij had er ook niet veel zin in.
    'Hallo Nevaeh,' begroette hij haar, toen zijn derde halfbloedvriendin de leerlingenkamer in kwam lopen. Grinnikend keek hij toe hoe Juvenalis Juanita en Asalour een bosje bloemen overhandigde. Hij had toch gezegd dat het best meeviel.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    'Natuurlijk,' antwoordde Juvenalis.
    'Het is niet zoveel werk om je slaaf de regels te vertellen. Misschien is het nog wat vroeg, maar ik denk dat ik veel aan haar ga hebben. Ze zal een goede slaaf zijn.'

    Castor negeerde het bruuske antwoord van zijn slavin en stond op.
    "Begin maar met het uitpakken van mijn spullen," zei hij waarna hij de kamer uitliep en de leerlingenkamer van Ravenklauw binnen liep.
    "Wat een drukte," zei hij met een glimlach terwijl hij bij het groepje Ravenklauwers ging zitten. Wat verbaasd keek hij naar Juvenalis die er ook was, maar besloot er niks van te zeggen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Amelia knikte en liep naar zijn koffer, die ze openmaakte en ze haalde er spullen uit, die ze daarna op de juiste plek legde.


    That is a perfect copy of reality.

    Asalour legde de bos bloemen op tafel. Het liefst had ze ze in het vuur gesmeten, maar ze had ook wel begrepen dat ze dat niet kon maken
    'Hoe kom je hier, Vivian?' vroeg ze geërgerd. 'Los van dat ik verwachtte dat je te dom zou zijn om de vraag te beantwoorden, is dit niet jouw leerlingenkamer. Heb je geen slaaf om op te passen?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik neem aan dat mijn slaaf intelligent genoeg is om op zichzelf te passen. Zo niet, is het waarschijnlijk ook geen goede slaaf.' zei hij met een glimlach.
    'Ik ben hier gekomen door de trappen op te lopen en de vraag van de klopper te beantwoorden. Ik vrees dat ik intelligenter ben dan je denkt, Totelaer.'

    'Helaas,' bromde Asalour. 'Als je alleen de bloemen kwam brengen, kun je nu wel weer gaan. Praten met vrienden uit andere afdelingen, doe je maar in de Grote Zaal of zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik vrees dat er wat afgemarteld wordt in mijn eigen leerlingenkamer. Dat vind ik geen stijl op de eerste dag van het schooljaar en dat verstoord mijn vrede. Gelukkig is het in deze leerlingenkamer wat rustiger, dus ik denk dat ik nog even hier blijf, als je dat goed vindt.'

    ' Kan je dat aan? Vertoeven tussen de halfbloeden?' hoonde ze.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik zal er alleen maar harder van worden.'